Mitä yksinäinen ihminen vois harrastaa vapaa-ajallaan? Onko hyviä ideoita? Mua ei kiinnosta käydä baareissa ja haluasin löytää jonkun aktivoivan harrastuksen, jossa vois tavata muita ihmisiä. Sellaisen jossa unohtaa kelailla ja analysoida asioita. Huomaan että sellaiseen menee ihan liikaa aikaa.
Mitä vois harrastaa?
10
180
Vastaukset
Hei
Missäpäin asust?- 3 great hobbies
Pierujen haistelu
Suolakurkku perseeseen
Runkkaus Pelkästään liikuntavaihtoehtoja on ainakin pääkaupunkiseudulla tarjolla kymmenittäin: http://www.hel.fi/hki/Liv/fi/Liikuntaseurat
Yhdistystoiminnasta on listattu tänne vain murto-osa eli sitäkin on valittavana vaikka kuinka paljon: http://yhdistystieto.fi
Greenpeace, Luontoliitto, poliittiset puolueet ym. tarjoavat tosi antoisia mahdollisuuksia toimia ja vaikuttaa. Siinä ohessa saa paljon uusia ystäviä.
Kulttuuri on ihan oma sarkansa, on elokuvakerhoja ja kirjallisuuspiirejä ym, googlettamalla löydät oman alueesi tarjonnan.
Hyvä, että haluat tehdä tilanteellesi jotain. Toivottavasti löydät oman juttusi.- ho hoi
Asun pääkaupunki seudulla.... kiitos laji-sivustosta, se oli ihanan selkeä ja kattava. Tavallaan mun ongelma ei ole se ettenkö harrastais paljon. Mun harrastukset tuppaavat olemaan vaan liian usein sellaisia että ne aktivoi vain päätä....eli koreografioiden opettelua jne. Pitäis löytää joku sellainen laji jonka parissa vois rentoutua, eikä vaan kehittää taitoja. Niin että loppuis se jatkuva itsensä "peilaaminen" edes jossain välissä..
- j.k.
Valokuvaus,lintujen bongaus tai sitten kalsatus.
- ------
Vapaaehtoistyö. Tulee taatusti ihmiskontakteja eikä yleensä edellytä tuota taitojen hiomista, minkä mainitsit. Ja vapaaehtoistyötähän on vaikka minkälaista, varsinkin pääkaupunkiseudulla: luonnon hyväksi, vanhusten parissa, lasten ja nuorten parissa, ensiapuryhmät SPR:lla jne.
- kiltti mies.
Kuntosalia. Sinne vaan nostelee painoja kuten minä teen.
- yksilölaji huono
kuntosali on tosi huono siinä mielessä että jos et ole todella rohkea sosiaalisesti niin yksin tulet nostelemaan kaikki vuodet, puhun kokemuksesta :(
- Oskar Meritynkä
Voisit opettaa suolakurkuillesi kuorolauluja. Sitten lähtisitte maailmankiertueelle ja eläisitte tuotoilla leveästi.
- kiltti mies.
Saat jotain sisältöö elämääs kun meet salille tai mee vaikka uimahalliin niin olet sielläkin yksin uimassa. Pysyy ainakin kunnossa jos ei muuta hyötyä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683