Otsikossa tulikin kaikki olennainen, en tiedä mitä tuo "ruoste" noissa on. Onko mitään keinoja saada pois?
viinimarjapensaissa ikään kuin ruostetta, niin marjoissa kuin lehdissäkin
2
359
Vastaukset
- tikkerperi
Siis jotain ruostetta, herukanvillaruoste mustaherukalla, herukansararuoste tai herukanruoste. Eipä taida olla paljoa torjuntavaihtoehtoja, en tiedä. Pitää vaan toimia siellä puutarhassa hygieenisesti, pestä työkalut ym.
- summeroija
Ystävältäni kuulin tämmöisen vinkin että suihkuttaa maitoa ,siis aivan oikein MAITOA pensaiden päälle vaikka sumutepullolla silloin kun pensas rupeaa tekemään lehtiä. Tämä toistetaan useamman kerran vielä kukintojenkin jälkeen. Aion itse kokeilla ja olenkin jo kahdesti pensaat käsitellyt ja aion sen vielä muutaman kerran tehdä. Aika näyttää auttoiko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303700Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491608- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1701021- 78862
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua37760Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47735- 39699