Hei! Aion ottaa opintolainaa, mutta olen ihan pihalla, mistä pankista kannattaa ottaa lainaa?
Ehdotuksenne ovat tärkeitä minulle. Kiitän kaikkia etukäteen!!
Mistä pankista kannattaa ottaa opintolainaa?
5
3088
Vastaukset
- omastapankista
Pankilla ei ole väliä. Samaa rahaa on kaikissa, korko ja muut ehdot samat. Tavallisesti lainaa pyydetään ja saadaan mukavimmin siitä pankista, johon on asiakassuhde jo olemassa.
- twainffs
Toivottavasti joku laittaa hieman pohjaa mutta itse haen kahdesta käyttämästäni pankista tarjouksia pian.
- Twainffs
No nyt on tiedustelut tehty.
Opintolainaa olisi saanut Danskelta ja Aktialta 0,5% marginaalilla ja 12kk euribor. Joka lukukausi kummaltakin menee toimitusmaksu. Danskella 30e-40e kerta ja Aktialla 34e. Valitsin Aktian, koska asiakaspalvelu mukavampaa ja lainan lyhennys maksaa 1,70e kerta ja Danskella 2,50e. Tulee takaisin maksuvaiheessa siis säästöä.
Hyvä puoli Danskella on, että koko prosessi on verkkopankissa tehtävissä mutta Aktia ilmoitti seuraavan lukukauden prosessin onnistuvan verkkopankissa. - Vertailin itekkin
Nordealla korko sama, mutta järjestelykulu vain 10€/kerta. Tämän lisäksi kannattaa tarkastaa mahdolliset kuukausimaksut tilistä, kortista ja verkkopankkitunnuksista sen jälkeen kun täyttää sen 27. Nuokin taisivat olla sekä Danskella, että Aktialla 10€/kk, kun Nordeassa 1-2€/kk.
- 11+5
Keskitä siihen pankkiin jossa muutenkin hoidat asioitasi. Ainakin OP:lla on bonusjärjestelmä jolla voi maksaa lainaa myös takaisin, voi maksaa vakuutuksia tai muita asiointi maksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061