mitä tarkottaa jos on esim.
härkä ja nouseva jousimies??????
Siis mitä se NOUSEVA tarkottaa??
Tai joku mikä se oli kuun merkiltä
.. vai mikä olikaan mä en ymmärrä..
????
mitä tarkoittaa???
13
1872
Vastaukset
- tekovara
Nouseva on se, millaisena näyt ulospäin. Sisimmältäsi olet Härkä, muut näkevät sinut Jousimiehenä. Kuu taas heijastelee tunteitasi. Et kerro kuumerkkiäsi, katso osoitteesta http://www.astrologiakeskus.fi
Törkeän yksinkertaisesti selitetty, mutta olen niin väsynyt. Jatkakaa joku muu syvällisemmin. - Awyrol
Aurinko- ja Kuumerkistä:
Aurinkomerkki (tunnetaan yleensä vain 'horoskooppimerkkinä') kuvaa sitä, minkälaisen kuvan muut ihmiset sinusta muodostavat -ego, tavat, ominaispiirteet, tahdonvoima, vaikutuksesi ympäristöön jne.
Kuumerkki taas ilmentää sisäistä minääsi -passiivinen puolesi, tunteet, kokemukset, kommunikaatiokykysi, ihmissuhteet(joita tulet todennäköisesti muodostamaan), miten ymmärrät muita tunnetasolla jne.
Kuu pysyy kussakin merkissä 2,25 vuorokautta. Kuumerkin laskemiseen tarvitset taulukon.- tiger
miten mä lasken sen?? onko se kokoajan
sit sama??? - Awyrol
tiger kirjoitti:
miten mä lasken sen?? onko se kokoajan
sit sama???Kuumerkkisi lasketaan syntymäajastasi taulukon kanssa (taulukkoa en tähän jaksa kirjata, mutta jos kerrot ajan (pvm ja vuosi riittää, jos tiedät klo, niin kaivan myös kuun vaiheen esiin), niin saat kuumerkkisi.
Tietysti, jos joku tietää netissä osoitteen, josta taulukko löytyy, olisi se aika mukavaa. :)
Kuumerkki säilyy samana koko elämän ajan -se voitaneen rinnastaa muihin horoskooppeihin siinä mielessä, että kaikki ne pohjaavat jollain tavoin syntymäaikaan. Kuuhoroskoopin aika on vain tarkempi kuin esimerkiksi kiinalaisen horpskoopin. - tiger
Awyrol kirjoitti:
Kuumerkkisi lasketaan syntymäajastasi taulukon kanssa (taulukkoa en tähän jaksa kirjata, mutta jos kerrot ajan (pvm ja vuosi riittää, jos tiedät klo, niin kaivan myös kuun vaiheen esiin), niin saat kuumerkkisi.
Tietysti, jos joku tietää netissä osoitteen, josta taulukko löytyy, olisi se aika mukavaa. :)
Kuumerkki säilyy samana koko elämän ajan -se voitaneen rinnastaa muihin horoskooppeihin siinä mielessä, että kaikki ne pohjaavat jollain tavoin syntymäaikaan. Kuuhoroskoopin aika on vain tarkempi kuin esimerkiksi kiinalaisen horpskoopin.kiitos jos viitsi laskee mulle!!!
Mun syntymä aika ois
9.5.1990
ja
kellon aika:
14.35
=)=)=) - Awyrol
tiger kirjoitti:
kiitos jos viitsi laskee mulle!!!
Mun syntymä aika ois
9.5.1990
ja
kellon aika:
14.35
=)=)=)Kuumerkkisi on skorpioni.
Skorpionit ovat syvällisiä ja syvästi tuntevia. Parhaimmat luonteenpiirteesi: äly ja kyky keskittyä täydellisesti käsillä olevaan tehtävään. Kielteisiä luonteenpiirteitä: mustasukkaisuus ja ärtyisyys. Tarvitset tunnetta, että hallitset tilannetta ja ympärillä olevia ihmisiä. Aurinkomerkkisi(Härkä) ja Kuumerkkisi välillä on sisäisiä ristiriitoja.
Kellonaika tarvitaan, mikäli halutaan kuun vaihe syntymähetkelläsi: Kasvava puolikuu.
"Kasvavan puolikuun aikaan syntyneet ovat rauhoittavia ja huolehtivaisia luonteita. Haluat auttaa toisi ja toimia aina rakentavasti." Kuitenkin syntymäaikasi oli niin lähellä kuun vaiheen vaihtumista täysikuuksi, että myös se saattaa vaikuttaa persoonaasi. "Lahjakkuutesi piilee kyvyssäsi saattaa asiat loppuun. Pystyt taitavasti yhdistämään logiikan ja vaistot, käytännöllisyyden ja luovuuden. Saatat kuitenkin kärsiä irrationaalisista peloista erityisesti ihmissuhteissasi."
(lainaukset: Lori Reid: Kuun taikaa, Gummerus, 1999) - Härkä76
Awyrol kirjoitti:
Kuumerkkisi on skorpioni.
Skorpionit ovat syvällisiä ja syvästi tuntevia. Parhaimmat luonteenpiirteesi: äly ja kyky keskittyä täydellisesti käsillä olevaan tehtävään. Kielteisiä luonteenpiirteitä: mustasukkaisuus ja ärtyisyys. Tarvitset tunnetta, että hallitset tilannetta ja ympärillä olevia ihmisiä. Aurinkomerkkisi(Härkä) ja Kuumerkkisi välillä on sisäisiä ristiriitoja.
Kellonaika tarvitaan, mikäli halutaan kuun vaihe syntymähetkelläsi: Kasvava puolikuu.
"Kasvavan puolikuun aikaan syntyneet ovat rauhoittavia ja huolehtivaisia luonteita. Haluat auttaa toisi ja toimia aina rakentavasti." Kuitenkin syntymäaikasi oli niin lähellä kuun vaiheen vaihtumista täysikuuksi, että myös se saattaa vaikuttaa persoonaasi. "Lahjakkuutesi piilee kyvyssäsi saattaa asiat loppuun. Pystyt taitavasti yhdistämään logiikan ja vaistot, käytännöllisyyden ja luovuuden. Saatat kuitenkin kärsiä irrationaalisista peloista erityisesti ihmissuhteissasi."
(lainaukset: Lori Reid: Kuun taikaa, Gummerus, 1999)Hei sinä joka osaat laskea syntymäajan perusteella nousevan- ja kuumerkin. Voisitko ystävällisesti laskea minulle? Milloinka nämä ovat niin sanotusti vahvimmillaan ja vaikuttavat härän merkkiin? 170576 klo 7.30. Kiitos paljon vaivannäöstä.
- Awyrol
Härkä76 kirjoitti:
Hei sinä joka osaat laskea syntymäajan perusteella nousevan- ja kuumerkin. Voisitko ystävällisesti laskea minulle? Milloinka nämä ovat niin sanotusti vahvimmillaan ja vaikuttavat härän merkkiin? 170576 klo 7.30. Kiitos paljon vaivannäöstä.
Nousevan merkin suhteen neuvon menemään:
http://www.astro.fi/
Kuumerkin vaikutuksesta ja olemuksesta: Vilkaisepa tämän keskustelun aikaisempaa kohtaa otsikolla "Kuumerkki". Kuuhoroskoopissa vaikuttavat lisäksi pimennykset, mutta pääasiassa kuumerkkisi vaikuttaa toimintaasi ja käytökseesi jatkuvasti; se on osa sinua. Enemmän tiedon ollessa tarpeen Lori Reidin Kuun taikaa valaisee asiaa, siitä myös allaolevat.
Sinun kuumerkkisi: Jousimies
Luonteenlaatu: Avoin ja ystävällinen
Parhaimmat luonteenpiirteesi: Innostuneisuus ja kaukonäköisyys
Kielteisiä ominaisuuksia: Vastuuntunnottomuus ja tahdittomuus
Inhoat: Rajoittamista
Tarvitset: Vapautta sanoa ja tehdä mitä haluat
Sinun täytyy: Oppia hillitsemään levottomuuttasi
Kuun vaihe syntymähetkelläsi: Täysikuu/ Vähenevä täysikuu
Täysikuusta seuraavaa: "Lahjakkuutesi piilee kyvyssäsi saattaa asiat loppuun. Pystyt taitavasti yhdistämään logiikan ja vaistot, käytännöllisyyden ja luovuuden. Saatat kuitenkin kärsiä irrationaalisista peloista erityisesti ihmissuhteissasi."
Vähenevä täysikuu puolestaan kertoo, että "Haluat kylvää ideoitasi ja tietojasi joka puolelle, jotta myös muut ihmiset voivat oppia kokemuksistasi -olet ennen kaikkea kommunikoija ja opettaja. Olet ihanteillesi omistautunut." - Härkä76
Awyrol kirjoitti:
Nousevan merkin suhteen neuvon menemään:
http://www.astro.fi/
Kuumerkin vaikutuksesta ja olemuksesta: Vilkaisepa tämän keskustelun aikaisempaa kohtaa otsikolla "Kuumerkki". Kuuhoroskoopissa vaikuttavat lisäksi pimennykset, mutta pääasiassa kuumerkkisi vaikuttaa toimintaasi ja käytökseesi jatkuvasti; se on osa sinua. Enemmän tiedon ollessa tarpeen Lori Reidin Kuun taikaa valaisee asiaa, siitä myös allaolevat.
Sinun kuumerkkisi: Jousimies
Luonteenlaatu: Avoin ja ystävällinen
Parhaimmat luonteenpiirteesi: Innostuneisuus ja kaukonäköisyys
Kielteisiä ominaisuuksia: Vastuuntunnottomuus ja tahdittomuus
Inhoat: Rajoittamista
Tarvitset: Vapautta sanoa ja tehdä mitä haluat
Sinun täytyy: Oppia hillitsemään levottomuuttasi
Kuun vaihe syntymähetkelläsi: Täysikuu/ Vähenevä täysikuu
Täysikuusta seuraavaa: "Lahjakkuutesi piilee kyvyssäsi saattaa asiat loppuun. Pystyt taitavasti yhdistämään logiikan ja vaistot, käytännöllisyyden ja luovuuden. Saatat kuitenkin kärsiä irrationaalisista peloista erityisesti ihmissuhteissasi."
Vähenevä täysikuu puolestaan kertoo, että "Haluat kylvää ideoitasi ja tietojasi joka puolelle, jotta myös muut ihmiset voivat oppia kokemuksistasi -olet ennen kaikkea kommunikoija ja opettaja. Olet ihanteillesi omistautunut."Tuhannen tulimmaista. Kiitos paljon vaivannäöstäsi. Kyllä tuo on prikuulleen niin kuin minä olen. Tuntui hetken siltä, että joku erittäin läheinen ihminen on tämän takana. Tämä oli positiivinen juttu ja kiitos siitä kuuluu sinulle.
- tiger
Awyrol kirjoitti:
Kuumerkkisi on skorpioni.
(lainaukset: Lori Reid: Kuun taikaa, Gummerus, 1999)Kiitos tosi paljo, ku viitit kirjottaa!!!!!
TUHANNESTI!!
Joo, en mä tiiä onko toi aivan mua..
mut saattaa olla enemmän sitte ku kasvan..
=)
mutta mitä se irrationaalinen pelko tarkottaa????
?????
kiitos....-tiger - Awyrol
tiger kirjoitti:
Kiitos tosi paljo, ku viitit kirjottaa!!!!!
TUHANNESTI!!
Joo, en mä tiiä onko toi aivan mua..
mut saattaa olla enemmän sitte ku kasvan..
=)
mutta mitä se irrationaalinen pelko tarkottaa????
?????
kiitos....-tigerirrationaalinen = mihinkään liittymätön, ilman syytä
- Härkä76
Vielä sellaista asiaa, että löysin kaapistani kirjan; Rakkauden tähtitaivas, Jonathan Sternfield, siellä on taulukko kuun sijainnista. Kirja osoittaa, että minun kuumerkkini olisi kauris. Kuinkahan tuo nyt sitten mahtaa olla? Äskeinen kuvaus kylläkin osui kuin nenä päähän miten mahtaa kauriin kohdalla olla. Tuttua minulle on kaiken materian mahdoton kerääminen ja motto on " oma koti kullan kallis ". Vastaustasi odotellen.
- Awyrol
Saattaa olla, että syntymäpäivänäsi kuu olisi ollut juuri siirtymässä seuraavaan merkkiin, joten saatat omata piirteitä molemmista.
Se ei kuitenkaan selitä eroa merkkitaulukkojen kohdalla. Olen törmännyt tähän aikaisemminkin: taulukoissa on n. päivän ero (eli päivämäärästä riippuvainen lisättävä luku vaihtelee).
Laitan tähän vielä lyhennelmän kauriista, niin saat itse katsoa, kumpi osuvampi (piirteitä voi siis olla myös molemmista merkeistä):
Luonteenlaatu: Varovainen ja varautunut
Parhaimmat luonteenpiirteesi: Ahkeruus ja vastuuntuntoisuus
Kielteisiä ominaisuuksia: Hienostelevuus ja vetäytyvyys
Inhoat: Lapsellista käyttäytymistä
Tarvitset: Statuksen ja aseman sekä tunnustusta työllesi
Sinun täytyy: Varoa liiallista kyynisyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948