kysyin jo elokuussa tätä asiaa eikä yhtään vastausta tullut joten yritän uudestaan.
eli auto on sunny -92 1,6 slx ja kun flekti lähtee päälle alkaa kilinää kuulua jostakin?kun
flekti lakkaa pyörimästä kilinää ei kuulu.
vastaa sä volvo-puranen edes mistä ko.ääni voisi johtua.....ps.kaikki hihnat on vaihatettu varalta
kilkatus kalkatus
4
584
Vastaukset
- Sunny 1.6 SLX
Flektin rupelin laakeri mennyt? ootko sellaista ajatellut....
jos kerran se ääni ei kuulu muulloin kuin flektin pyöriessä niin ei ole montaa vaihtoehtoa...
vaihda vaikka koko flekti testiksi niin totta se siihen loppuu..- n14
Niin unohdin sen kertoa että ääni rupeaa kuuluun
moottorin sivusta "pelkääjän puolelta"vesipumppu
tarkastettu hihnanvaihdon yhteydessä ei kuullema siinä mitään.itse flektistä ei ääntä kuulu vaan se tosiaan alkaa kiliseen kun tuuletin pyörii ja loppuu kun seinään kun tuuletin pysähtyy.IHME HOMMA.oon parissa autokorjaamossa käynyt kuunteluttaan ja eivät nekään oikeen tienneet muuta neuvoa kun että ajele vaan ja seuraa asiaa.
mutta kumminkin vaivaa ääni ja kun ajan paljon
korpi-kainuussa niin on vitsit vähissä kun sinne karhun persieen auto laukee sillä TÄYTYYHÄN jotain häikkää jossain olla kun ääni kuuluu... - volvo_puranen
n14 kirjoitti:
Niin unohdin sen kertoa että ääni rupeaa kuuluun
moottorin sivusta "pelkääjän puolelta"vesipumppu
tarkastettu hihnanvaihdon yhteydessä ei kuullema siinä mitään.itse flektistä ei ääntä kuulu vaan se tosiaan alkaa kiliseen kun tuuletin pyörii ja loppuu kun seinään kun tuuletin pysähtyy.IHME HOMMA.oon parissa autokorjaamossa käynyt kuunteluttaan ja eivät nekään oikeen tienneet muuta neuvoa kun että ajele vaan ja seuraa asiaa.
mutta kumminkin vaivaa ääni ja kun ajan paljon
korpi-kainuussa niin on vitsit vähissä kun sinne karhun persieen auto laukee sillä TÄYTYYHÄN jotain häikkää jossain olla kun ääni kuuluu...Moro .annappa käydä paikalla että flekti pyörii konepelti ylhäällä ja kuuntele tarkkaa .
Joku pellin pala resenoi esim tulee mielee pakosarjan päällä oleva imuilman esilämmitys pelti.Tai jokin vastaava .Milloin olet vaihtanut jäädytysnesteet onko kirkaat ja puhtaat .Vaida ne ainakin tekee koneelle ja jäädytysjärjestelmälle hyvää .Kyllähän se kilkatus on saatava selville . - Kohtalotoveri
volvo_puranen kirjoitti:
Moro .annappa käydä paikalla että flekti pyörii konepelti ylhäällä ja kuuntele tarkkaa .
Joku pellin pala resenoi esim tulee mielee pakosarjan päällä oleva imuilman esilämmitys pelti.Tai jokin vastaava .Milloin olet vaihtanut jäädytysnesteet onko kirkaat ja puhtaat .Vaida ne ainakin tekee koneelle ja jäädytysjärjestelmälle hyvää .Kyllähän se kilkatus on saatava selville .Moro.
Sunny -91 ja vastaava vika. Ongelma ilmenee kun kierrokset ovat n. 800 rpm. Tyhjäkäynti n. 850 ja kun flekti lähtee pyörimään, kierrokset putoaa hieman ja kalkatus alkaa...
Ongelmaan tosin ei ole ratkaisua löytynyt, mutta kuulemma saattaa johtua löysästä/kuluneesta jakoketjusta tai kiristäjästä. Tee-se-itse miehelle siis purkamishommaa, itse en jaksa ruveta sepittämään. Jos Sunny laukeaa niin siitä vaan, kyllähän japsien pitää ajamista kestää... kolinoista huolimatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057