En ole nykyaikaisten lastenvaatteisen suurin fani. Kun itse olin pieni tyttö, äitini mukaan kaupassa ei edes myyty näin paljon pinkkejä vaatteita, kun nykyään.
Ja lastenvaatteiden kuosit ovat mielestäni vastenmielisiä. Miksi jotkut pukevat lapset tahallaan raidallisiin housuihin ja ällöihin paitoihin...
Itse puen lapsilleni (tytölle ja pojalle) yksinkertaisia, yksivärisiä, siistejä ja väreiltään maanläheisiä (eli esim. ruskeita, valkoisia, mustia, harmaita, tummansinisiä jne.) vaatteita, eli sellaisia mitä itsekin pidän.
En siis tarkoita, että lapsille pitäisi tunkea mitään merkkivaatteita yms., mutta miksei pikkuiselle voisi laittaa yhtä nättejä vaatteita kuin itselle?
Toki näitäkin löytyy, että äidillä ja lapsella, molemmilla on rumat raidalliset ja kulahtaneet housut jalassa ja joku löysä paita kamalalla kuosilla...
Tai sitten puetaan tyttölapsi joksikin pinkiksi pikku prinsessaksi, YÖK! Hellokittyä löytyy vaipasta, sukista, paidoista, housuista, hatuista... Hyhhyh... Eihän kukaan vedä poikalasten vaatetusta noin överiksi?
Tytöille ja pojille vaan samanvärisiä vaatteita :)
Lastenvaatteiden värit
.......
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565