että koirieni kakka muuttuu näin paljon. Siis olen syöttänyt tähän asti RC:tä, mutta kun kuulin ja luin J&V:sta, niin ostinpa sitä, siis kana riisiä ensin 4 kg pussin ja kaikki meni ok. Sitten ostin tuon 15 kg:n säkin ja nyt ovat kakat olleet puuromaista mössöä ja löysää limaista vihertävää. Joudunko siis heittämään pois ison säkin ruokaa vai voiko sen syöttää jonkun muun seassa? EI todellakaan kiva, että näin kävi. Eilen annoin sitten muuta ruokaa ja tänään kakka oli kiinteää ja normaalia. No, tänään aion antaa vielä J&V:a ja katsoa kuin vatsan käy. Jos taas vatsa muuttuu löysäksi, niin myönnettävähän se on silloin, että ruoka ei toimi. Nimen omaan ajattelin, että kun on vehnätön tuote, niin toimii hyvin. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia, vai eikö vain minun koirilleni sovi. Olen hämmentynyt asiasta, että voiko tämä olla totta.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479