Minulla on siemens mc60 kamerapuhelin. Olen ladannut kameran mukana tulleen cd:n koneelle. Sitten olen tallentanut siemensin sivuilta data-suite ohjelman koneelle ja vielä on ladattu GPRS/ multimediaasetukset kännykkään. Kuuluuko kännykkään tehdä jotain muita juttuja vielä kun kuvat ei mene koneelle? Datakaapeli on oikea koneelle. Tiedosta kiitollinen!!!!!!!
kuvat tietokoneelle
13
909
Vastaukset
- ex-nokia
Mulla on kans kyseinen puhelin, joten yritän neuvoa jotenkin. Eli kytket ensin puhelimen kaapelilla koneeseen, käynnistät sen matkapuhelinohjelman jos olet jo asentanut sen koneelle. Pitäis avautua sellanen ikkuna, jossa näkyy kaikki ne kansiot, mitä siellä puhelimen arkistossa on. Eli sieltä avaat kansion Pictures ja seuraavasta Camera. Itse olen käyttänyt kopiointia, eli valitsen kuvat hiirellä, painan Kopioi, avaan Omat Kuvatiedostot ja liitän sinne. Kerro onnistuiko, niin yritän neuvoa lisää, jos tarvit apua=)
- dgjgfkh
onko winzip ohjelmaa?
- apua kaipaava
Anteeksi miten tämä matkapuhelinohjelma käynnistetään.Kun kytken piuhan koneeseen, ei tule kuvia eri kansioista, eli ei tapahdu mitään. Yritä vielä neuvoa lisää.
- ex-nokia
Eli sulla pitäis olla asennettuna koneelle se Siemens Data Suite- ohjelma, sitä tarkotin. Sitten kun se on asennettu, siitä pitäis tulla työpöydälle pikakuvake, mulla ainakin tuli ja siinä lukee Matkapuhelin. Eli sitten kun sulla on tuo ohjelma, kytket puhelimen kaapelilla ja klikkaat tuota kuvaketta, niin sitten avautuu se mainitsemani ikkuna. Onko sulla sellaista kuvaketta, tai lukeeko Käynnistä-valikossa missään Siemens Data Suite? Jos ei, niin sitten et ole tainnut asentaa sitä ohjelmaa. Yritähän vielä, ja kerro onnistuiko!
- haluaa kuvat
ex-nokia kirjoitti:
Eli sulla pitäis olla asennettuna koneelle se Siemens Data Suite- ohjelma, sitä tarkotin. Sitten kun se on asennettu, siitä pitäis tulla työpöydälle pikakuvake, mulla ainakin tuli ja siinä lukee Matkapuhelin. Eli sitten kun sulla on tuo ohjelma, kytket puhelimen kaapelilla ja klikkaat tuota kuvaketta, niin sitten avautuu se mainitsemani ikkuna. Onko sulla sellaista kuvaketta, tai lukeeko Käynnistä-valikossa missään Siemens Data Suite? Jos ei, niin sitten et ole tainnut asentaa sitä ohjelmaa. Yritähän vielä, ja kerro onnistuiko!
Otin käynnistä valikosta /Skannerit ja kamerat /kuvakkeen Siemens data-suite /ja se ilmoitti että skanneria tai kameraa ei tunnisteta. Mitä nyt pitäisi tehdä!!!
- kuvat
haluaa kuvat kirjoitti:
Otin käynnistä valikosta /Skannerit ja kamerat /kuvakkeen Siemens data-suite /ja se ilmoitti että skanneria tai kameraa ei tunnisteta. Mitä nyt pitäisi tehdä!!!
Tarkalleen kun se kysyi mitä laitetta haluaa käyttää valitsin: SIEMENS USB Data Cable(COM4) TULI VASTAUS ETTÄ SKANNERIA TAI KAMERAA EI TUNNISTETA
- ex-nokia
kuvat kirjoitti:
Tarkalleen kun se kysyi mitä laitetta haluaa käyttää valitsin: SIEMENS USB Data Cable(COM4) TULI VASTAUS ETTÄ SKANNERIA TAI KAMERAA EI TUNNISTETA
Nyt meni vaikeaksi... Et varmaan ole asentanut oikein tuota Siemens Data Suitea, jos viitsit kokeilla uudelleen näillä ohjeilla:
http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoor/0,2241,fi_fi_0_40772_rArNrNrNrN_prodId:15760,00.html
Eli tuolta sivulta etsit Siemens Data Suite MC60, valitse avaa tiedosto, sitten tallennat sen jonnekin tai avaat suoraan. Ohjelma on pakattuna, eli sinulla pitäisi olla jokin purkuohjelma, esim. PowerArchiver 2003 itselläni käytössä. Sitten kun olet purkanut sen, valitse setup-kuvake, sitten kysytään asennuskieltä joka on automaattisesti suomi. Mene eteenpäin, sitten seuraava ja sitten kyllä käyttösopimuksen ehtoihin. Ohjelma ehdottaa asennuspaikkaa ja siihenkin seuraava. Sitten asennustyyppi, valitse vaikka normaali ja sitten seuraava. Kysyy ohjelmakansiota, itse olen valinnut Käynnistys, jonne tulee pikakuvakkeet. Sitten kysyy porttia, eli se varmaankin on COM4, kuten mainitsit. Sen voit varmistaa ottamalla Oma Tietokone/Ominaisuudet/Laitteisto/Laitehallinta/Portit. Siellä pitäisi lukea Siemens Data Cable ja portin nimi, kun puhelin on kytkettynä kaapelilla koneeseen. Eli valitset sen portin. Seuraavaan DECT - kyselyyn olen laittanut ei, valitse kumpi tahansa. Seuraavassa asennusohjelma pyytää tarkistamaan tiedot, jos oikein, laita seuraava. Nyt se asentaa ohjelman koneellesi. Sitten sinulla pitäis olla se pikakuvake työpöydällä. Sitten kun puhelin on kytkettynä, painat sitä Matkapuhelinkuvaketta, sitten aukeaa se ikkuna josta näet puhelimessa olevat kansiot. Jos et näillä ohjeilla saa toimimaan, niin en osaa enempää auttaa. Itse tein näin ja kyllä minulla toimii. - kysyn lisää
ex-nokia kirjoitti:
Nyt meni vaikeaksi... Et varmaan ole asentanut oikein tuota Siemens Data Suitea, jos viitsit kokeilla uudelleen näillä ohjeilla:
http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoor/0,2241,fi_fi_0_40772_rArNrNrNrN_prodId:15760,00.html
Eli tuolta sivulta etsit Siemens Data Suite MC60, valitse avaa tiedosto, sitten tallennat sen jonnekin tai avaat suoraan. Ohjelma on pakattuna, eli sinulla pitäisi olla jokin purkuohjelma, esim. PowerArchiver 2003 itselläni käytössä. Sitten kun olet purkanut sen, valitse setup-kuvake, sitten kysytään asennuskieltä joka on automaattisesti suomi. Mene eteenpäin, sitten seuraava ja sitten kyllä käyttösopimuksen ehtoihin. Ohjelma ehdottaa asennuspaikkaa ja siihenkin seuraava. Sitten asennustyyppi, valitse vaikka normaali ja sitten seuraava. Kysyy ohjelmakansiota, itse olen valinnut Käynnistys, jonne tulee pikakuvakkeet. Sitten kysyy porttia, eli se varmaankin on COM4, kuten mainitsit. Sen voit varmistaa ottamalla Oma Tietokone/Ominaisuudet/Laitteisto/Laitehallinta/Portit. Siellä pitäisi lukea Siemens Data Cable ja portin nimi, kun puhelin on kytkettynä kaapelilla koneeseen. Eli valitset sen portin. Seuraavaan DECT - kyselyyn olen laittanut ei, valitse kumpi tahansa. Seuraavassa asennusohjelma pyytää tarkistamaan tiedot, jos oikein, laita seuraava. Nyt se asentaa ohjelman koneellesi. Sitten sinulla pitäis olla se pikakuvake työpöydällä. Sitten kun puhelin on kytkettynä, painat sitä Matkapuhelinkuvaketta, sitten aukeaa se ikkuna josta näet puhelimessa olevat kansiot. Jos et näillä ohjeilla saa toimimaan, niin en osaa enempää auttaa. Itse tein näin ja kyllä minulla toimii.En ole purkanut sitä ohjelmaa.En tiedä miten se tehdään.Mistä sellaisen purkutyökalun löytää. Voisitko vielä neuvoa minua.
- ex-nokia
kysyn lisää kirjoitti:
En ole purkanut sitä ohjelmaa.En tiedä miten se tehdään.Mistä sellaisen purkutyökalun löytää. Voisitko vielä neuvoa minua.
Tässä on osoite, josta voit käydä lataamassa tuon purkuohjelman.
http://www.powerarchiver.com/download/
Siitä suomen lipun kohdalta painat download ja valitset kansion, minne tallennat sen tai voit avata sen suoraankin. Se asennusohjelma on suomenkielinen, että kai osaat sen asentaa. Ohjelma on kokeiluversio, että aina kun käytät sitä, pitää painaa siitä se Hyväksyn. Sitten etsit sen Siemens data Suite-paketin, minkä latasit mainitsemastani osoitteesta, klikkaat hiiren oikealla napilla, valitset sieltä vaikka Pura tähän tai Pura kansioon C:/.... Siitä eteenpäin noudatat noita ohjeita, mitä kerroin aikaisemmassa viestissä. - kiitollinen
ex-nokia kirjoitti:
Siitä suomen lipun kohdalta painat download ja valitset kansion, minne tallennat sen tai voit avata sen suoraankin. Se asennusohjelma on suomenkielinen, että kai osaat sen asentaa. Ohjelma on kokeiluversio, että aina kun käytät sitä, pitää painaa siitä se Hyväksyn. Sitten etsit sen Siemens data Suite-paketin, minkä latasit mainitsemastani osoitteesta, klikkaat hiiren oikealla napilla, valitset sieltä vaikka Pura tähän tai Pura kansioon C:/.... Siitä eteenpäin noudatat noita ohjeita, mitä kerroin aikaisemmassa viestissä.Kiitokset ex-nokialaiselle, kun jaksoit neuvoa.
- ex-nokia
kiitollinen kirjoitti:
Kiitokset ex-nokialaiselle, kun jaksoit neuvoa.
Eipä mitään! Ihmettelinkin, että missä mahtaa olla vika, kun et saanut toimimaan. Olikin tuossa paketin purkamisessa vaan se ongelma! Kiva, että sain olla hyödyksi!
- jami
ex-nokia kirjoitti:
Siitä suomen lipun kohdalta painat download ja valitset kansion, minne tallennat sen tai voit avata sen suoraankin. Se asennusohjelma on suomenkielinen, että kai osaat sen asentaa. Ohjelma on kokeiluversio, että aina kun käytät sitä, pitää painaa siitä se Hyväksyn. Sitten etsit sen Siemens data Suite-paketin, minkä latasit mainitsemastani osoitteesta, klikkaat hiiren oikealla napilla, valitset sieltä vaikka Pura tähän tai Pura kansioon C:/.... Siitä eteenpäin noudatat noita ohjeita, mitä kerroin aikaisemmassa viestissä.voisko joku kertoo mistä saan täydennystä kun on jo se ohjelma millä saa kaikkea kivaa puhelimeen nii mistä sitä kaikkea kivaa löytyis????
- ex-nokia
jami kirjoitti:
voisko joku kertoo mistä saan täydennystä kun on jo se ohjelma millä saa kaikkea kivaa puhelimeen nii mistä sitä kaikkea kivaa löytyis????
Itse olen käyttänyt eMulea, sieltä löytyy pelejä ja soittoääniä. Laittaa vain hakuehtoihin tiedostopäätteeksi mid (en tiedä tukeeko puhelimesi niitä), niin niitä voi käyttää soittoääninä ja jar-muotoiset ovat sitten niitä sovelluksia. Itselleni olen saanut paljon soittoääniä ja pelejä sillälailla. Ne eivät kaikki toimi tietenkään kaikissa puhelinmalleissa, mutta kokeilemalla niitä löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa962119- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122