Hei! Aion ottaa opintolainaa, mutta olen ihan pihalla, mistä pankista kannattaa ottaa lainaa?
Ehdotuksenne ovat tärkeitä minulle. Kiitän kaikkia etukäteen!!
Mistä pankista kannattaa ottaa opintolainaa?
5
3001
Vastaukset
- omastapankista
Pankilla ei ole väliä. Samaa rahaa on kaikissa, korko ja muut ehdot samat. Tavallisesti lainaa pyydetään ja saadaan mukavimmin siitä pankista, johon on asiakassuhde jo olemassa.
- twainffs
Toivottavasti joku laittaa hieman pohjaa mutta itse haen kahdesta käyttämästäni pankista tarjouksia pian.
- Twainffs
No nyt on tiedustelut tehty.
Opintolainaa olisi saanut Danskelta ja Aktialta 0,5% marginaalilla ja 12kk euribor. Joka lukukausi kummaltakin menee toimitusmaksu. Danskella 30e-40e kerta ja Aktialla 34e. Valitsin Aktian, koska asiakaspalvelu mukavampaa ja lainan lyhennys maksaa 1,70e kerta ja Danskella 2,50e. Tulee takaisin maksuvaiheessa siis säästöä.
Hyvä puoli Danskella on, että koko prosessi on verkkopankissa tehtävissä mutta Aktia ilmoitti seuraavan lukukauden prosessin onnistuvan verkkopankissa. - Vertailin itekkin
Nordealla korko sama, mutta järjestelykulu vain 10€/kerta. Tämän lisäksi kannattaa tarkastaa mahdolliset kuukausimaksut tilistä, kortista ja verkkopankkitunnuksista sen jälkeen kun täyttää sen 27. Nuokin taisivat olla sekä Danskella, että Aktialla 10€/kk, kun Nordeassa 1-2€/kk.
- 11+5
Keskitä siihen pankkiin jossa muutenkin hoidat asioitasi. Ainakin OP:lla on bonusjärjestelmä jolla voi maksaa lainaa myös takaisin, voi maksaa vakuutuksia tai muita asiointi maksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019