Epileptikko ja kännissä!

Heil Absenor!

Mitään "pahaa" en ole tehnyt eikä pahoja jää muisteltavaksi. Mutsi (n.50v) kuoli hiljattain ja faijan kanssa ollaan kuin kirvesmiehet keskenämme. Hän on kirvesmies ja minä en.

Parin viikon putki perustutkinto tuli suoritettua, ja vähäisestä syömättömyydestä tai viimoisten päivien arabian "kaakeloinnista" ei jäänyt todisteita. Vaivoja ei esiintynyt.

Olen nytkin kännissä, ja mainostan, että paskan puhujia parempi se sinkku elämä on. Miltäpä kuulostaa "ai se ottaa jotain nappia sen kanljan kanssa, olisin antanut mutten enää anna".

1

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hugo.

Mitäs pahaa absenorissa ja alkoholissa on? Älä kuitenkaan juo itseäsi kuolleeksi ja hae apua, jos tuntuu, että kuolet ilman alkoholia. Vieroitusoireet voi olla pahat ja etenkin, jos lääkkeet jää ottamatta ja pajon juot, niin jo alkoholista saat vieroitusoireet.

Absenorin pitäisi hillitä aika hyvin kohtauksia ja säännöllisesti otettuna elämä alkaa maistumaan.

Vappu oli ja aika moni on sen jälkeen vieläkin krapulassa. Noita marin käyttäjiä näköjään riittää ja kovempienkin huumeiden ja hautaanhan ne vie ennenaikaisesti vähitelleln tai jopa nopeasti.

Kuten Reetta Kälviäinen sanoi erään potilaan sanoneen:"Epileptikko ei viettää boheemielämää". Eli yritä keksiä mm. urheilusta tai opiskelusta itsellesi muuta tekemistä ellet ole töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe