Lapseni kateissa

Kallenalle78

Mua on alkanut vaivaamaan nyt vuosien päästä, että mulla on lapsi josta en tiedä mitään. Se sai alkunsa seksisuhteestani 15 v. vanhemman naisen kanssa. Olin tuolloin pojankloppi enkä valmis isäksi. En tiedä edes onko muksuni poika vai tyttö. Partnerillani Katilla on salainen puhelinnumero, enkä saa häntä kiinni. Mulla ei ole mitään oikeuksia, maistraatti eikä lastensuojelu ei auta. Vituttaa ja ahdistaa. Haluaisin edes tietää muksusta jotain ja nähdä sen valokuvan.

T. Kalle Helsingistä

7

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmyydestäsakotetaa

      Pakkoko on naida kaikkea mikä liikkuu.

      Kohtalosi olet ansainnut. Luulisi että olet tyytyväinen siihen.

      Lapsesi ei kaipaa sinua, eihän hän ole sinua nähnytkään.

      Pitäiskö miettiä ENSIN, ennen kuin sillä kusettimellaan joka koloon pistää?

    • menestystä etsintään

      Epäreilu kommentti. Käsi pystyyn se, joka ei nuoruudessaan ole tehnyt virheitä? Asia ymmärrettävästi vaivaa, mutta uskon, että se alkaa vaivaamaan lastasikin jossakin vaiheessa ja hän tahtoo tavata isänsä. Varaudu kuitenkin siihen, että hän kokee sinun pettäneen hänet ja olonsa hylätyksi. Älä silloin väistä vastuutasi, vaan kerro rehellisesti, miten kypsymätön poikanen olit etkä siinä elämänvaiheessa osannut tai kyennyt tekemään toisenlaista päätöstä. Kestä lapsesi epätoivo, kiukku ja viha. Voi tietenkin olla, että hän suhtautuu asiaan myös kypsemmin, mutta joka tapauksessa tuollainen satuttaa ketä tahansa antoivat he tuon tunteen näkyä tai ei. Tapaaminen olisi silti varmasti tärkeää teille molemmille. Toivottavasti onnistuu.

    • Kallenalle78

      Kiitos asiallisesta kommentista. Toivon tosiaan että lapseni ilmoittautuu. Ymmärrän, että hän saattaa kokea hylätyksi tulemisen, äitikään ei kyllä vaatinut mua mitenkään tunnustamaan isyyttä. Ostan muksuni ajokortin jne jos hän löytyy.
      Jos saan siten vähän hoidettua ainakin "taloudellista" vastuuta/puolta asiassa, se ei kuitenkaan korvaa isyyttä.

      T. Kalle

    • Etsiväinen

      Miksei maistraatti auta? Kai äidin nimelle saa tietoja? Eikö ole ns. osoitetoimisto enää olemassa?

      • Kallenalle78

        Maistraatista sanottiin, että Katilla on joku esto, että osoitetietoja ei saa antaa.


    • yritä vielä

      Suomessa yllensä pystytään etsimään henkilö, jos nimi on tiedossa. Jos osoitetietoja ei voi antaa, ehkä maistraatin kautta voidaan toimittaa Katille kirje, jossa kerrot asiasi hänelle, ja toivoa voi että pääsisitte sopimukseen lapsen tapaamisesta. Onhan lapselle valtava merkitys sillä että hänellä on isä, joka ei ole hylännyt ja välittää ja haluaa tavata ja että voi sanoa kavereillekin että hänellä on isä.

      Moni nuori etsii isänsä aikuistuessaan, ja sinä voit tehdä samoin sitten kun hän ei ole enää Katin huoltama. Parempi tietysti että hän löytäisi isän jo lapsuudessaan.

    • Kallenalle78

      Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille joilla on myötätuntoa mua kohtaan. Yksi lakimies laittoi vielä kirkolle viestiä jos saisin sitä kautta Katin osoitteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe