Kissamme mahaan on jonkin aikaa sitten ilmestynyt täysin karvaton reikä, jossa on pati rupea. Muuten karvoitus ollut normaali. Reikä on ilmestynyt jo talvella, eikä se ole suurentunut, mutta karva ei ole myöskään lähtenyt kasvamaan yhtään. Kissa ei arista kohtaa ollenkaan ja nauttii rapsutuksista mahassaan. Minkä takia reikä olisi voinut tulla? Kissa ulkoilee mielellään paljon, mutta vain omalla pihalla rajattuna.
kissan mahassa karvaton reikä??
3
290
Vastaukset
- onhan juuu
Kyllä tietysti omalla pihallakin voi vaaroja olla, villieläimet, koirat, ja ne luvatta muiden mailla liikkuvat kissat.Jokin noista voi olla syynä.Joskus puremahaavat paranee huonosti.Tai sitten on jotain ihan muuta.Jos ei vaivaa kissa, eikä ole kipeä tai tulehtunut, en olisi huolissani.Onko kissa narttu ja leikkautettu?
Meidän leikkautetulla nartulla on kalju paikka masussa.- selja123
Kyllä kissa on leikattu narttu. Mietin itsekin että siitä voisi johtua, mutta huomattiin se vasta hiljattain ja kissa on ollut meillä koko elämänsä. Ehkä meillä ei ole tullut tutkittua kissan mahaa tarkemmin.
- kaikki ok luulisin
selja123 kirjoitti:
Kyllä kissa on leikattu narttu. Mietin itsekin että siitä voisi johtua, mutta huomattiin se vasta hiljattain ja kissa on ollut meillä koko elämänsä. Ehkä meillä ei ole tullut tutkittua kissan mahaa tarkemmin.
Varmaan leikkaus arpi sitten, sellainen sentti tai puolitoista suuntaansa, sellainen meijän kissalla oli.Ihan vain siisti iho, jossa ei karvaa.
Eli jos sellainen, niin ei huolta mitään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904