Finasteridin käyttäjät, onko joku niinkin onnekas että ei ole minkaanlaisia sivuoireita? Jos ei ole, niin minkalainen annostus teillä on.
Mutta miksi omalla kohdallani finasteridi ei auta?
FINAND
8
81
Vastaukset
- Olen käyttänyt
finaa 5-6 vuotta. Pari ekaa vuotta annoksella 1mg/d. Sen jälkeen annoksessa 1.25mg/d. Päälaen kaljuuntuminen on pysähtynyt, mutta ohimot ovat hieman vetäytyneet tuosta 5 vuotta sitten olleesta tasosta. Olen mies 29-vuotta.
Minkäänlaisia sivu-oireita ei ole ollut.
Ja miksi ei fina auta? No riippuu siitä mitä luulit sen tekevän. Jos luulit että täysin kaljuun päälakeen kasvaa tuuhea tukka niin odotuksesi ovat olleet pielessä. Jos taas hiusten harventuminen ei ole pysähtynyt niin silloin on vain paska säkä. Muistaakseni toimivuus oli jotain 70-80% käyttäjistä hiustenlähdön hidastamisessa/pysäyttämisessä. Aina on niitä joille ei toimi. Syitä on mahdotonta sanoa.- Jännä Jussi
Tuntuu oudolta että joku täällä sanoisi että kaikki hiukset ei kasvakaan takaisin ?
Täältä palstalta kun saa sen kuvan että kaikki hiukset aina kasvaa takaisin.
- Pro Fina
Käytön finaa eturauhaslääkkeenä ja mielestäni se toimii ihan hyvin.
- CalLam
1-1,25mg/pv varmasti toimiikin paremmin, koska itse käytän n.0,83mg/pv, riippuu päivästä kun ei tuota plleriä kovin tarkasti saa kuuteen osaan tasaisesti. Takan kohta 6kk. Itselläni sivuoireita on, kun tuo että sperma ei lennä enää niin kovalla vauhdilla ja seksihalut hiipuneet. Itselläni on kyllä varaa nostaa annostusta 1mg/pv koska nuo edel.mainitut oireet ei ole vielä mitään kovin haitaks mutta pidemmälle aateltuna on pelko että nuo pahenevat.
Ohimoihin ja otsan alueisiin tuolla ei ole mitään apua tullut, kokoajan hiuksia tippuu kun kampaat tai harot etuhiuksia mutta päälaelle hiukset tuntuu olevan tiukemmin päässä.- Kummia vaatimuksia
Miksi sen sperman pitää lentää? Osallistutko johonkin pituuslentokilpailuihin.
- cancer man
Ei fina hiuksiin vaikutakaan millään tapaa. Tosin on tapauksia että loputkin hiukset putosi finan takia. Mutta siis mitenkään positiivisesti se ei hiuksiin vaikuta, sen sijaan rintasyövän riski suurenee.
- CalLAm
Kummia vaatimuksia kirjoitti:
Miksi sen sperman pitää lentää? Osallistutko johonkin pituuslentokilpailuihin.
Ei sen tarviikaan, mutta ennenpä lenti, nyt ei. Ei sinänsä haittaa.
- jartseff
Kaytän dutasteridiä 5 mg päivässä. Tabletti on kapseli, joten sitä ei voi pilkkoa. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut. Olen käyttänyt kolme vuotta ja hiukset ovat vahvistuneet ja pysyneet päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268