olen helvetin syvästi katkera niille joilla on yhteisasunto

Ei_ikinä_suhdetta89

Olen katkera niille pariskunnille joilla on yhteis asunto ja ehkäpä perheen-lisäystäkin tulossa.. itsellä niin vähän mies-suhteita ylipäänsä.. ulkoisesti ei kai vikaa minussa ole...näin ainakin monet jätkät mulle sanoneet.. mutta sitten kun suhteessa päästy tutustumis-vaiheen yli siihen kohtaa suhdetta että etitään yhteistä unelma-kotia niin ei ole koskaan onnistunut!!!

En enää edes halua suhdetta !!

haluan elää mun elämän yksin !! Ja onnellisena yksin!

5

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nea_92

      hei älä ny luovuta naine ;)

    • jepppp

      Joko löytyi???????????

    • Timppa-72-

      Ensiksikin kirjoittajalle, olet vielä nuori nainen, kyllä sinä sen miehen löydät aivan varmasti, jos vaan haluat. Tää mun juttu ehkä vähä liippaa tollaseen katkeruuden suuntaan, en tiedä.

      No ei kai nää naiset nyt halua ku menestyvän uraohjuksen ainakin musta tuntuu siltä. Lähdeppäs iskemään naista ja sanot et oot sairaseläkkeellä/ kuntoutustuella kyllä aika monen innostus lopahtaa just tasan siihen, vaikka olis kuinka omistusasuntoa, purjevenettä. En mä tiedä, sairaseläkeläisellä on mahdollisuus muuttaa täältä vaikka etelän lämpöön, mutta jos olet kuntoutustuella, päätöstä pitää hakea 4 kk välein, noin suunnilleen, niin eipäs oikein muutetakkaan. Olisi aikaa lapsille, jos niitä olisi, mutta kun ei ole, eikä vissiin tule. Sit joutuu tyytymään suhteeseen, missä nainen niitä ei voi saada, eikä muutenkaan ole rakkautta tai on mutta aika yxsuuntaista. Hae joo, jotain ihanaa naista jostain, jonka kanssa olisi voinu perustaa perheen ennen kuin liian myöhäistä, kohta se meinaan on. Miksi ostaa edes taloa, yksin, istuu siellä koiran kanssa, joka sekin jo 11 v, kultainen noutaja ! :) hoh hoh...Kaikki unelmat ja mun ideat (paitsi purjehduksen, vaikka hän suomenruotsalainen on, minä en)on toteuttanut iki-ihana velipuoli, joka sekin katkaisi välit, no ei tällasta tartte ees noteeraa, tällasta ihmistä kuten minä. Se on kiva et heillä on lapsia, omistusomakotitaloa, menestyvä yritys(ilmeisesti, toivottavasti menee konkkaan ja jos tää velipuoli pettää vaimoaan, niin kuin sen tapana o nturha tulla multa kyselee apua sit) ja ihanat isovanhemmat niillä lapsilla, sen naisen puolelta...joo-o. Mut hylättiin totaalisesti, ostin ielä tyhmänä heidän pojalle tennismailan lahjaksi, no jäi ainoaksi lahjaksi, Babolat, Rafael Nadal signeerattu maila, noin niin kuin vaatimattomasti...Vamos Rafa :) Kaiken huipuksi mun isä on olevinaan naimisissa tän velipuolen äidin kanssa, se akka asuu muualla, ja näkee faijaa kerran vuodessa noin suunnilleen...

      • ikuisestivapaa

        Niin. Kiintoisaa toki on semmoinen seikka, että on ihmisiä, jotka haluaisivat löytää jonkun, jonka kanssa elää yhdessä ja perustaa perhe ja yhteinen koti, ja se ei sitten toteudu eikä onnistu millään, ja sitten on meikäläisiä, jotka ovat eronneet, kun eivät halua missään nimessä mitään tuollaista. Ja ottaa päähän, että kohtaa vain sellaisia, jotka haluavat lisääntyä jne.... luulen, etten itsekään ihan yksin haluaisi elää, mutta sellaista rauhallista perusversiota kahden aikuisen ihmisen suhteesta ei vaan sitten synny millään. Aina pitää olla vähinkäänkin koira tai kissa, jopa hevonen, ja yhteiset vaatimuksin kirjotut suunnitelmat lomista, jouluista ja muista juhlapyhistä. Ihmissuhdesääntöjä pitkät listat ja velvollisuus olla aina tavoitettavissa... tukahtuu sitä vähemmästäkin...


    • perusta-puuttuu

      Se asunto taitaakin sitten olla se ongelma. Jos se siihen kerran kaatuu?
      Jos näin on niin sulta puuttuu realistinen näkemys asioihin.
      Luulen, että tuossa vaiheessa jokainen vakavoituu ja miettii, että haluanko tätä oikeasti.
      Jos ei halua ( ei ole valmis) niin se on sitten kuutpaii.
      Tämönen tuosta tulee mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe