Hei! Aion ottaa opintolainaa, mutta olen ihan pihalla, mistä pankista kannattaa ottaa lainaa? 
Ehdotuksenne ovat tärkeitä minulle. Kiitän kaikkia etukäteen!!
Mistä pankista kannattaa ottaa opintolainaa?
5
3160
Vastaukset
- omastapankista
Pankilla ei ole väliä. Samaa rahaa on kaikissa, korko ja muut ehdot samat. Tavallisesti lainaa pyydetään ja saadaan mukavimmin siitä pankista, johon on asiakassuhde jo olemassa.
 - twainffs
Toivottavasti joku laittaa hieman pohjaa mutta itse haen kahdesta käyttämästäni pankista tarjouksia pian.
 - Twainffs
No nyt on tiedustelut tehty.
Opintolainaa olisi saanut Danskelta ja Aktialta 0,5% marginaalilla ja 12kk euribor. Joka lukukausi kummaltakin menee toimitusmaksu. Danskella 30e-40e kerta ja Aktialla 34e. Valitsin Aktian, koska asiakaspalvelu mukavampaa ja lainan lyhennys maksaa 1,70e kerta ja Danskella 2,50e. Tulee takaisin maksuvaiheessa siis säästöä.
Hyvä puoli Danskella on, että koko prosessi on verkkopankissa tehtävissä mutta Aktia ilmoitti seuraavan lukukauden prosessin onnistuvan verkkopankissa. - Vertailin itekkin
Nordealla korko sama, mutta järjestelykulu vain 10€/kerta. Tämän lisäksi kannattaa tarkastaa mahdolliset kuukausimaksut tilistä, kortista ja verkkopankkitunnuksista sen jälkeen kun täyttää sen 27. Nuokin taisivat olla sekä Danskella, että Aktialla 10€/kk, kun Nordeassa 1-2€/kk.
 - 11+5
Keskitä siihen pankkiin jossa muutenkin hoidat asioitasi. Ainakin OP:lla on bonusjärjestelmä jolla voi maksaa lainaa myös takaisin, voi maksaa vakuutuksia tai muita asiointi maksuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245211Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814945"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste753414Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072976Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242302Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781280Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937