alkoholi

kossu <3

mä ja mun kaveri otetaan päättäreinä koskenkorva puoliksi. semmonen puolenlitran 40%. riittääkö se koko illaksi ja kuin isot kännit sillä saa? en haluu mitään övereitä. ollaan molemmat noin 170cm

9

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

ottakaa vielä toinen pullo päälle sitten riittää

• Rööööki boyyyyy

Ei toinenkaa pullo riitä ottaka vähintää 3 ..

• no C2H5OH

Päättäreitä on paljon hauskempi viettää selvin päin.

• Klklkl

Riittää koko illaksi ja tulee isot kännit.

• vira97

Juokaa mieluummin kaljaa. Maistuu paljon paremmalle ja voi kontrolloida sitä juomista ja känniä paremmin. Usein käy, jos on viinaa messis, et juodaan pullo ykösel huivii ja puolen tunnin pääst maataa jossai ojassa. Varsinki jos ei oo tottunu juomaa. Mut jos lantraatte ni kyl riittää helposti.

• varovaisempi.

Viinan kanssa kannattaa olla varovainen. Ite join liikaa ja aloin oksentelee pitkin poikin. Kiva siivominen oli aamul ja ihan hirvee oksennus krpalua tuli siit viel aamul. Juominen kannattaa todellaki aloittaa kaljal tai siideril. Siit ei toki tuu ku kauhee pissahätä mut sit ei tuu juuri krapulaa ja ei tuu juotua liikaa ja sellanen sopiva känni.. Liikaa jos juo niin siit vaan laatta lentää Ei kantsi...

• vitunidiootit

Miten sun pituutes liittyy koskenkorvaan?

• facepalmerino

Mitä isompi kaveri sitä enemmän alkoholia tarttee. Taidat sinä olla se "vitunidiootti".

• niinpänii
        facepalmerino kirjoitti:

Mitä isompi kaveri sitä enemmän alkoholia tarttee. Taidat sinä olla se "vitunidiootti".

Hahah, eiköhän se ole se MASSA mikä ratkaisee, ei pelkkä pituus ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe