Hei vaan !
Olen jo kauan ollut yksin ja työmaailmassa kiinni oleva tumma naisihminen ,jolla asiat aikas hyvin.
Näkisitkö loppuelämääni sitä toista osapuolta, onko jo tuttu ja turvallinen vaiko tuntematon?
Tuntijasi
3
92
Vastaukset
Hei
no katsotaan.
näen sinut eloisana ja apua antavana ihmisenä. olet varovainen ja samalla tunteikas.
joskus pelkäät antaneesi liikaa itsestäsi ja sitten taas vetäydyt kuoreesi. olet herttaisen varovainen.
näen kaksi miestä, näen myös miehen jolla on kaksonen. tuttu ja turvallinen on taloutta ajatellen vähemmän turvallinen. sinä tiedät sen jo itse.
näen miehen, jolla on "kirjat kunnossa". tällä miehellä on tosiaankin paljon papereita laatikoissa, vai sanoisinko mapeissa. kaikki kunnossa. hän on isossa firmassa töissä, pankki tai vastaava nousee mieleeni. miksei vakuutuskin - tai vastaava iso laitos. no tähän mieheen sinä voit luottaa, aivan oikeasti.
sellaisen kumppanin näen sinulle, isossa nimekkäässä firmassa töissä ja asiat kunnossa.
t. Keskiyö- Huolissaan
Kiitosta vaan...
Mies jolla kaksonen, olisko ex-mies horoskoopiltaan kaksonen.... tämä jonka tunnen on isossa Firmassa ollut jo vuosia en hänestä kyl pääse selvyyteen mikä on miehiään?
Olen hoiva-alalla ja tosi varovainen,eloisakin vielä...:)!!
Häntä ootelessa sit ?? Hei
lyhyesti vielä. emme puhu samasta miehestä, enkä varmasti tarkoita mitään horoskooppi merkkejä.
tarkoitan miestä, jolla on hiukset korvien päällä. et sinä häntä vielä tunne, hän tulee ovesta kun kello lyö. silloin kuuluu kellon kilahdus tai kolahdus, silloin sinullakin kolahtaa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384