Mies100%

Mies100%

Missä luuraat kaunis nainen, kun sinua ei enää koskaan näy Pieni Talo Preerialla? Tule sinne, haluan nähdä sinut!!! seuraavan kerran kun näen sinut, haen sinut tanssimaan ja kerron ihastuksestani sinuun. Haluan seurustella kanssasi ja aion kertoa sen sinulle, olen ottanut jo selvää, missä olet töissä. Kävinkin jo kerran siellä ja näin sinut vilaukselta. Meinasin juosta perääsi, mutta en uskaltanut. Kysyin joltain nimeäsi, että varmistuin siitä kuka olet. Haluan ja otan sinut vielä. En halua ketään muuta kuin sinut! Sinä et vielä tunne minua, mutta kohta tunnet! Heti kun näen sinut seuraavan kerran niin kerron sulle. Tiedän, että haet salaatin jokapäivä tietystä paikasta, olen seurannut sinua niin usein. Kun kohdataan, niin ihastut varmasti minuun. Osaan olla sulle 100% Mies. Odotan sinua.

14

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahahahahaa

Ei muuta kun onnea vaa sulle 100% mies. Oot 100% vammanen ja et tuu kyllä tolla mahtavalla itsevarmuudellasi onnistumaan, veikkaan ma =D Tosin olen mies en voi tietää vaikka se eukko lämpeis, mut elämänsä virheen tekee jos sun matkaan lähtee. Kaveri kyttäilee missä nainen käy töissä...Olisko aika varata aika kallonkutistajalta ;)

• Mene lääkäriin!

Sairas pervo! Et elä todellisuudessa. Olet vaaraksi kanssaihmisille.

• Hennalan Uimakotsa

Tule kioskin puolelle.

Täällä on 110% hetskuja ravirenkaassa.

• Mies 100%

Sulla on salainen osoite, joten en saanut selville missä asut. Jos luet tämän, niin kerro se mulle kultaseni! Tulen luoksesi kukkakimpum kanssa ja teen sinut onnelliseksi. Jos joku tietää, missä tämä nainen asuu, niin kertokaa sen minulle, Olen todella rakastunut sinuun. Jos sanot ei niin en tiedä mitä teen. Olen taas tulevana viikonloppuna Pieni Talo Preerialla ja odotan sua. Tunnistat minut ruskeista silmistä ja tummasta tukasta ja haen sinut tanssimaan kanssasi. Enkä päästä sua pois!Olen todella ihastunut sinuun.

• Osoite:

muumilaakso, Päksin takana.

• punapää

Kerintie2

• jaanaak76ak

moro

• jaanaak76ak

moro¨

• Mies100%

Siellähän sinä olit pitkästä aikaa, mutta et minulle yhtään hymyillyt. Seurasin sinua ja katsoin kun nauroit ja lauloit. Tupakkahuoneessa et edes vastannut kysymykseeni että mitä kuuluu? Sanoit vaan, että eipä mitään. MIksi et voi olla minun????????? Olin niin lähellä sinua ja tunsin tuoksusi,jotain parfyymia kait? Kyllä sinua muut miehet si tanssittaa, mutta en uskaltanut taaskaan lähestyä, kun et kertaakaan edes katsonut minua.MIKSi?. Seurasin sinua ja nyt tiedän, minne menit. Sinä et huomannut minua vaan juoksit kotiisi! Minua ei tarvitse pelätä silloin vain jos vielä kerrankaan suututat minut. Nyt suututit, kun et katsonut minuun yhtään.

• Mies100%

Seurasin sinua tänään ja näin kun Grillasit jonkun naisen kanssa.Oletko Lesbo??? Voi jumalauta, jos olet en kestä sitä. Miksi et voi Grillata minun kanssani???? Katsoit minua pitkään kun olin pyöräni kanssa sun pihalla ja seisoin siinä grillin lähellä ja sanoit jotain toiselle naisell joka katsoi minua. Onko oikeasti niin että punapäiset naiset on noitia? Sinä olet kun olet huumannut minut!!!!!Sitten vain nauroit ja et enää katsonut minuun.PUHUITKO PAHAA MINUSTA???

• punapää

Tietenkin jauhoin p.askaa sinusta. Olet niin onneton tapaus, suorastaan naurettava.
        Miestä sinussa ei ole nimeksikään. Lopeta seuraamiseni tai laitan muutaman kaverin asialle.

• Mies100%

Sinä se et ole joka vastaa tuossa edellisessä viestissä. Seuraan sinua edelleenkin ja näen välillä. Nyt kyllä olen kiinnostunut toisestakin naisesta joka tanssi kanssani viikonloppuna. Minussa on miestä !
      Tällä naisella on myös punainen tukka ja lyhyt farkkuhame ja punanen paita. Sain hänen numeronsa ja soitan ja teen hänet onnelliseksi.Sen jälkeen sinut.En luovu sinusta vaan odotan tilaisuuttan.

• oletko pöpi?

Eiköhän olis sun paras vain vempata ja haaveilla. Toteen ei käy koskaan.

• Mies100%

Lähden kohta Pieni Talo Preerialle ja odotan näkeväni kummatkin naisrt, joihin olen rakastunut. Saan jommakumman ja haen kumpaakin. Odotan tappelua naisten kesken kumpi saa minut. Minä otan molemmat vuorotellen. Kukaan ei voi minua tunnistaa, koska kukaan ei tunne minua, houkuttelen naiset muuhun paikkaan tämän jälkeen ja kerron kaikille miten meni. Saan varmasti jommakumman itsellein. Heitä odottaa minun kotona mukava asia josta varmasti tulevat onnelliseksi ja jos eivät tule en päästä heitä ulos.Joku haluaa varmasti seurustella minun kanssa. Laita tänne viestiä jos kiinnostut minusta sinä nainen. tulen jo huomenna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      212
      1553
    2. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1518
    3. 78
      1258
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1155
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      83
      1085
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1020
    7. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      97
      1005
    8. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      93
      1004
    9. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      41
      1003
    10. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      69
      983
    Aihe