Kissamme mahaan on ilmestynyt jonkin aikaa sitten karvaton reikä jossa on pari rupea. Muuten karvoitus on ollut hyvä. Reikä on tullut jo talvella. Reikä on noin viisi senttiä leveä ja aika pyöreä. Ihan täysin karvaton kohta. Ei kuitenkaan arista ja näyttää nauttivan rapsutuksista. Mikä tämä voisi olla?
kissan mahassa karvaton reikä??
selja123
2
128
Vastaukset
- käykatsauttaa
kannattaa käyttää eläinlääkärillä
- Kattimusta
Minulla on ollut parkikin kissaa, jotka ovat itse nuolleet mahansa karvattomaksi. Sellaisena se on ollut pari vuotta, ja sitten karvat ovat kasvaneet takaisin. En tiedä mikä tuossakin on takana. Useimmat kissat eivät ole niin tehneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912