ajattelin hankkia kesäksi NES:in tai SNES:in mulla meni rikki joku 10 vuotta sitten mutta nyt tekis mieli pelata taas niitä vanhoja pelejä, iteltä löytyy joku 30-40 peliä en tiedä toimiiko ne, paljo ne pelkät konsolit yleensä maksaa ? huutonetistä löytyy aika kalliila jos ei halvemalla löydy niin kai ostan sitten sieltä
pikku kysymys
3
115
Vastaukset
- Retroa
Näyttäis tori.fi sivulla olevan aikalail 70-150 euron välillä hinta johtoinen ja tarvikkeineen. Jos lähiseuduilla on jotain divareita tai liikkeitä, mistä löytyy vanhoja pelekä kannattaa myös kysellä. Itse ostin joskus sellaisesta toimivan SNESsin 50 eurolla, mukana johdot ja yksi ohjain.
Onnea etsintään ja jos satut löytämään koneen, niin kannattaa ostaa huuto.netistä 3,8 mm Gamebit-avain, maksaa ehkä 5 euroa toimituskuluineen(?) sekä hyvän liinan, vanupuikkoja ja Bräkleen jarruosien puhdistajaa. Omat pelini putsasin eilen sillä ja toimi todella tehokkaasti, peli käynnistyi toisella yrityksellä. - jou1
Jyväskylässä Videodivarista ainakin löytyy kaikkee.
- jeeeeee
www.alphageek.fi
NINTENDO NES 8-BIT PERUSYKSIKKÖ
149 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718