Miksi yksinäiset naiset ei halua miestä?

Nirsoja olette

Miksi että halua ketään elämäänne? Valitatte kuitenkin yksinäisyyttä?

136

4349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen nirso ite oot

en tarvii vajukkia hoivattavaa.. Mikä ongelma sulle on, jos joku pärjää yksin.

• miesyli40v

Itse olen yksinoleva mies. Elämääni en ala purkamaan sen kummemmin, mutta sen sanon ettei kukaan pärjää oikeasti yksin.

Olen kohdannut kauan aikaa sitten ikäiseni naisen joka teki alkoiteen. Omien siinä tilanteessa näkymättömien asioiden vuoksi sanoin kieltävästi, hänen tyttökaverinsa tuli ja sanoivat minulle etten pärjää yksin ja olisin saanut pitkäaikaisen ja uskollisen ystävän, ja paljon muitakin ystäviä.

Mutta miksi toisaalta nykyisessä maailmassa on joskus hyvä olla yksin. Jos itse ymmärtää yhtään elämän rajallisuutta, niin eikukaan halua ottaa mitää pierutyynyä lähelleen, joka tuo milljardi ziljoonaa ongelmaa mukanaan.

Jos vielä kerran tapaan tuollaisen ihmisen kuin silloin, niin ekana kyllä soitan luottokuntaan ja kysyn miten se ihminen pärjää omien asioittensa kanssa. Ihmisellä pitää olla oikeesti olla omat taustat kunnossa ennekuin se alkaa vääntämään mitää skeidaa toisille.....

Onneksi joskus ihmisen ulkoinen habitus kaataa jo kaiken, sillä kaunis ja siloiteltu ulkonäkö on lainaa!

• Vapaamutteisinkku
        miesyli40v kirjoitti:

Itse olen yksinoleva mies. Elämääni en ala purkamaan sen kummemmin, mutta sen sanon ettei kukaan pärjää oikeasti yksin.

Olen kohdannut kauan aikaa sitten ikäiseni naisen joka teki alkoiteen. Omien siinä tilanteessa näkymättömien asioiden vuoksi sanoin kieltävästi, hänen tyttökaverinsa tuli ja sanoivat minulle etten pärjää yksin ja olisin saanut pitkäaikaisen ja uskollisen ystävän, ja paljon muitakin ystäviä.

Mutta miksi toisaalta nykyisessä maailmassa on joskus hyvä olla yksin. Jos itse ymmärtää yhtään elämän rajallisuutta, niin eikukaan halua ottaa mitää pierutyynyä lähelleen, joka tuo milljardi ziljoonaa ongelmaa mukanaan.

Jos vielä kerran tapaan tuollaisen ihmisen kuin silloin, niin ekana kyllä soitan luottokuntaan ja kysyn miten se ihminen pärjää omien asioittensa kanssa. Ihmisellä pitää olla oikeesti olla omat taustat kunnossa ennekuin se alkaa vääntämään mitää skeidaa toisille.....

Onneksi joskus ihmisen ulkoinen habitus kaataa jo kaiken, sillä kaunis ja siloiteltu ulkonäkö on lainaa!

Olen samoilla linjoilla ketjun aloittajan kanssa. Riippakiveä en halua ja yksin on vain niin hiton hieno olla. Ei tule riitoja tai muitakaan ongelmia. Parisuhteessa liikaa rasitteita etten niitä halua elämääni. Yksin voi mennä ja tulla miten haluaa. Reissaaminen maailmalla on kivaa eikä tarvitse olla tilivelvollinen. Olen vapaa mutta en kutsu itseäni kuitenkaan sinkuksi koska en halua edes seurustella. Elämässä on tullut nähtyä ihmisten raadollisen puolen ja kitkat ja paljon muuta ja tämä elämäntapa on minulle kuin tehty. Siihen samaan en enää halua. Tunnen olevani nyt vapaa ja nautin täysillä ilman ketään riippakiveä tai mitään perisuhderasitetta. Kavereita / ystäviä on mutta ne ovat vain ystäviä ja kavereita eikä muuta. Kavereiden kanssa ei sekoilla tai muutakaan. Elämä on nyt pyhää ja juurikin sitä mitä sen haluan olevan, täydellistä näin!. Minulla on paljon ystäviä jotka ovat myös vapaana eivätkä halua seurustella tai edes säädellä. Olen vapaa mutten kuitenkaan sinkku.

• nainennnnnnnn

Komppaan ylempää. AP tässä on se ainoa valittaja mutta näitähän riittää... voivoi haluatko AP päänpaijauksia?

• 11+15
        nainennnnnnnn kirjoitti:

Komppaan ylempää. AP tässä on se ainoa valittaja mutta näitähän riittää... voivoi haluatko AP päänpaijauksia?

En ole AP, mutta minua saa paijata. :/

• zxcxzxvxvxvxcxzczx

Ihme yleistämistä taas. Jos lakkaisit olemasta tollanen kusipää, niin ehkä joku vois haluta olla sun kanssa.

• aivoissa vikaa

Koska yksinäiset miehet eivät ole ihmisiä vaan on luusereita ja naiset ei ole ikinä luusereita koska nainen saa aina seuraa jos vain haluavat.

• pöö

tuosta en ole naisena samaa mieltä. kohta 5-vuotta yksin, enkä ole yhtään luuseria vielä löytänyt.

• ei ole poissuljettu

MInä jäin yksin. Mieheni kuoli. Olin ensin ihan onneton ja pompin ympäriinsä, ja tunsin suurta ikävää. Mutta kerran oli tehtävä päätös, istuttava alas ja otettava vastaan se karmiva yksinäisyys. Nyt asustelen yksinäni ja olen huomannut, että pärjään oikein hyvin. Aluksi ajattelin, että tarvitsen jonkun ihmisen seurakseni heti, mutta yksinkin voi olla ja vieläpä erittäin tyytyväisenä. Saan tehdä mitä haluan tai olla tekemättä mitää....aika kuluu tosi hyvin. Katselen kuitenkin ympärilleni jos sattuisi sopiva mies löytymään, sekään siis ei ole poissuljettu!

• kaapo
        ei ole poissuljettu kirjoitti:

MInä jäin yksin. Mieheni kuoli. Olin ensin ihan onneton ja pompin ympäriinsä, ja tunsin suurta ikävää. Mutta kerran oli tehtävä päätös, istuttava alas ja otettava vastaan se karmiva yksinäisyys. Nyt asustelen yksinäni ja olen huomannut, että pärjään oikein hyvin. Aluksi ajattelin, että tarvitsen jonkun ihmisen seurakseni heti, mutta yksinkin voi olla ja vieläpä erittäin tyytyväisenä. Saan tehdä mitä haluan tai olla tekemättä mitää....aika kuluu tosi hyvin. Katselen kuitenkin ympärilleni jos sattuisi sopiva mies löytymään, sekään siis ei ole poissuljettu!

Sama täällä, mieheni kuoli 3 vuotta sitten, ollut jotain suhteita, ei ole onnistunut. JOskus ahdistaa tosissaan yksinäisyys, olisi mukava jakaa tätä elämää jonkun kanssa. Tosi vaikeaa löytää kunnon kaveri itselle viiskymppisenä. Miehet osa sitoutumiskammosia, narsisteja yms. Mitä miehille tapahtuu kun ne eroaa, suurin osa ei halua esim. kihlautua tai mitään muutakaan sitoutumista. Jos joskus on mennyt suhde pieleen, ei se sitä tarkoita että jatkossakin menis. Riskinottokyky puuttuu kokonaan osalta miehistä ihmissuhteissa. Olen huomannut myös sen, että kun miehet eroavat 50 vuotiskynnyksellä, niistä tulee pikkupoikia uudestaan, nuoruuden hakemista.

• pöö

itse olen kuullut fraasin: ettei kotoa kukaan tule hakemaan...mutta mihin sitä yksin lähtisi? maalla kun asuu, niin lenkillä käynti on ainoa vaihtoehto, mihin yksin voi mennä.

• seksi on ihanaa!

Minua on tultu hakemaan kotoa monet kerrat, miehet tietävät ettei mua baarista löydä.

En ainakaan itse pysty olemaan ilman miestä ja seksiä, rakastelu on ihanaa!

• zssss
        seksi on ihanaa! kirjoitti:

Minua on tultu hakemaan kotoa monet kerrat, miehet tietävät ettei mua baarista löydä.

En ainakaan itse pysty olemaan ilman miestä ja seksiä, rakastelu on ihanaa!

Servin Maijan oven päällä on v:n kuva ja rinkeli...

• No eikö siellä maalla asuessa oma auto ole aika lailla välttämättömyys? Eli voihan sitä lähteä vaikka tansseihin jos osaa/tykkää tanssimisesta. Tai vähän isompaan kaupunkiin katselemaan meininkiä ja ihmisiä. Ei sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu ja kenet kohtaa...

• peepeeri

Ei sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu ja kenet kohtaa?
        7 vuotta elettyä elämää ja en ole kohdannut yhtään ketään enkä mitään.
        Minusta tuo on täyttä puppua.

• Se asenne
        peepeeri kirjoitti:

Ei sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu ja kenet kohtaa?
        7 vuotta elettyä elämää ja en ole kohdannut yhtään ketään enkä mitään.
        Minusta tuo on täyttä puppua.

Käsittämätöntä, ei onnistuisi minulta, olen niin seurallinen ja sosiaalinen aina on miehiä pörräämässä ympärillä vaikka en ole edes vapaa.

• Paljon onneaa vaan
        Se asenne kirjoitti:

Käsittämätöntä, ei onnistuisi minulta, olen niin seurallinen ja sosiaalinen aina on miehiä pörräämässä ympärillä vaikka en ole edes vapaa.

no onneksi olkoon vain että sinulla seuraa on tyrkyllä. Mutta kaikki eivät ole ylitsevuotavan sosiaallisia ja niin miesten mieleen että seuraa löytyy heti kun vain avaa kotioven. Tuollainen "Ei sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu ja kenet kohtaa..." toimii varmasti joillekkin kun moni tuntuu kuin taikaiskusta löytävän jonkun ihan missä tahansa maailmaa, mutta toisilla, kuten minulla, on suuria ongelmia löytää yhtään ketään yhtään mistään.

• pöö

kuullostaa yksinkertaiselta, mutta, jos tekee epäsäännöllistä vuorotyötä hoitoalalla, niin harvemmin on viikonloput vapaat, ku, jossain on jotain tapahtumia...joten arkisin ei luusereita löydy lenkkipoluilta, kun neon silloin töissä

• kaarna

"joten arkisin.....silloin töissä". Naurahdin tahattomasti. ;)

• vai töissä

Vai on luuserit alkaneet käydä töissä !!!!

• rimo korkealle

Kyllä ne haluaa miehen, mutta vain täydellisen miehen.
      Ovathan he itsekin niin saatanan täydellsiä.

• perfect1

Joo, harmittaa oikein välillä, kun olen niin täydellinen. Jos olisin ruma läski, niin miehethän suorastaan tappelisivat minusta... hmm.. vai miten se menikään... ;)

• Hippulat vinkuu
        perfect1 kirjoitti:

Joo, harmittaa oikein välillä, kun olen niin täydellinen. Jos olisin ruma läski, niin miehethän suorastaan tappelisivat minusta... hmm.. vai miten se menikään... ;)

Mahtavaa sarkasmia! :)

• Wpb

Kyllä se mues olisi mukava vaan kun ei kukaan kotoa hae ja vapaa-aika menee omissa ja lasten harrastuksissa. Lisänä vielä epäsäännöllinen vuorotyö niin eipä sitä juuri kohtaa potenttiaalisia kumppaniehdokkaita.

• huono kysymys

Miten ne lapset ovat tulleet ?????

• Wob
        huono kysymys kirjoitti:

Miten ne lapset ovat tulleet ?????

Ex-miehen kanssa on lapset hankittu. Vaan miehen löydettyä nuoremman on ollut aika yksinäistä jos ei lapsia oteta lukuun. Ja uuden kumppanin löytäminen tuntunut mahdottomalta.

• kaksinyksin

Jotkut elävät oikein mukavasti yksin. Minäkin. En todellakaan tunne itseäni yksinäiseksi. Seuraa saan aina kun haluan.

On sitten sellaisiakin, jotka ovat yksinäisiä, vaikka asuvat toisen ihmisen kanssa. Luulen, että se on aika kamalaa.

• Tuosta vasemmalta pääsee sellaiselle palstalle kuin "Pakko-oireinen häiriö". Luulen, että hyötyisit siitä. Näihin viesteihin on ihan turha vastata, koska sama avaus ilmestyy joka tapauksessa taas päivän-parin kuluttua palstalle.

• Salasuhteita

Minä voisin teoriassa ulkonäön puolesta hyväksyä yhden tuhannesta sopivan ikäisestä, eli itseni ikäisestä. Sen jälkeen joutuu luonne testiin, 95%:n todennäköisyydellä putoaa mies siinä ulos.

Muutama niistä, joiden kanssa olen elämäni varrella seurustellut, ovat kysyneet asiaa sitten livenä henkilökohtaisesti minulta. Tyyli on ollut tämä: "Etkö ole löytänyt vertaistasi vai miksi...".

Tuollaisessa tilanteessa vastaan sitten sen mukaan, mitä haluan miehestä. Jos haluan hänen seksiorjakseen, vastaan että olen odottanut vain häntä. Jos taas pidän miestä vain kaverina, vastaan etten tiedä.

Riittääkö selitykseksi vai onko taas parin päivän päästä uusi aloitus?

• mccyver

Vaikutat pitävän rimaa melko korkealla. Mitä tarkkaan ottaen haet miehestä? Eikö tärkeintä ole se että viihtyy seurassa ja on tunteita kyseistä henkilöä kohtaan eikä esimerkiksi se että mies on omasta iästäsi /- muutaman vuoden tai että hän on vaikka liian hiljainen tai puhuu mielestäsi liikaa? Ja kerta odotat mieheltä noin paljon niin onko sinulla itselläsi antaa miehelle jotain muuta kuin siideriä ja vatsamakkaroita? ;)

• Salasuhteita
        mccyver kirjoitti:

Vaikutat pitävän rimaa melko korkealla. Mitä tarkkaan ottaen haet miehestä? Eikö tärkeintä ole se että viihtyy seurassa ja on tunteita kyseistä henkilöä kohtaan eikä esimerkiksi se että mies on omasta iästäsi /- muutaman vuoden tai että hän on vaikka liian hiljainen tai puhuu mielestäsi liikaa? Ja kerta odotat mieheltä noin paljon niin onko sinulla itselläsi antaa miehelle jotain muuta kuin siideriä ja vatsamakkaroita? ;)

Siideriä ja vatsamakkaroita en tarjoile kumpaakaan. En missään muodossa. Siinäpä se. Ulkonäöstä kuitenkin sanoisin, että aikansa kutakin. Eri vuosikymmenillä eri meininki. En välttämättä pidä siitä kaikkein kauneimmasta miehestä, jos hänessä ei ole sitä jotakin, mitä haluan.

Ilmeisesti minulla on tarjota valitsemilleni miehille "jotakin", kun kukaan heistä ei ole valittanut. Pitkä seurustelusuhde päättyi miehen kuolemaan. Että surutyötäkin olen tehnyt.

Haen miehestä tasa-veroisuutta, en samanlaisuutta. Tietenkään kaikki eivät pidä minusta, joten etsin myös vastatunnetta ja ennen kaikkea kiinnostusta. Usein itseensä kyllästyneet miehet eivät jaksa kiinnostua toisestakaan, joten miehen pitää pitää myös itsestään. Suurin vaatimus on ehkä siinä. Ja pitämisen pitää olla myös oikein mitoitettu. Itsekritiikkiä pitää olla ja jotain pitää jättää minullekin, tahdon olla hänen enkelinsä, tietenkin.

Valitettavasti, toivon, että talouskin on jonkunlaisessa kunnossa. Suuria varoja ei tarvitse olla, mutta jotakin kuitenkin. Tosin rakkauslistaltani löytyy suhde erittäin varattomaankin mieheen, johon olin todella rakastunut, mutta joka ei pitänyt itsestään eikä halunnut jäädä minun "neuvottavakseni".

Siinä nyt ensi alkuun.

• Salasuhteita
        mccyver kirjoitti:

"Eikö tärkeintä ole se että viihtyy seurassa ja on tunteita kyseistä henkilöä kohtaan eikä esimerkiksi se että mies on omasta iästäsi /- muutaman vuoden tai että hän on vaikka liian hiljainen tai puhuu mielestäsi liikaa?"

Viihtyy ja viihtyy. Kuinka kauan viihtyy? Parhaiten viihtyy kun rakastaa ja on rakastettu, on yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia ja ollaan samalla aaltopituudella maailmankäyrästössä.

Ai mikä on maailmankäyrästö? Pistitpä pahan. No se on sellainen kosminen yhteys syntymäajan, eli iän suhteen. Puhumme, näemme, koemme ja ymmärrämme toisiamme sanattomasti koetun yhteisen menneen maailmanajan vuoksi. Plussaa ja miinusta ei ole hyvä olla kovin paljoa kumpaankaan suuntaan.

Mies voi olla vähän vanhempi kuin minä, niin se tuo sellaista turvallisuuden tunnetta, että on ollut jo vähän ennen minua.

• -K-
        mccyver kirjoitti:

Eikös se vika taida olla juuri siinä, että jos ei viihdy toisen seurassa ja/tai ole niitä tunteita.. Ei kukaan tunteilleen mitään voi, jos ei vaan rakastu toiseen, on aika kurja olla yhdessä vaikka toisessa ei mitään vikaa olisikaan.. Taitaa itselläsi olla rima turhan korkealla, jos vatsamakkarat on noin paha juttu.. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, usein huomaa ihmisten olevan jopa liikaa MacGyver:eita eikä kukaan semmoisia jaksa arkielämässä katsella vaan tavallisia ihmisiä makkaroineen ;)

• juuwe

niin on siis olemassa seksiorjia ja sitten vain kavereita selväksi tuli

• vanhapiika ainesta
        mccyver kirjoitti:

Ehkä siinä juuri onkin se ongelma, ei ole oikein mitään annettavaa, kuin se ulkokuori, ei sen varaan mitään todellista voi rakentaa, pitäisi olla oikea tunteva ihminen.

• Onko muuta asiaa?
        mccyver kirjoitti:

Mä ainakin kypsyn jo heti siinä, kun viimeistään toisessa lauseessa vongataan seksiä!!! V**u mua ottaa päähän, kun ei mistään muusta voi puhua eikä mitään muuta suunnitella (esim. vaikka toista kahvittelukertaa) kuin että saako sitä seksiä nyt vai vasta huomenna???

Turha väittää, että olen aseksuaali. Miksi mä sit yleensä edes miehen seuraan hakeutuisin tms., jos seksikin ei kiinnostaisi, mutta eikö helvetti voi katsoa natsaako jutut ja ollaanko samalla aaltopituudella, kohtaako kemiat jne. Mua ei kiinnosta pelkkä pano jonkun itseään tarjoavan miehen kanssa, jos siinä miehessä ei ole mitään kiinnostavaa miehenä/ihmisenä. Oksettaa kaikki pelkän seksin vonkaajat!!

• Eipä taida olla...
        Onko muuta asiaa? kirjoitti:

Mä ainakin kypsyn jo heti siinä, kun viimeistään toisessa lauseessa vongataan seksiä!!! V**u mua ottaa päähän, kun ei mistään muusta voi puhua eikä mitään muuta suunnitella (esim. vaikka toista kahvittelukertaa) kuin että saako sitä seksiä nyt vai vasta huomenna???

Turha väittää, että olen aseksuaali. Miksi mä sit yleensä edes miehen seuraan hakeutuisin tms., jos seksikin ei kiinnostaisi, mutta eikö helvetti voi katsoa natsaako jutut ja ollaanko samalla aaltopituudella, kohtaako kemiat jne. Mua ei kiinnosta pelkkä pano jonkun itseään tarjoavan miehen kanssa, jos siinä miehessä ei ole mitään kiinnostavaa miehenä/ihmisenä. Oksettaa kaikki pelkän seksin vonkaajat!!

Sinulle "onko muuta asiaa"

Veit sanat suustani!
        Olen niiiiin samaa mieltä!

• onx salmonia näkyny?
        Eipä taida olla... kirjoitti:

Sinulle "onko muuta asiaa"

Veit sanat suustani!
        Olen niiiiin samaa mieltä!

Ja kohta tarjoat lohduttavaa olkapäätä. Ja seuraavalla kerralla pitäiskin jo päästä panemaan.

• jfaöhjaöi
        mccyver kirjoitti:

Nimenomaan ainakin itsellä pitää olla oikeanlaisia tunteita. Ihastun todella harvoin ja ellen ole ihastunut, en halua seksiä. Itselleni se on kuitenkin romanttisissa suhteissa kohtuullisen tärkeä asia. En osaa selittää, miksi jotkut miehet kiinnostavat ja toiset ovat ihan samalla viivalla naisten kanssa. Voin pitää heistä mutta en halua koskea "sillä tavalla". Haluan vain miehen joka kiinnostaa minua seksuaalisesti. Toivoisin, että olisin vähemmän valikoiva, ettei tarvitsisi olla aina yksin, mutta enpä mahda asialle mitään.

• jfaöhjaöi
        jfaöhjaöi kirjoitti:

Nimenomaan ainakin itsellä pitää olla oikeanlaisia tunteita. Ihastun todella harvoin ja ellen ole ihastunut, en halua seksiä. Itselleni se on kuitenkin romanttisissa suhteissa kohtuullisen tärkeä asia. En osaa selittää, miksi jotkut miehet kiinnostavat ja toiset ovat ihan samalla viivalla naisten kanssa. Voin pitää heistä mutta en halua koskea "sillä tavalla". Haluan vain miehen joka kiinnostaa minua seksuaalisesti. Toivoisin, että olisin vähemmän valikoiva, ettei tarvitsisi olla aina yksin, mutta enpä mahda asialle mitään.

Niin pakko vielä lisätä, että onnistuin tänä keväänä pitkästä aikaa ihastumaan ihan kohtuu tavalliseen (minusta komeaan, mutta kavereistani esim ei) suomalaiseen mieheen, jolle en alun voimakkaasta liehittelystä huolimatta ja juupas-eipäs-arvonnan päätteksi kelvannutkaan. En minä häntä tuomitse nirsoksi siksi, että juuri minä en kelvannut! MIksi olisin halunnutkaan olla ihmisen kanssa, jolla ei ole oikeanlaisia tunteita minua kohtaan!? Tietysti nyt on todella paha mieli, kun pitkästä aikaa (monien pettymysten pitkällä kokemuksella) uskaltauduin avaamaan itseäni ja taas tuli lunta tupaan... pelottaa, myös että ehkä minulle ei olekaan sitä oikeaa missään ja varmasti vaikutankin aika kylmäkiskoiselta ja vaikeasti lähestyttävältä. Miehet niin usein sanovat yhtä ja tekevät ihan toista. Ainakin minun kokemukseni mukaan. En vain uskalla enää luottaa.

• lottamari<3

Heti kun se kunnon mies löytää ja haluaa minut, niin olen valmis.Kunnon miehillä ei vaan ole aikaa etsiä ja niillä miehillä joilla on sitä liikaakin ovat juuri niitä narsistipelimiehiä ja pettäjiä, joita treffipalstat ovat täynnä ja joiden kaikki aika menee uusien uhrien löytämiseen netistä.

• Jopas jotakin

Ei sinua voi löytää, koska jos löytää on narsistipetturimies, hienon muurin olet rakentanut ympärillesi ;))

• Noin se menee

lottamarille!
        Sinäpä sen sanoit!
        Ei muuta lisättävää!

• nukkuvien puolue
        Noin se menee kirjoitti:

lottamarille!
        Sinäpä sen sanoit!
        Ei muuta lisättävää!

Panen vain nukkuvia naisia. Ketä se muka oikeasti haittaa, jos ja kun naisen unetkaan ei millään lailla häiriinny, kun mulla on niin pieni kikuli.

• ´´.
        nukkuvien puolue kirjoitti:

Panen vain nukkuvia naisia. Ketä se muka oikeasti haittaa, jos ja kun naisen unetkaan ei millään lailla häiriinny, kun mulla on niin pieni kikuli.

Se haittaa sinua itseäsi, naiset nimittäin sinusta vaistoavat pahan.

• nukkuvien puolue
        ´´. kirjoitti:

Se haittaa sinua itseäsi, naiset nimittäin sinusta vaistoavat pahan.

Ne mitään vaistoa....jos vaistoaisivat, niin pysyisivät hereillä antamistani tyrmäystipoista huolimatta.

Taidan äänestää EU-vaaleissa jotakuta nukkuvien puolueen ehdokasta, jos hän vaikka saisi vietyä läpi EU-direktiivin, jonka mukaan nukkuvan ja/tai päihdyttävistä aineista sammahtaneen naisen astuminen ei olisi lainkaan rangaistava teko, kunhan astumiseen käytetty "väline" täyttää prikulleen direktiivin mukaiset mitat pituuden, käyryyden ja sen sellaisten suhteen, vähän niin kuin nyttemmin jo kumottu "kurkkudirektiivi". Ehkä kovasti kaivatun direktiivin saisi vietyä läpi nopeutetussa lainsäädäntömenettelyssä, jos vain hieman viilaisi tuota kumottua kurkkudirektiiviä ja ottaisi sen uudessa tarkoituksessa käyttöön.

• Eipä kannata
        nukkuvien puolue kirjoitti:

Ne mitään vaistoa....jos vaistoaisivat, niin pysyisivät hereillä antamistani tyrmäystipoista huolimatta.

Taidan äänestää EU-vaaleissa jotakuta nukkuvien puolueen ehdokasta, jos hän vaikka saisi vietyä läpi EU-direktiivin, jonka mukaan nukkuvan ja/tai päihdyttävistä aineista sammahtaneen naisen astuminen ei olisi lainkaan rangaistava teko, kunhan astumiseen käytetty "väline" täyttää prikulleen direktiivin mukaiset mitat pituuden, käyryyden ja sen sellaisten suhteen, vähän niin kuin nyttemmin jo kumottu "kurkkudirektiivi". Ehkä kovasti kaivatun direktiivin saisi vietyä läpi nopeutetussa lainsäädäntömenettelyssä, jos vain hieman viilaisi tuota kumottua kurkkudirektiiviä ja ottaisi sen uudessa tarkoituksessa käyttöön.

Joudut muuten maksumieheksi...

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288686903410.html

• se on

latte libido

• Nainen 35.

Miehet on pääosin huonoja, rumia, työttömiä ja masentuneita. Eivät osaa ajatella kuin munallaan ja sellasta en halua elämääni.

• GiveUsTime

• toinen nainen

Varsinainen miesvihaaja olet. Miehethän on ihania, parasta mitä on olemassa..

• arkipsykologi

Eiköhän kyse ole usein siitä,että pelätään jättämistä tai pettymystä.historiasta löytyy yleensä hylkäämisiä tai pettymyksiä. Ei luoteta enää helposti kehenkään.Turvallisempaa olla yksin. Ei siis riskeerata. hyvin tyypillistä tässä yhteiskunnassa ja meidän aikakaudella. monille suhteet on kertakäyttökamaa.

• Salasuhteita

"Eiköhän kyse ole usein siitä,että pelätään jättämistä tai pettymystä.historiasta löytyy yleensä hylkäämisiä tai pettymyksiä. Ei luoteta enää helposti kehenkään.Turvallisempaa olla yksin. Ei siis riskeerata. "

Tarkoitatko että käyttökelpoisia on? Olisitko niin kiltti vielä ja kertosit että missä? Pieni toiveikkuus nousi kun luin tämän. Toivottavasti en nyt pety siihen että kirjoitus onkin pelkkä pluffi.

• yksinäinen nainen

Koska mä haluan NAISEN.

• Salasuhteita

Miksi?

• yksinäinen nainen
        Salasuhteita kirjoitti:

Miksi?

Siitä syystä, mistä suurin osa miehistäkin. Rakastan naisia

• Salasuhteita
        yksinäinen nainen kirjoitti:

Siitä syystä, mistä suurin osa miehistäkin. Rakastan naisia

En ymmärrä sinua enkä halua, että rakastaisit minua. En saisi sinusta mitään. Nimenomaan rakkaudessa on tärkeää sukupuoliyhteys ja sen voi tehdä vain mies ja nainen. On hyvin tärkeää, että sukupuoliyhteydessä toteutuu täydellinen yhtyminen täydellisin varustuksin. Se on niin herkkää, kun on oikea kumppani.

Sukupuoliyhteys oikean kumppanin kanssa on paljon enemmän kuin keskiverto. Luultavasti vain harvat löytävät sen oikean, kenen kanssa odotuskin palkitaan.

Ehkä olet eksynyt matkalla. En usko mihinkään muuhun fyysiseen tarpeeseen rakkaudessa, kuin sukupuolielinten antamaan mahdollisuuteen löytää toisensa. Kaksi naista yhdessä tai kaksi miestä yhdessä kelpaa sukupuoliyhdynnästä puhuttaessa vain vitsiksi. Muuten voitte minun puolestani tehdä mitä ikinä päähänne pälkähtää. Vaatiikin varman mielikuvitusta.

Mutta runsas mielikuvituskin riittää vain hutiin. Ikävä että kaikki eivät pääse osallisiksi.

• yksinäinen nainen
        Salasuhteita kirjoitti:

En ymmärrä sinua enkä halua, että rakastaisit minua. En saisi sinusta mitään. Nimenomaan rakkaudessa on tärkeää sukupuoliyhteys ja sen voi tehdä vain mies ja nainen. On hyvin tärkeää, että sukupuoliyhteydessä toteutuu täydellinen yhtyminen täydellisin varustuksin. Se on niin herkkää, kun on oikea kumppani.

Sukupuoliyhteys oikean kumppanin kanssa on paljon enemmän kuin keskiverto. Luultavasti vain harvat löytävät sen oikean, kenen kanssa odotuskin palkitaan.

Ehkä olet eksynyt matkalla. En usko mihinkään muuhun fyysiseen tarpeeseen rakkaudessa, kuin sukupuolielinten antamaan mahdollisuuteen löytää toisensa. Kaksi naista yhdessä tai kaksi miestä yhdessä kelpaa sukupuoliyhdynnästä puhuttaessa vain vitsiksi. Muuten voitte minun puolestani tehdä mitä ikinä päähänne pälkähtää. Vaatiikin varman mielikuvitusta.

Mutta runsas mielikuvituskin riittää vain hutiin. Ikävä että kaikki eivät pääse osallisiksi.

:D kiitos, piristit päivääni

• Källi

Kyllä haluavat. Itse olen ihan mukiinmenevä kaikin puolin, tekevä ja hauskakin. Tähän mennessä ongelmaksi on muodostunut se, että kukaan ei vain täällä armassa Suomen maassa puhu toisilleen. Eli keneenkään ei tutustu. Tai sitten, jos tutustuukin, miehelle ongelma on se, että minulla on pienet lapset. Kuvittelevat, että joutuvat hoitamaan heitä, vaikka en todellakaan halua miehen edes tapaavan heitä. Ajankäyttökään ei olisi ongelma, koska lapsiin on toimiva yhteishuoltajuus isänsä kanssa.
      Näin.

• tämä selvä

Pienet lapset -> olet käytetty luuska.

• introverttitorvi

Voi hyvinkin olla totta, että olen nirso. Omalle nirsoudelleni on nimikin: introverttiys. Se asettaa joitakin perusvaatimuksia esimerkiksi kumppanille ja jopa ystävillekin.

Mutta yksinäisyydestä en valita.

Osaan vihtyä yksin eikä aika käy pitkäksi eikä mikään ahdista yksinolossa.

paitsi joskus seksin puute (olispa ihanaa aloittaa joskus jokainen aamu seksillä ja päättää jokainen ilta seksiin, mutta harvemmin yksinäisenä se onnistuu - ellei ala maksulliseksi) ja olisi kumppanuudessa sekin hyöty, että voisi elää halvemmalla, kun voi puolittaa asumiskulut yms. ja sitten voisi harrastaa sellaisia juttuja, joita yleensä ei voi yksin harrastaa, mutta eipä nuokaan nyt mitään ylitsepääsemättämiä esteitä ole.

Elämän ilot ja surut olisi kyllä kiva jakaa toisen kanssa, mutta minkäs teet. Ei elämässä aina voi voittaa. Ja introverttinä on monia hyviäkin puolia, että pariudun varmaan vasta sitten, kun tulee todella hyvä vaihtoehto eteen (ja tuskin tulee).

Enkä edes ole sillei nirso, että vaatisin mieheltä tyrmäävää ulkonäköä (ulkonäkö nimittäin rupsahtaa kaikilta. katsokaa vaikka 60-80 vuotiaita sillä silmällä...), paksua tilipussia tai hyvää stausta, vaan ihan ne perusjutut: "kunnollinen" tyyppi, mutta ei nössö. jonkinlainen sivistystaso pitäisi olla, eikä mielellään mitään ihmeellisiä peliaddiktioita. niin ja kiinnostusta seksinkin suhteen, (miesten kohdalla tuo harvemmin on ongelma). ja suurinpiirtein tasainen tunne-elämä. Niin ja ei mitään "pössyttelyt vapaaksi" liikkeen vesaa. Mutta ennenkaikkea itsetuntoa ja intuitiivista ymmärrystä, että voisi tajuta introverttiäkin.

Ystävyyssuhteissakin olen hiukka vaatelias ja mun elämääni mahtuu vain yksi ekstrovertti kerrallaan ja mx 30 min./tapaaminen. Ystävätkin koitan valita niin että olisivat siitä joukosta, jotka eivät kauheasti jaksa värkkäillä mitään kissanristiäisiä tai tupperwarekutsuja tai muuta verkostomarkkinointia, joihin tulee sitten velvoite osallistua. Jeps. lähdenkin tästä nyt yökävelylle uniini. (enkä valita vieläkään yksinäisyyttäni. nytkin voi sängyssä nukkua miten päin vaan haluaa: poikittain, vinottain, tai vaikka väärinpäin eikä kukaan oo valittamassa)

• Ei hyvä yksin

Olet sitä tyyppiä joka panikoituu viimeistään 45-vuotiaana kun huomaa että elämä on mennyt ohi, eikä mitään ole tullut saatua kokoon, ei parisuhdetta, eikä perhettä. Työkaverini on kaltaisesi, höpöttelee kummia ja käyttää meitä muita työkavereita terapialeluinaan, kun on muutoin liian paljon yksin. Rasittava tapaus kerrasssan.

• ~Happy~
        Ei hyvä yksin kirjoitti:

Olet sitä tyyppiä joka panikoituu viimeistään 45-vuotiaana kun huomaa että elämä on mennyt ohi, eikä mitään ole tullut saatua kokoon, ei parisuhdetta, eikä perhettä. Työkaverini on kaltaisesi, höpöttelee kummia ja käyttää meitä muita työkavereita terapialeluinaan, kun on muutoin liian paljon yksin. Rasittava tapaus kerrasssan.

Äläpä yleistä siellä. On olemassa ihmisiä, jotka voivat ihan oikeasti olla onnellisia, riippumatta muista ihmisistä. Sellaistahan se todellinen onnellisuus onkin!

• Yksin ja onnellinen
        Ei hyvä yksin kirjoitti:

Tuo on vain sinun kuvitelmaasi, et tiedä oikeasti kyseistä kirjoittajasta yhtään mitään. Säälittävää on mielestäni sellaiset läheisriippuvaiset ihmiset jotka eivät kestä olla yksin ja siksi ottavat vain jonkun että olisi suhteessa, eikä siksi että oltaisiin aidosti kiinnostuneita siitä kumppanistaan.

• syvämies

diippiä kamaa...

• niin yksinkertaista

En valita. Tykkään elää sinkkuna. En tarvitse miestä.

• GoldenRabbit

Ensinnäkin pitää olla onnellinen omaan elmään, ennenkuin mihinkään suhteeseen ryhtyy, koska parisuhde ei aina tee onnelliseksi. Toiseksi minä ainakin haluan omaan elämääni lisää ihmisiä mutta pitääkö sen olla mies? EI haluan ystäviä ja tuttavia. Yhdessä oloa ja vapaa-ajan viettoa, jaetaan iloja ja suruja, halataan kun tavataan ja sensemmoista. Ystävät jäävät kuitenkin vain haaveisiin, koska luonne, ulkonäkö ja keskustelutaidot on mitä on.

• sanokaa nirsoksi

En valita yksinäisyyttä. Joskus loma-aikoina kieltämättä tuntuu, että pari-kolme hyvää ystävää ei olisi hullumpi homma. Rakas miesystävä olisi suorastaa lottovoitto eli on äärimmäisen epätodennäköistä, että joku erityinen mies enää olisi vapaa, osuisi kohdalleni ja vieläpä olisi kiinnostunut minusta. Kovin monta asiaa pitäisi siis loksahtaa kohdalleen. En vain ole niitä ihmisiä, jotka ikäänkuin pakonomaisesti seurustelevat, koska kunnon naisella kuuluu olla mies kierroksessa ja yksinolo on tylsää. Tuskin olisin koskaan yksin ollutkaan, jos "kunhan on joku kaksilahkeinen" kelpaisi.

• ei juoppoa enää

treffipalstat on täynnä vasta eronneita miehiä, heitä kyllä olis, mutta ero on tullut esm.alkoholin takia...

• ...........

Minusta kyllä harmittaa, että tällainen suhdekelpoinen mies menee periaatteessa hukkaan. Joku kiva nainen on yksin ja ajattelee, että olisi mielellään kaltaiseni miehen kanssa, mutta emme vain kohtaa missään. Olen pitkäaikaistyötön ja lähes kaveriton joo, mutta ei minulla ole muita isoja ongelmia. En käytä alkoholia, en polta, harrastan piirtämistä, lukemista ja liikuntaa, syön terveellisesti, pidän taiteista, tieteistä ja luonnossa olemisesta, en penkkiurheile eikä minulla ole edes televisiota ja minua on sanottu monesti ihan komeaksikin muiden kuin äidin toimesta.

Kaikki vaan tyssää siihen, etten oppinut pariutumisjuttuja kriittisessä iässä ja että minulla ei ole rahaa ja hyviä small talk -taitoja. Nyt olen 32-vuotias ja pikkuhiljaa luopumassa siitä ajatuksesta, että joskus seurustelisin. Olisi vain niin paljon kivempaa, jos olisi joku, jonka kanssa lusia tämä yksi elämä. Lapsia en välttämättä edes kaipaisi...

• introverttitorvi

sulle .....:

en tiedä onko oikeasti olemassa mitään pariutumisjuttuja, jotka pitää erikseen opetella. Kyse on vain sosiaalsiesta kanssakäymisestä ja jos persoonat osuu sitten tarpeeksi lähelle yhteen, asiat kehittyy siitä pikkuhiljaa. Ei kannata liikaa vertailla itseään muihin ja miettiä missä itse on huono ja sen vuoksi ripustaa hanskat tiskiin.

ja juuri kun sain sanottua etten usko, että ei ole olemassa mitään pariutumisjuttuja, laitan tähän yhden linkin, jossa puhutaan "Pua":sta. Siellä sivun alalaidassa on numeroitu lista
        http://sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/pua-ilmi%F6

että jos on olemassa jotain "pariutumistaitoja", niin tuon tyyppisiä ne voivat olla.

• ...........
        introverttitorvi kirjoitti:

sulle .....:

en tiedä onko oikeasti olemassa mitään pariutumisjuttuja, jotka pitää erikseen opetella. Kyse on vain sosiaalsiesta kanssakäymisestä ja jos persoonat osuu sitten tarpeeksi lähelle yhteen, asiat kehittyy siitä pikkuhiljaa. Ei kannata liikaa vertailla itseään muihin ja miettiä missä itse on huono ja sen vuoksi ripustaa hanskat tiskiin.

ja juuri kun sain sanottua etten usko, että ei ole olemassa mitään pariutumisjuttuja, laitan tähän yhden linkin, jossa puhutaan "Pua":sta. Siellä sivun alalaidassa on numeroitu lista
        http://sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/pua-ilmi%F6

että jos on olemassa jotain "pariutumistaitoja", niin tuon tyyppisiä ne voivat olla.

Niin, olen ehkä lukenut liikaa tuota epäterveellistä Sinkut-palstaa. Siellä naisilla on usein sellainen asenne, että miehen pitää johdattaa ja osata temput ja että kokemattomalla miehellä ei tee oikein mitään.

Minusta tuntuu, että suoriudun luonnostaan aika hyvin useista noista listan asioista. Tulen jotenkin aika hyvin naisten kanssa juttuun ja ilmeisesti vaikutan kuitenkin mielenkiintoiselta ja positiivisesti vaarattomalta, koska monet naiset ovat osoittaneet kiinnostuksensa minua kohtaan. Se oli tosin silloin kun opiskelin, eli oli vielä jonkinlainen sosiaalinen elämä olemassa. Olin silloin paljon enemmän hukassa itseni kanssa, joten siksi ei oikein mitään kenenkään kanssa syntynyt, lukuun ottamatta erästä alusta lähtien tuhoon tuomittua vuoden mittaista juttua 7 vuotta sitten.

Pitäisi vaan ruveta käymään jossain... Tämä pitkäaikaistyöttömyys ja yksinäisyys kuitenkin hävettää sen verran, että on kohtalaisen kokoinen kynnys lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin. Ei tietysti ole mitään syytä hävetä, mutta vaikea silti päästä siitä tunteesta eroon.

• ........... kirjoitti:

Niin, olen ehkä lukenut liikaa tuota epäterveellistä Sinkut-palstaa. Siellä naisilla on usein sellainen asenne, että miehen pitää johdattaa ja osata temput ja että kokemattomalla miehellä ei tee oikein mitään.

Minusta tuntuu, että suoriudun luonnostaan aika hyvin useista noista listan asioista. Tulen jotenkin aika hyvin naisten kanssa juttuun ja ilmeisesti vaikutan kuitenkin mielenkiintoiselta ja positiivisesti vaarattomalta, koska monet naiset ovat osoittaneet kiinnostuksensa minua kohtaan. Se oli tosin silloin kun opiskelin, eli oli vielä jonkinlainen sosiaalinen elämä olemassa. Olin silloin paljon enemmän hukassa itseni kanssa, joten siksi ei oikein mitään kenenkään kanssa syntynyt, lukuun ottamatta erästä alusta lähtien tuhoon tuomittua vuoden mittaista juttua 7 vuotta sitten.

Pitäisi vaan ruveta käymään jossain... Tämä pitkäaikaistyöttömyys ja yksinäisyys kuitenkin hävettää sen verran, että on kohtalaisen kokoinen kynnys lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin. Ei tietysti ole mitään syytä hävetä, mutta vaikea silti päästä siitä tunteesta eroon.

"Niin, olen ehkä lukenut liikaa tuota epäterveellistä Sinkut-palstaa. Siellä naisilla on usein sellainen asenne, että miehen pitää johdattaa ja osata temput ja että kokemattomalla miehellä ei tee oikein mitään."

Kannattaa Sinkut-palstaa lukiessa miettiä, mitkä kirjoitukset ovat oikeasti naisilta ja mitkä ovat todellisuudessa miesten kirjoittamia provoja. Ja ennen kaikkea kannattaa varoa omaksumasta palstalla viljeltyjä yleistyksiä, joista tuossa juuri mainitsit yhden yleisen. Sinkut-palsta ei sovi ihmiselle, joka ottaa sen tosissaan, se murskaa hyvin nopeasti itsetunnon jos niin tekee. Palstalla ei minun lisäkseni montaa naiskirjoittajaa ole, eikä kukaan meistä viljele tuon kaltaisia lauseita ("kokemattomalla miehellä ei tee mitään"). Muutama pahoinvoiva "ätmi" haluaa siellä myrkyttää muidenkin mielen ja jos sillä on sinuun tuollainen vaikutus niin kannattaa pysyä sieltä pois.

• mies yksin

Olnen vuokrannut mökin juhannukseksi ja yksin sinne aion mennä. Oishan se kivaa jos olis joku nainen elämässä tai edes kaveri nainen joka viettäis juhannusta mielummin kaksin kuin yksin

• myös yksin Juhannus

Mistä päin ja minkä ikäinen olet?

• vieno1

Naisilla on paljon mahdollisuuksia paritumiseen.Yksinäinen nainen on usein lesbo usein kaapissa.
      Uskonnollisissa yhteisöissä ei hyväksytä naistenkaan poikkavuutta.:saat olla lesbo mutta et saa toteuttaa itseäsi sellaisena kuin olet.
      Jossain tapauksessa koettu pettymys nuorena vaikeuttaa oikean löytämista.Ei voi luottaa kehenkään mieheen kun pelkää petetyksi tulemista.
      Todellinen yksinäisyys on enemmän miesten ongelma.
      Miehellä on vähemmän mahdollisuuksia kohdata vapaita naisia. Varsinkin jos ikää on jo kertynyt.

• ViimeinenMahdollisuu

Vanhemmat naiset eivät yleensä löydä kumppania. Vanhemmat miehet suosivat itseään jopa huomattavasti nuorempia pariutumismarkkinoilla. Kun nainen on tarpeeksi vanha, niin miehiä on määrällisesti vähemmän. Jos nyt mihinkään tilastoon on uskominen.

• ViimeinenMahdollisuu kirjoitti:

Vanhemmat naiset eivät yleensä löydä kumppania. Vanhemmat miehet suosivat itseään jopa huomattavasti nuorempia pariutumismarkkinoilla. Kun nainen on tarpeeksi vanha, niin miehiä on määrällisesti vähemmän. Jos nyt mihinkään tilastoon on uskominen.

Tuo on totta sitten, kun puhutaan vanhuksista, mutta jo nuoremmissakin ikäluokissa yliopistokaupungeissa on naisenemmistö.

• Nän mulla

Vittu mitä paskaa jauhat! En ole lesbo, en edes Bi vaan ihan heteronainen joka ei ole löytänyt sitä oikeaa kumppania itselleen. En minä rupea kenenkään kanssa seurustelemaan pelkästä velvoitteesta tai siksi koska muutkin niin tekevät. Niin kauan kunne löydän miehen olen mieluusti yksin. Olen vieläpä sen tyyppinen ihminen joka pärjää loistavasti ilman parisuhdetta.

• Nautin

Miksi nimitellä ketään nirsosksi? Eihän kenenkään, ei naisen eikä miehen ole pakko ottaa itselleen epäsopivaa kumppania. Ehkä kannattaisi tarkastella tätäkin asiaa avioerotilastojen valossa. Ihmiset eroavat koska eivät halua ainoaa elämäänsä tuhlata, kärsiä onnettomassa liitossa. Taloudelliset esteet eivät pakota juuri enää ketään liittoihin. Suoranaista prostituutiota on kumppanin valinta taloudellisin perustein. Oma mittarini on yksinkertaisen tehokas. Viihdynkö paremmin yksin kuin tuon kanssa. Jos vastaus on, että viihdyn paremmin yksin, niin valinta on helppo. Tähän mennessä on partneri voittanut neljä kertaa. Muut ovat olleet ihan ajanvietettä ja laastarijuttuja. Mihinkään suhteeseen ei kannata ryhtyä pelkän yksinolopelon vuoksi.
      Eikä kaikki valita!

• No MS.Lonely

Yep en ole nirso en vain kaipaa elämääni ketään juuri nyt ,olin naimisissa ( menimme naimisiin liian hätäisesti) emme tunteneet toisiamme emmekä itseämme joten mitäs suhteelta voi muuta sitten odottaakkaan kuin riitelyä ja pahaa mieltä.

Sen jälkeen kun erottiin tunsin helpotusta ettei tarvitse riidellä joka ikinen päivä ja päätin että mielummin olen nyt yksin kun huonon partnerin kanssa koska halusin löytää sen oman kultaisen tieni ennekuin lähden kulkemaan uudestaan sitä suhteen polkua jonkun toisen kanssa.

Ei ole ollut tarvetta nyt deittailla ketään viihdyn omissa oloissani joten en näe mitään syytä väkisin treffailla ketään ollaan sentään Suomessa jossa vielä ainakin on henkilökohtainen vapaus valita. :)

• Leski

Nirsoja olemme, eikä syyttä. Kuka valittaa yksinäisyyttä, kuka ei. Sitä paitsi yksin asuva/elävä ei ole sama asia kuin yksinäinen. Ihminen voi olla todella yksin
      jopa avioliitossaan. Meillä ihmisillä nyt vaan tuntuu oleva tapa valittaa siitä sun tästä sen enempää miettimättä valituksen aiheen syytä tai seurauksia.
      Parempi yksin kuin huonossa seurassa, ja tätä jälkimmäistä todella piisaa, ainakin miesvalikoimassa.

• purukumi

Minä kyllä haluaisin sopivan miehen ja valitan yksinäisyyttä, kun ei vaan osu kohdalle semmonen joka osuis sopivaan kohtaan ja olen kaunis ja ei ole kovat kriteerit. Sopivaan kohtaan vaan pitäis osua, voi paska.

• radgirl

Mulle ongelma on ajanpuute. Olen aina töissä ja töiden jälkeen väsynyt. Kavereita ei tästä syystä ole ehtinyt "hankkimaan" ja tästä päästään oravanpyörään että niin ei ole löytynyt sitten miestäkään.

Mielestäni en vaadi kauheasti; haluan vain ihmisen jonka kanssa olla oma itseni ja joka rakastaisi niin että myös näyttäisi sen. Niin ettei tarvitsisi pelätä tai pettyä.

Hitto että onkin ikävä läheisyyttä.

• Miksi??

Olet aina töissä? Miksi? Tekeekö se sinut onnelliseksi?

Jos et ole onnellinen, mieti tosissasi, miksi et tee jotain asian suhteen. Elämä ei ole tuhlaamista varten! Jos haluat läheisyyttä, tee vähemmän töitä ja järjestä aikaa parisuhteelle!

• nirppis80

Olen nirso ja ylpeä siitä. En tarvitse ketään sanelemaan menemisiäni ja tekemisiäni. En halua työtöntä loisimaan (kokemusta on, ei kiitos enää), en juoppoa (ei kiitos enää), en limaista, en varattua ja näitä on liikkeellä. Muutama suhde takana ja tuntuu sille, että eiköhän nämä parisuhdehommelit ole mun puolesta jo nähty.
      Voisin tietenkin jonkun sänkykumppanin itselleni katsoa, mutta en taida viitsiä. Ja "nirsoja saatana" manaava voisi katsoa peiliin, miksi et nirsolle kelpaa.
      Ehkä jos vastaan tulisi töissä oleva, kohtuullisesti ottava (en itsekkään kuppiin sylje, mutta kännissä mut on harva nähnyt), itsestään huolehtiva (olen tätä itsekkin, käyn salilla, lenkeillä ja pyrin viettämään suht tervettä elämää), fiksu (edellinen kumppanini ei osannut täyttää edes veroilmoitusta), käsistään kätevä (jotta en olisi talouden ainoa korjaaja miehen maatessa sohvalla) ja omaikäiseni (minua lähestyvät varatut viiskymppiset, niin epätoivoinen en ole) niin toki ehkä voisin kokeilla, tai sitten ehkä en sittenkään :)

• Kaikille parisuhde e

En usko että parisuhde on sinua varten, pysy vain sinkkuna, elämäsi sujuu paremmin etkä tee ketään muuta onnettomaksi olet niin itsekeskeinen ja vaativainen.

• vanha nainen

vanha nainen ei halua enää vanhaa mestä vaivoikseen...

• Ajattele nyt vähän

Jos elämäkin on jo mennyt niin mihin sitä kumppania enää tarvittaisiin?

• Se vahvempi osapuoli

Vanhempi nainen kelpaa yleensä vain itseään vanhemmalle miehelle epätäydellisine ulkonäköineen, kun nuoruus on jo takana. Mutta vanhemmilla naisilla myös on jo tarpeeksi elämänkokemusta, etteivät hekään halua ryhtyä 10-15 vuotta vanhemman miehen omaishoitajaksi muutaman vuoden seurustelun jälkeen.

Miksi muuten 60-70 vuotiaatkin miehet etsisivät itselleen 10 vuotta nuorempaa naista? Uskokaa pois, ettei 50-kymppinen nainen halua huusholleeraajaksi ja juuri siksi omaishoitajaksi vanhalle kävylle, vaan jää mieluummin oman taloutensa valtijattareksi, jolla on vielä työ, ystävät, ehkä lapsiakin ja mielenkiintoisia harrastuksia, jotka täyttävät kuluvan ajan todella mukavasti. Ja sopivasti sitä omaa aikaakin riittää.

Tunnen monta tällaista vilkasta ja onnellista elämää viettävää 50-65 v. naista, jotka eivät "hui ihmettä" ruikutakaan miehenpuutettaan. Mutta nuo samanikäiset äijät sitä vastoin (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) istuvat viikonloppusin lähipubissa ja ruikuttavat naisenpuutettaan jokaiselle, joka jaksaa kuunnella. Sen lisäksi eivät huolehdi itsestään tai ulkonäöstään, haisevat hielle ja tupakalle, mutta silti luulevat olevansa lahja kaikille vapaille naisille, joita sitten pakit saatuaan haukkuvat mitä rumimmin sanoin.

Kummatkohan elävät parempaa elämää?

• painekatTila

Tämän ajan työssäkäyvä nainen ei tarvi miestä itelleen. Fakta on että yhteenmenossa mies voittaa aina. Mies saa naisesta rakastajattaren, mahd äidin lapsilleen ja jopa itelleen, niin on uusavutonta miesväki tänään, pyykkärin, taloudenhoitajan, siivoojan ymymym. Mies AINA luottaa et nainen se on suhteen peräseinä, vaikka hällä vähän lipsuiskin.

Siksi mä ihmettelen mik helvatussa mennään naimisiin vielä tänäpäivänä, kohta erotaan kuitenkin. Toinen fakta, nainen pärjää aina, ilman yhtäkään miestä ja jos joskus heikkohetki iskee niin voihan sitä hauskaa pitää, muttei ketään tarvii sen takia huolii vaivoikseen. Yksinäinen mies on kyllä sit outo tapaus, siin haiskahtaa jokin... nainen saa miehen jos haluaa, mut kuka ihan oikeesti enää hluaa.

• Jenniina24

Veikkaampa, että usein sillä "en halua tai tarvitse miestä", peitellään fiilis "pelkään, etten saa miestä". Näin ainakin itselläni.

Ystävieni tiedustellessa hymyilen usein itsevarmasti ja kerron, että olen oikein onnellinen sinkkuna, enkä tarvitse tähän ketään sotkemaan tasapainoista elämääni. Vaan tottakai minä haluan miehen! Tottakai minä haluan jonkun ihanan ja hellän vierelle kulkemaan, ettei tarvitsisi olla yksin. Ei sillä ettenkö pärjäisi näinkin, mutta onhan se vaan niin, että kaksin aina kaunihimpi.

• playboy69

Ihanasti sanottu.
        Noin se menee aikuisten oikeasti.

Moni nainen esittää bitchiä, vaikka tosiasiassa on ihan normaali nainen ja pelkää ettei saa miestä. Näitä on nähty. Mies kun on helppo saada mukaan, muttei jäämään.

• yksinkö

Olet nuori Jenniina ja en tarkoita sitä nyt halveeraavassa mielessä. Kiinnitin siihen vain huomiota jos todella olet 24v. Varmaan joillakin se on suojautumiskeino. Minäpä olen kaiken kokemani jälkeen päättänyt että jos ei löydy sellaista joka pystyy vastaamaan henkisiin tarpeisiini ja ottamaan vastuun omasta puolestaan suhteessa niin olen mieluummin ilman. Yksin ei kuitenkaan tarvitse olla sillä ihminen voi aina hankkia ystäviä ja muita lähimmäisiä ympärilleen.

• lyhyt ja ytimekäs

En halua miestä, koska oikeasti tykkään naisista.

• i7678

peilissä ain live pornoa sinulla.

• i7678
        i7678 kirjoitti:

peilissä ain live pornoa sinulla.

Hyi,mitä minä menin kirjoittelemaan.

• ujo pullero

Kyllä minäkin haluaisin miehen itselleni, mutta en hinnalla millä hyvänsä. Kumppanista pitäisi olla iloa. Toki ymmärrän, että moni haluaa kumppanista vain niitä hyviä puolia eikä jakseta yhtään sietää sitä, jos hän onkin pahalla tuulella, sairaana tai ei aina olekaan niin hauska, seksikäs ja ihana.

Uskon, että yksi ongelma on ulkonäkökeskeisyys. Pidetään tärkeimpänä asiana sitä ulkonäköä tai muita pinnallisia asioita. Parhaiten parisuhderintamalla tekee kauppansa hyvännäköiset. Tietenkin hyvällä supliikilla voi kompensoida asiaa. Halutaan ihanaa, kilttiä, kaunista, seksikästä ja hoikkaa vaimoa tai komeaa, pitkää, varakasta ja hyvät rakastelutaidot omaavaa miestä. Tavalliset persjalkaiset, ujot ja vaatimattomat eivät pärjää.

• pattisen pasi

Tosiasiahan se on, että enemmin nainen sekstailisi toisen naisen kun perus jampan kanssa. Naisille myös toi seksielämä yleensä on hyvin pieni osa elämää. Suurimalle osalle lähes yhdentekevää. Miehille seksi jä läheisyyden kaipuu on paljon konkreettisempaa. Ja kun toi vietti ajaa miehiä niitä on pirun helppo kusettaa ja pitää pelkkinä luusereina.

Olen itse 45v mies joten jonkinlaisella kokemuksella tästä kerron. Miksiköhän naisten Bi seksuaalisuudesta ei puhuta enempikin. Suurin osa haaveilee tosiaan siitä toisesta naisesta, eikä naapurin karista.

Ja nainen tosiaan saa sen mihen koska tahansa jos niin haluaa, mutta kun se perus jamppa ei sytytä sitten millään.

• vaiettua juttua
        pattisen pasi kirjoitti:

Tosiasiahan se on, että enemmin nainen sekstailisi toisen naisen kun perus jampan kanssa. Naisille myös toi seksielämä yleensä on hyvin pieni osa elämää. Suurimalle osalle lähes yhdentekevää. Miehille seksi jä läheisyyden kaipuu on paljon konkreettisempaa. Ja kun toi vietti ajaa miehiä niitä on pirun helppo kusettaa ja pitää pelkkinä luusereina.

Olen itse 45v mies joten jonkinlaisella kokemuksella tästä kerron. Miksiköhän naisten Bi seksuaalisuudesta ei puhuta enempikin. Suurin osa haaveilee tosiaan siitä toisesta naisesta, eikä naapurin karista.

Ja nainen tosiaan saa sen mihen koska tahansa jos niin haluaa, mutta kun se perus jamppa ei sytytä sitten millään.

Seksitaidot eivät ole kiinni ulkonäöstä. On ihan puppua, ettäkö ulkonäkö takaisi automaattisesti hyvää seksiä. Toki se voi varsinkin miehillä lisätä kiihottuneisuutta, mutta itse taitoa ulkonäkö ei lisää.

Totta kai monen ihmisen haluttomuus onkin itseasiassa kyllästymistä siihen, että seksi on huonoa. Kyllä naisetkin yleensä kyllästyy mieheen, jos seksissä ei saa ikinä orgasmia, vaan joutuu hoitelemaan hommat itse. Ehkä silloin sinkkuus onkin parempi asia, kun voi masturboida ihan milloin haluaa eikä tarvitse yrittää salaa etsiä yksinäisiä hetkiä miehen poissaollessa, jotta saa tarpeensa tyydytettyä.

Monelta mieheltä puuttuu halu oppia paremmaksi rakastajaksi. Miehiä ei useinkaan kiinnosta, että tuleeko naiselta vai ei, kunhan vain mieheltä itseltään tulee.

• Ei haittaa yhtään

Suurin osa suomalaisista on persjalkaisia joten siihen joukkoon mahtuu paljon persejalkaisia ja kauniita naisia. Tämä ominaisuus ei silti yksinomaan tee ihmistä rumaksi, se on vain mittojen epäsuhtaisuutta mutta ei yksinomaan ulkonäköä pilaa jos nainen on kaunis ja hoikka.

• Lues Tämä!

Äläpä yleistä!

Minä en ole yksinäinen, vaikka sinkku olenkin. En koe tarvitsevani miestä elämääni. Tämä ei tarkoita sitä, että jos joskus törmään "sopivan tuntuiseen" mieheen, käännän katseeni toisaalle.

Sen sijaan että katkeroidut ja valitat itse yksinäisyyttä, opettele olemaan onnellinen yksin. Jos onnistut siinä, tulee parisuhteesikin paljon todennäköisemmin onnistumaan. Jos onnellisuutesi sen sijaan riippuu toisista ihmisistä, et voi koskaan olla oikeasti onnellinen ja vapaa ihminen.

• kukaan todellisuudessa halua yksin olla vaikka niin väittääkin! jos haluaa koko ikänsä olla yksin ni pitää olla luonteessa joku häiriö. huono selitys tuo että no kyllä mää saan seuraa aina kun mää haluan" kyllä minäki saan seuraa kun mää kävelen tuohon naapuriin. ja jos nainen on yksinäinen ja haluaa pysyäkki ni kyllä siltä se iso koira löytyy sitte ainaki.

• MutTodellisuudessa

Ei totaalisen yksin mutta itsenäisesti määrätä omasta elämästään, asua omankodin rauhassa ja tehdä omia asioitaan kenenkään keskeyttämättä. ;) Minä haluan olla yksin.... :)

• nainen----

itsellä yksin oloon syy on,että en ole löytänyt seuraavaksi parasta,minkä kanssa voisin olla ja synkkais...sinkkuna oltu nyt 5 vuotta...mieluummin asuisin toki toisen kanssa.mutta yksin ennemmin kuin epätyydyttävässä suhteessa...eihän se olisi kenenkään etu...eli nyt elellään yksin :)

• ihmettelenihmettelyä

Jos on ensin syy jo olla ja elää ja tulla toimeen yksin, niin miksi hitossa ehdotat sellaselle päinvastaista?` Oot iha pimee :)

• emme kelpaa

Miehet on rumia joten naiset ei halua rumaa miestä pilamaan elämäänsä.

• nihjkjjgffh

ne viihtyy yksin koska ei tarvii kertoa menemisiä eikä tulemisiaan kellekään :)

• GamerGirl91

Koska tykkään enemmän naisista (miehistä kuitenkin jonkun verran eli en ole lesbo).

En halua rääkyviä kakaroita. En halua edes riskiä moisen muodostumiseen. Simple as that.

• leski10

Jäin leskeksi 4 vuotta sitten, nelikymppisenä. Aluksi oli kova tarve löytää uusi kumppani; oli vaikeaa olla yksin kun aina oli ollut mies rinnalla. Lapset asuvat vielä kotona, joten yksinäinen en ole. Mutta ei vaan ole tullut sellaista miestä vastaan joka sytyttäisi - tarjolla olisi kyllä parisuhteita ollut. Mieluummin yksin kuin miehen kanssa joka ei saa tuntemaan mitään sen kummempia. Eikä tämä edes hassumpaa ole. Ilman seksiäkin oppii elämään; keskityn opiskeluun ja muihin asioihin sen sijaan. Yksinkin pärjää, mutta jos vastaan tulee joku joka saa sukat pyörimään niin.... :)

• Nainen 1957

Tarinoita on niin monia,luulen ettei kukaan ole niin nirso vaan se oikea ei ole osunut kohdalle. Olen yksin vaan en yksinäinen. Toki haluaisin löytää sen oikean, jos joskus vaan osuis kohdalle. Sama huumori ,riippumattomuus ,samoista asioista tykkääminen. Ei kyräilyä.ei epäilyksiä niistä olen saanut tarpeeksi. Nautin nyt olostani, mutta jos se oikea osuu kohdalle,niin en toki sulje sitä pois elämästäni. Nainen vuosimallia 1957.

• Elämäonihanaa

Ei vain kiinnosta saada vaivoikseen ns aikuista, joka äksyilee, viituilee, vaatii palveluksia, ei anna mitään, valittaa, tuijottaa tvtä ja alkaa sit tsiigailla ihan muita ylipainoisella mahallaan, mutta syyttää toista sen takia mustasukkaiseksi eikä koskaan osta lahjaakaakaan, takin auttamisesta päälle puhumattakaan.. Kumppanuus ja toisen huomioiminen loistaa poissaolollaan ja petetään tavalla jos toisella sen kun ehtii... Itse elän eteenpäin tukka hulmuten tuulessa ja hymyilen!!

• lottamari<3

Tuo oli hyvin sanottu..Hyvin kiteytit sen mitä itsekin ajattelin.Hyvin sanottu.

• seison omilla jaloil

Näin työelämässä niin inhottavia rekkalesboja, että minusta tuli varovainen naisiin sitoutuja. Kummallista kyllä toiset naiset vähän kuin suojelivat niitä ,vai myötähäpeääkö tunsivat.

Olen melko hyvä ihmistuntija, että uskallan liikkua "vierailla vesillä".Elämä on opettanut, että myötätuulessa riittää ystäviä, mutta,tuulen kääntyessä on toisin

• Täh

Miten lesbous liittyy tähän asiaan mitenkään?

• 9+9

Mä halusin miehen ja tällä hetkellä miesystävä onkin. Olen silti yksinäinen, emme asu yhdessä ja menneisyyden vaikeat kokemukset vaivaavat, ystäviä tai kavereita ei ole, ja perhekin on perseestä ja syvältä.

• älkää säälikö

Kun katsoo vanhempia pariskuntia, jossa toinen on omaishoitaja vaikka itsekkin raihnainen, menee mielenkiito uuteen parisuhteeseen.
      Kun jo ollut vuosikymmenien parisuhde, voi elää lopulta itselle.

• eiriippakivee

Just.nainen koko elämänsä perheeleen uhraten päätyy yleensä lopuks viel sen ukkonsa omaishoitajaks kun nainen nyt elää piempään ja terveempänä kuin mies.yleensä se menee näin.

• aito mies

Kyllä monet naiset haluavat kunnon miehen, mutta niitä hulttiomiehiä ei kukaan järkevä nainen kaipaa. Miehellä ja "miehellä" on niin suuret erot.

• pösilö.

Naiset ei ole yleensä järkeviä koska hulttio mies asuu naisen luona.

• yksinäinen.

Naiset nimenomaan ottavat niitä hulttio miehiä ja renttuja eikä kunnollisia. Baareissa pörräävät juopot kelpaa naisille ja vähemmän sosiaalinen mies on outo eikä kelpaa.

• ...p

No, onko ne edes naisia semmoiset? Oikealle naiselle kelpaa vain Ridge.

• Ruma äijä.

Olen yksinäinen.

• Tuulikk

Näin on...

• Not Ms. Lonely

Olen nyt 38v nainen ja viihdyn omissa oloissani enkä ole ruikuttanut yksinäisyyttäni koska oon mielummin yksin kun huonon ukon kanssa. Nyt ollaan suuniteltu muksun kanssa että hakittaisiin koira joten... I'm so totally not lonely :D

• yksinäinen.

Not Ms. Lonely

Ehkä sinä olet huono nainen eikä sinua kukaan halua. Tuollasia nirsoja suvaitsemattomia naisia suomalaiset on että tyrmätään miehet ennen kun niitä on edes nähty.

• Not Ms.Lonely

Jep olen todella huono nainen kun en halua deittailla. Tulikos mieleen että ei kaikki tarvitse sitä toista puoliskoa olemaan onnellinen...

Suosittelisin katsomaan sinne syvälle sisälle ja miettimään miksi välttis edes tarvitset suhteen ollaksesi onnellinen jos kaikki on kondiksessa siellä sielun syövereissä osaat olla onnellinen myös yksin.

Jos et osaa olla onnellinen yksin niin miten voit olla onnellinen jonkun toisen kanssa?
        Täytyy löytää se onnellisuus ekaksi yksin ja sitten vasta partnerin kanssa jos on kova kiire saada ukko tai akka ilman että edes tunnet itseäsi niin mitä siitä tulee?

Ei lasta ei paskaa kuten sanotaan itse tein saman virheen aikoinani menin naimisiin ( hätäisesti) ja ero tuli ja koko aika tapeltiin joten sen jälkeen päätin että parempi olla yksin kun huonon ukon kanssa.

Joten en ole yksinäinen koska osaan olla yksin ja olen onnellinen nyt yksin siitä vain on kyse :)

Tsemppiä kaikille ja oikein hyvää kesää :)

• Ruma äijä

Miksette halua minua?

• nainen271

miehet ei oo koskaan tullut juttelemaan mulle, töissä koulussa ei missään. oon varmaan niin ruma.

baareissa en käy, kun en ees juo. mistä siis voin miehen löytää kun en itekään uskolla mennä juttelemaan?

ja oon 27, ollut koko elämäni sinkku

• Äitee75

En usko että olet ruma ihan tosissaan ehkä sulla on vaan juuri nyt heikko itsetunto ei siinä sen kummempaa sun pitäisi joka päivä miettiä AINAKIN 1 asia itestäsi mikä tekee sinusta kauniin.

Se voi olla ulkoinen( kuten mulla on kauniit silmät tai jennifer lopezin peppu jos tietty sellasesta tykkää :D ) tai sisäinen ( olen hyvä kuuntelemaan tai olen rehellinen) jotain positiivistä kehiin.

No niin nyt hengitä syvään ja rentoudut, katsot peiliin ja teet ainakin kerran päivässä noi harjoitukset eläkä hyvä nti tule mulle sanomaan ettei sussa ole mitään kaunista sitä ei näin vanhemmal iällä usko itsekkään :)

Tsempppiä kaikkille ja oikein hyvää jussin :)

• Äitee75
        Äitee75 kirjoitti:

En usko että olet ruma ihan tosissaan ehkä sulla on vaan juuri nyt heikko itsetunto ei siinä sen kummempaa sun pitäisi joka päivä miettiä AINAKIN 1 asia itestäsi mikä tekee sinusta kauniin.

Se voi olla ulkoinen( kuten mulla on kauniit silmät tai jennifer lopezin peppu jos tietty sellasesta tykkää :D ) tai sisäinen ( olen hyvä kuuntelemaan tai olen rehellinen) jotain positiivistä kehiin.

No niin nyt hengitä syvään ja rentoudut, katsot peiliin ja teet ainakin kerran päivässä noi harjoitukset eläkä hyvä nti tule mulle sanomaan ettei sussa ole mitään kaunista sitä ei näin vanhemmal iällä usko itsekkään :)

Tsempppiä kaikkille ja oikein hyvää jussin :)

odotusta

• lily of water

En valita yksinäisyyttä. Yksinoleminen ja yksinäisyys ovat kaksi eriasiaa. Ei yksinolevan tarvitse olla yksinäinen, minulla on ystäviä, jotka ovat hyvin tärkeitä, eikä heitä tarvitse olla monta, on työkavereita, kavereita ja tuttavia. Voin säädellä sosiaalisuuttani sen mukaan kun itsestä tuntuu. Ja siitä nirsoudesta...meissä ihmisissä kun on niin erilaisia persoonallisuuksia, ja ihmisellä erilaisia tarpeita. Minulla ei ole yksinkertaisesti mitään tarvetta seurustella vain seurustelun vuoksi, en edes pysty siihen. Ja mitä minä sille voin, että ei ole nyt viimeaikoina tullut vastaan miestä keneen olisin rakastunut. Koska jos menen suhteeseen, haluan olla rakastunut ihmiseen kenen kanssa suhteeseen menen. Saattaa tuntua osasta ihmisistä naiivilta, mutta niin minä haluan. Rakastuneena tuntee myös aivan erilaista seksuaalista kiihkoa ja halua, kuin silloin, kun on kyse vain seksuaalisen perustarpeen tyydyttämisestä. Kun on nälkä, täyttää mahansa sillä mitä on, jos ei ole parempaa saatavissa. Seksin osalta sen voi hoitaa ihan itse, jos ei ole sellaista kuka herättäisi oikeasti halua juuri tuohon ihmiseen.

Saattaa olla että miehissä ja naisissa on tässä eroja, mutta uskon, että kaikkea ei voi myöskään yleistää. Yksinkertaisesti minua ei huvita mennä sänkyyn miehen kanssa joka ei minua kiinnosta, en pysty lohkomaan seksuaalisen tarpeen tyydyttämistä irti ihmisestä. Siis jos ihminen ei kiinnosta, niin en osaa käyttää häntä vain omien "paineideni purkajana". Sen asian hoidan sitten mielummin yksin. Kysymys ei ole siis siitä, että olisin nirso, eikä kenenkään pidä ottaa henkilökohtaisesti sitä ettei saa vastakaikua. Kun sille ei mitään voi. Yritän aina mahdollisimman kauniisti esittää asian vastapuolelle, mutta usein saa aikamoista kuraa naamalleen tyyliin "kun tuon näköinen nainen on yksin, niin kyllä sä olet helvetin nirso ämmä". Kun kysymys on vain siitä, että haluan tuntea syvästi sitä ihmistä kohtaan, kenen kanssa suhteen aloittaisin. Ja tunteitaan kun ei saa nappia painamalla päälle, vaikka kuinka haluaisi. Eikä mitenkään ole tarkoitus loukata ketään, miesten aggressiivisuus jos heihin ei ihastu, on aika käsittämätön asia. En minäkään ajattele että kaikkien miesten tulisi rakastua minuun. Heti kun kohdalle tulee mies joka herättää tunteet, niin en nirsoile.

Toinen asia on tuo kaveruus, monille miehillä on mahdotonta olla pelkästään kaveri naisen kanssa. Mutta on sellaisiakin, kenelle se on mahdollista. Muutaman mieskaveri on, kenen kanssa olemme siis puhtaasti kavereita. Sitten on monia, monia kokemuksia siitä, miten mies on sanonut että joo, sopii että ollaan kavereita, kun olen täysin selväksi tehnyt etten muuta halua. Mutta eipä se sitten niin menekään, se kaveruus. Jostakin kumman syystä nämä miehet ovat kuitenkin olettaneet, että tunteeni muuttuvat ja ikäänkuin odottaneet sitä. Ja kun ne eivät muutu, niin taas on tullut aggressiivinen ryöpytys siitä miten "roikutetaan odottamassa jotakin mitä ei sitten koskaan saakaan". Sitä on hieman että anteeksi, minähän sanoin aivan selvästi asian, elikä en silloin omasta mielestäni ole antanut mitään syytä olettaa mitään muuta.

Tälläinen vuodatus...mielummin siis olen ilman parisuhdetta kuin parisuhteessa ihmisen kanssa kenestä en välitä. Se olisi väärin myös tuota toista ihmistä kohtaan. Enkä sitten valitettavasti kuulu siihen ihmisryhmään joka helposti keneenkään ihastuu/rakastuu. Helpompaa varmasti olisi tuohon ryhmään kuulua, koska parisuhde ehdokkaista ei ole pulaa, mutta tunteitaan ei voi pakottaa.

• Anonyymi

Raamattu sanoo ettei olemiehen hyvä olla yksin muttei puhu mitään naisesta, eli raamattu saattaa tarkoittaa että naisen onkin enkä hyvä olla yksin ja että mies ei olekaan kenties sopiva avu naiselle vaikka nainen on sopiva avu miehelle. Ohan tää nyt kerrssaan silkkaa mielettömyyttää; miksei Jumala luonut sellaaisia sukupuolia jotka kaipaavat toisiaan, vaan pelkästään yhden,joka kaipaa toista tyydyttämään himonsa ja toisen joka koittaa vältellä himoajaa tai ainakin sietää häntä

• Anonyymi

Saanu vaa ongelmia miehistä,ei enää kiitos

• Anonyymi

Sama täällä, en jaksa enää perässävedettäviä vätyksiä joita kohdalleni osunut. Yksin paras.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241