Kun olen parisuhteessa ja koen tulleeni loukatuksi esim. mies kommentoi fb:ssä toisen naisen kuvaa "suloinen".Mies vakuuttaa, että siinä ei ole mitään.No miten tälläiseen pitäisi suhtautua? itse reagoin vihalla ja syytän siis vahva reaktio.Mistä johtuu niin vahva reagointi? olen 34v ja mies on samanikäinen.Parisuhdetta puoli vuotta takana.
Vastaukset 2
Olisiko itsetunnon puute???? Miksi vähättelet itseäsi????Suhteessa olet vasta alussa, jos mies tässä jo vaiheessa alkaa puhua muista naisista, kannattaa laittaa välit poikki. Hän ei ole uskollista sorttia oleva mies. Hän ei näe tehneensä mitään väärää, mutta siinä on paljonkin, lue rivien välistä.
- Älä jää patjaksi
Uskollisuutta on turha odottaa tuollaiselta mieheltä. Vähän kuin eräs joka ehdotteli suhteen alussa jo kimppaseksiä! Ei sellaisista ole kumppaniksi, Pistä tuo kiertoon ja katsele itsellesi kunnollinen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941508
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka181800- 51720
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm53709Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s35663Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät376648- 30531
- 18515
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19506Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11502