lintuhämähäkki puri

MaLeK

tämä seuraava kertomus kuulostaa hauskalle mutta sitä se ei minun mielestäni ole.olin yhdellä muijalla yö kylässä ja sillä oli 2 lintuhämähäkkiä ja toinen niistä oli päässy yön aikana terraariosta pois,kun ilmeisesti kissa oli avannut luukun.no heräsin sitten siihen kun tunsin että joku liikkuu olkapäälläni ja katsoin niin luulin murtoosan verran että muija on laittanut ison mustan hansikkaan käteen ja pitää sitä mun hartialla,ei se olikin se F u c k i n g törkeän iso lintuhämähäkki,hyppäsin huutaen sen mikä minusta lähti ja se p e r k e l e puras mua olkapäästä.menin kalsareissa rappuun ja sanoin muijalle että tuo mun vaatteet ja tarkastaa ettei se toinen hämähäkki ole mun vaatteissa (kun lähtiessäni en kerinnyt paljon kattomaan että onko se toinenkin hämähäkkii karannut terraariosta),onko se myrkyllinen ihmiselle?muija sanoi ettie välttämättä ole ja kun se kerta jo puras mua niin ei sille lekuritkaan voi tehdä mitään vaan jos tulee kuumetta tai jotain lihas särkyjä niin oireita voidaan vaan lievittää.onko kenelläkään kokemusta lintuhämähäkin puremasta?

4

481

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsu33

Edelleen kaikki ihmiset! Jos teille sattuu jotain niin menkää lääkääriin jos ette ole varmoja onko se vaarallista... Älkää jääkö odottamaan vastauksia nettisivustoilla :)

• losnakeve

Kyllä kaikki hämähäkit jotka ei kudo pyynti verkkoa on jotenkin myrkyllisiä koska niiden pitää tappaa se saalis

• seeko

"Niiden myrkky on tarkoitettu halvaannuttamaan saalis ja helpottamaan ruoansulatusprosessia, mutta muutamaa sukua lukuun ottamatta ne ovat ihmiselle jokseenkin vaarattomia. Mikäli lintuhämähäkki pääsee puremaan ihmistä, on reaktio hyvin samankaltainen kuin ampiaisen pistoon."

Ja tämä lainaus oli tuolta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lintuhämähäkit

Ja olen myös samaa mieltä hamsu33:sen kanssa, että et tulisi tänne vastauksia hakemaan. Menisit joko lääkärille tai etsisit itse tietoa netistä, minkä luulisi olevan melko vaivatonta. Tänne kun laitat kysymyksen, saat vastauksen luultavasti muutaman kuukauden päästä, mistä taas ei olisi hyötyä varsinkaan jos se elukka olisi ollut myrkyllinen.

• gaben pls

Olitko kenties kaukovainiolla? Näin sen saman hämähäkin tänä aamuna. Voin kertoa että ei ole kiva kokemus. Se oli tänä aamuna mun peiton alla, kun heräsin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      7
      1579
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1078
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      926
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      69
      799
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      778
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      741
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      676
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      647
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      641
    10. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      42
      609
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      588
    12. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      54
      563
    13. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      104
      535
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    15. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      42
      524
    16. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      48
      509
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      509
    18. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      493
    19. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      483
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      478
    Aihe