Olisiko minun elämääni tulossa positiivisia muutoksia? Piristäviä asioita? Olen työssäkäyvä kolmen lapsen äiti.
Tuntija/Keskiyö
2
74
Vastaukset
Hei
sinulla on hieno lahja, nämä lapset.
olet uhrannut itsestäsi paljon ja se on paras työ, mitä ihminen voi ikinä tehdä.
sinulla on hyvä ystävä, jolla on vaikeita päätöksiä harteillaan. sinä tuet häntä. siinä on kysymys taloudellisista asioista, hänellä on vaikeuksia.
tue häntä sanoillasi ja kuuntelemalla, sitä kautta sinullekin voi avautua uusi ovi.
muutoksia tulee sitä mukaa, kun itse olet valmis ja niin haluat. yksi asia on vanhemman miehen henkisyys, se tulee sinulle yllätyksenä. sitten tulee vauva uuteen kotiin, lähelle sinua.
näen vielä naisen ja uuden kodin, täysin uuden aloituksen elämään. hieno aloitus ja kiiltävän uusi koti. se tekee sinutkin onnelliseksi.
älä sure niin paljoa, ole iloinen pienistä asioista ympärilläsi. myös ruoka ja terveet elämäntavat tuovat uutta energiaa. sinä muutat asennettasi ruokaan, saat uusia virikkeitä ja sitä myöten uutta energiaa.
sinulla on asiat ihan mukavasti, pienet arki muutokset voit tehdä ihan itse.
t. Keskiyö- Hopeakivi
Kiitos ajastasi! :) Olen kolmekymppinen nainen. Toivottavasti elämä soljuu mukavasti eteenpäin minulle ja lapsilleni, olen aika raskaita asioita jo elämässäni kokenut. Ihanaa jos lähipiiriin saadaan vielä lapsia.. (olen itse nähnyt tässä hiljattain unen, jossa odotin vielä yhtä vauvaa.. Saapa nähdä jääkö vain uneksi..) Mutta se mies puuttuu elämästäni. Se on se suurin kaipaamani asia tällä hetkellä mutta yritän malttaa odottaa oikeaa hetkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384