Minulla ei ole ajokorttia. Olin kerran kolarissa, missä auto meni aika ruttuun, mutta minulle ja kuskille ei tullut fyysisiä vammoja. Mutta senjälkeen olen välillä ollut vähällä mennä sokkiin, jos liikenteessä on pelottava tilanne. Ja moottoritiellä olen pelosta suunniltani. En mene suvun juhliin, jos sinne pitää matkustaa yli 50 km. Sen 50km osaan ottaa rennommin nykyisin. En ole käynyt siskojeni ja veljeni luona, kun se edellyttäisi autossa olemista. Näen heitä, kun he käyvät täällä kotiseudullaan. Lasteni luo menen junalla. Kysyisin vain, että onko kellään toisella vaikea olla auton kyydissä.
Pelkään autossa
1
160
Vastaukset
- MaLeK
ei ole vaikeaa olla auton kyydissä vaikka olen ollut 3 kolarissa(2 kolarissa olin matkustaja),jälkimmäisessä kolarissa auto meni kovassa vauhdissa katolleen ojaan.uskomattomalta tuntuvaa tuuria oli viimesimmässäkin kolarissa,kun kummallekkaan meistä autossa olevalle ei käynyt mitään,kyllä se on laittanut miettimään sitä kuinka nopeesti kaikki voi olla ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499