Piipahdan kesällä Englannissa ja pari yötä myös Lontoossa. Olen kuullut kehuttavan Borough marketia, joten kannattaako poiketa vaikka aamupalalla?vain Tv:stä olen nähnyt. Siellä on joku kello mitä soitetaan..mikähän juttu se mahtaa olla? Olen lauantain ja sunnuntain lontoossa, joten aikaa ei ole paljon käyttää turhuuksiin. Vaihtoehto on mennä heti aamusta Portobello roadille, mutta kun siellä on tullut jo käytyä niinkuin muillakin marketeilla.
Borough Market
MariMarket
1
245
Vastaukset
- Kallis turistyrysä
Borough Market on muuten ok mutta hinnat ovat kalliinpuoleisia torihinnoiksi ja etenkin viikonloppuisin niin täynnä turisteja jotka lähinnä tollistelevat mutta eivät osta mitään että ei pääse edes liikkumaan kunnolla.
Viikolla saattaisi käydä mutta menee valitettavasti kiinni ennen kuin pääsen töistä pois. Viikonloppuna ei tulisi pieneen mieleenkään.
Kellonsoitto merkkaa toripäivän alkamista ja loppumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595