Mulla on huippukuvia aivan halvalla skeidakameralla otettuja. Ih

Homoko?

Mulla on huippukuvia aivan halvalla skeidakameralla otettuja. Ihmiset ovat olleet niistä ihastuneita. Olenko homo?

12

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä ne ovat nähtävillä? Ei huippukuvia kannata piilotella vaan laittaa esiin julkisesti!

      Mielenterveyshoitaja saattaa voida vastata tuohon kysymykseesi kun seuraavan kerran käyt vastaanotolla. Meillä muilla tuskin on siihen mahdollisuuksia.

      • työsairaaneläkeläine

        Olen työeläkeläissairaaneläkeläinenh! Minä tiedän kaiken! Minä en initä koskaan mistään! Osaan aivan kaiken! Olen paras kaikista!


      • työsairaaneläkeläine kirjoitti:

        Olen työeläkeläissairaaneläkeläinenh! Minä tiedän kaiken! Minä en initä koskaan mistään! Osaan aivan kaiken! Olen paras kaikista!

        Ainahan tässä iässä vaivoja on mutta en tuppaa niitä valittelemaan.

        Parhaasta en tiedä mutta jossain asioissa olen hyvä tai ainakin mukiin menevä. Ainakin jos sinuun vertaa "työnsairaan...".

        Lienet myös tuo alottaja koska henkinen rakenne tuntuu samalta joten nyt tiedämme jottei niitä kuvia ole kuin sinun märissä unissasi. Eikä kannata kääntää tkaisin sillä tässä iässähän märätkin unet olisivat plussaa, hyvä kun saa kuiviakin unia vedeltyä.

        Mistä teitä tolloja tänne aina siunaantuu, eikä teillä ole mitään omaa palstaa jotta ei tarvitsisi tulla tänne melskaamaan?


    • Härveli....

      Huonolla välineillä otetut hyvät kuvat eivät tee homoa, vaan sen on päinvastoin että hyvillä laitteilla otetut huonot kuvat tekevät homon. Siis härvelihomon, joka luulee että ostamalla uusinta tekniikkaa, saa parempia kuvia.

      • homo-tiainen

        I love my "bling bling" camera.


      • Parasta A luokkaa

        Hyvillä vehkeillä saa parempia kuvia kun huonoilla.
        Näin se vaan on.


    • skeidakameralla

      Olenko homo?

      Joku viisas on sanonut, että paljon ratkaisee se missä vika on. Sanovat, että jos vika on päässä niin pienestäkin on hirveästi haittaa.

    • otettuja. Ih

      Omistan huippukameran, käytöstä kalliit vehkeet otan valokuvia paljon, mutta silti kuvilleni nauretaan. Missä vika?
      Mulla on huippukuvia aivan halvalla skeidakameralla otettuja. Ihmiset ovat olleet niistä ihastuneita. Olenko homo?
      Minä saan kiksejä siitä kun laitan tälle palstalle tyeriä tekstejä. Olenko tymä vai hullu?

      • Laita näytille niin katsotaan! Netissä on monta ilmaista paikkaa jonne niitä saa laitettua.


      • pieruuuuuUU!
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Laita näytille niin katsotaan! Netissä on monta ilmaista paikkaa jonne niitä saa laitettua.

        Minä en koskaan väitä! Minä olen aina oikeassa!

        (eläkeläisen hokema osaamisestaan)


      • Lääkäri5
        pieruuuuuUU! kirjoitti:

        Minä en koskaan väitä! Minä olen aina oikeassa!

        (eläkeläisen hokema osaamisestaan)

        Surullista luettavaa nämä aloittajan viestit eri nimimerkeillä. Mielenterveysongelmat yleistyvät koko ajan, ja varoja vaan leikataan. Ei muuta kun zemppiä ja suosittelen käyntiä ammattiauttajalla. Ehkä luulet olevasi hauska noissa kirjoitteluissasi? mutta oikeasti olet sairas ja avun tarpeessa.


      • työtöneläkeläinen
        Lääkäri5 kirjoitti:

        Surullista luettavaa nämä aloittajan viestit eri nimimerkeillä. Mielenterveysongelmat yleistyvät koko ajan, ja varoja vaan leikataan. Ei muuta kun zemppiä ja suosittelen käyntiä ammattiauttajalla. Ehkä luulet olevasi hauska noissa kirjoitteluissasi? mutta oikeasti olet sairas ja avun tarpeessa.

        Oletko erikoistunut lääkäri? Etkö? Miksi sitten esiinnyt kuin voisit yhdestä kirjoituksesta diagnosoida jonkun mielenterveyden? Miksi tämä niin sinuun koskee? Oletko homo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe