Piipahdan kesällä Englannissa ja pari yötä myös Lontoossa. Olen kuullut kehuttavan Borough marketia, joten kannattaako poiketa vaikka aamupalalla?vain Tv:stä olen nähnyt. Siellä on joku kello mitä soitetaan..mikähän juttu se mahtaa olla? Olen lauantain ja sunnuntain lontoossa, joten aikaa ei ole paljon käyttää turhuuksiin. Vaihtoehto on mennä heti aamusta Portobello roadille, mutta kun siellä on tullut jo käytyä niinkuin muillakin marketeilla.
Borough Market
MariMarket
1
228
Vastaukset
- Kallis turistyrysä
Borough Market on muuten ok mutta hinnat ovat kalliinpuoleisia torihinnoiksi ja etenkin viikonloppuisin niin täynnä turisteja jotka lähinnä tollistelevat mutta eivät osta mitään että ei pääse edes liikkumaan kunnolla.
Viikolla saattaisi käydä mutta menee valitettavasti kiinni ennen kuin pääsen töistä pois. Viikonloppuna ei tulisi pieneen mieleenkään.
Kellonsoitto merkkaa toripäivän alkamista ja loppumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928