Niin aloin miettimään kesälomaa jos kaupunkilais laihana nuorena eksyisin jollekin maatilalle niin joutuisin ko maatilalle töihin vai tilan lihotus kasvatukseen kun oon nyt 13v 172cm 55kg?
Vastaukset 3
- Siitä se alkaa
Sekä että. Saisit hyvin syödäksesi ja töitä niin, että lihakset kasvaisi.
- Stadin kukkakeppi
Onko mahdollista että maatilalla he voisi pitää minua kesäloman syöttöporsaana kasvattaen minusta tilan lihavinta ja pulskempaa syöttöporsasta?
- eläinlääkäri
Stadin kukkakeppi kirjoitti:
Onko mahdollista että maatilalla he voisi pitää minua kesäloman syöttöporsaana kasvattaen minusta tilan lihavinta ja pulskempaa syöttöporsasta?
enpä usko. Näyttäis sun viestien perusteella että lääkityksesi kaipaa tarkistamista. Kävelet nyt suoraan sinne Kontulan terveyskeskuksen avomielisairaanhoidon vastaavan pakeille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde941414- 47921
- 96900
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86825Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64602
- 42601
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547