Olin työporukan kanssa viettämässä normi tykypäivää pari viikkoa sitten, eli päivä meni erilaisten liikuntaharrastusten parissa minigolffista keilailuun, ja se vielä meni jotenkuten... mutte sen jälkeen yhteinen ruokailu ravintolassa... on tosi kiusallista istua pari kolme tuntia ja yrittää osallistua ruokapöytäkeskusteluun siinä onnistumassa.. istupa sitten "tyhmänä" hiljaa kun muut ralkattaa sen minkä kerkiät. Kiva sitten kun joku sanoo kovaan ääneen kaikille, että enpä ole paljon tänä iltana jutellut.. ja sitten "antaa" puheenvuoron mulle, kun olen niin hiljaa ollut...ja yritäpäs siinä nyt jotain sanoa kun kaikki muut on hiljaa. Tosi noloa...
En vain osaa jutella ryhmässä, ehkä kahden kesken vielä jotenkuten onnistuu, mutta että isossa porukassa... en vain saa sanaakaan suustani.
Seuraavan kerran taidan olla suosilla "sairaana", tai sitten en vain lähde syömään liikunnan jälkeen, niin ei tarvitse kestää kiusallista ruokailua.
Inhoan tykypäiviä
3
613
Vastaukset
- 10+1
Ihan samanlainen kokemus, pahemmaksi sen teki vielä se että olin porukan ainoa mies!
Istuin koko ruokailun ajan hiljaa pöydässä koko ajan miettien mitä voisin sanoa kun naiset keskustelee vauvoista ja vauvakärryistä..
kukaan ei yrittänyt sisällyttää minua keskusteluun..
todella vaivaannuttavaa - En tykkää minäkään
Meillä toi päivä on kohta ja inhoa sitä. Jos sen tarkoitus on piristää ja virkistää, niin mulle se lähinnä masentaa. Onks missään sanottu, että siihen on pakko osallistua? Teen mieluummin töitä. Ihan kamalaa, kun aikuisille järjestetään "pakkokivaa".
- 19+16
Kyllä melko varma, että se on pakollinen, vastaa normaalia työpäivää.
Ei se paha päivä olisi jos olisi joko tutut työkaverit ja hyvissä väleissä niiden kanssa mutta jos on suht uusi työpaikka ja sen verran hiljainen ihminen että et muutenkaan työpäivien aikana juttele ihmisille niin joku tunnin pari ruokailu on todella vaivaannuttava kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974