Mistä pankista kannattaa ottaa opintolainaa?

opintolaina

Hei! Aion ottaa opintolainaa, mutta olen ihan pihalla, mistä pankista kannattaa ottaa lainaa?
Ehdotuksenne ovat tärkeitä minulle. Kiitän kaikkia etukäteen!!

5

3228

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omastapankista

Pankilla ei ole väliä. Samaa rahaa on kaikissa, korko ja muut ehdot samat. Tavallisesti lainaa pyydetään ja saadaan mukavimmin siitä pankista, johon on asiakassuhde jo olemassa.

• twainffs

Toivottavasti joku laittaa hieman pohjaa mutta itse haen kahdesta käyttämästäni pankista tarjouksia pian.

• Twainffs

No nyt on tiedustelut tehty.
      Opintolainaa olisi saanut Danskelta ja Aktialta 0,5% marginaalilla ja 12kk euribor. Joka lukukausi kummaltakin menee toimitusmaksu. Danskella 30e-40e kerta ja Aktialla 34e. Valitsin Aktian, koska asiakaspalvelu mukavampaa ja lainan lyhennys maksaa 1,70e kerta ja Danskella 2,50e. Tulee takaisin maksuvaiheessa siis säästöä.
      Hyvä puoli Danskella on, että koko prosessi on verkkopankissa tehtävissä mutta Aktia ilmoitti seuraavan lukukauden prosessin onnistuvan verkkopankissa.

• Vertailin itekkin

Nordealla korko sama, mutta järjestelykulu vain 10€/kerta. Tämän lisäksi kannattaa tarkastaa mahdolliset kuukausimaksut tilistä, kortista ja verkkopankkitunnuksista sen jälkeen kun täyttää sen 27. Nuokin taisivat olla sekä Danskella, että Aktialla 10€/kk, kun Nordeassa 1-2€/kk.

• 11+5

Keskitä siihen pankkiin jossa muutenkin hoidat asioitasi. Ainakin OP:lla on bonusjärjestelmä jolla voi maksaa lainaa myös takaisin, voi maksaa vakuutuksia tai muita asiointi maksuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe