Työllistymisen vaikeus

tr1

Kaksi vuotta valmistumisesta, muutama hassu viikko kokemusta opettajan työstä. Isommat paikkakunnat ihan tukossa opettajista, mutta niissä pitää pysytellä miehen työn takia. Miten saada jalkaa oven väliin? Pitääkö jäädä työttömäksi odottelemaan pätkäsijaisuuksia? Siitäkin on kokemusta toiselta paikkakunnalta, jossa loppui sijaiseksi pyytäminen, kun olin pari kertaa joutunut perumaan sijaiseksi tulemisen lasten sairastumisen takia.

Turhauttaa :/ Muita samassa veneessä olevia?

3

395

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettajax

5v ope, edelleen määräaikainen. Ja ei tieoa jatkosta. Tällasta se on.

• Panxderi

Perusta firma niin saat viran sivubisnekseksi tai virka eli kunta toimii firmasi asiakkaana.

• Emis1

Oletko pommittanut rehtoreita? Itse roikuin sijaisrekisterissä ja tuntui kaikki muut saavan, jopa pelkät ylioppilaat, sijaisuuksia, mutta mulle tuli harvakseltaan yksi päivä. Lopulta lähetin henkilökohtaista sähköpostia pariin isoon kouluun ja kerroin olevani sijaisuuksia vailla ja olevani rekisterissä. Seuraavana päivänä soittivat toisesta viikon sijaisuuteen, kun yhteydenottoni oli tuoreessa muistissa.. Sitten tein vähän aikaa sijaisuuksia, kunnes taas yksi koulu lisää, jonne postia, josta taas sijaisuus jne. Sitä kautta sijaisuuspaikkojen määrä lisääntyi ja yhtenä päivänä 2 viikon sijaisuus venyi 4kk:n sijaisuudeksi ja seuraavana vuonna samassa koulussa äitiyslomaksi jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      2666
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1005
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      853
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      48
      775
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      759
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      612
    9. 50
      605
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe