Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Turvaton tyttö

pienijaheikko

Mulla on kauhee turvattomuuden tunne ja en pysty luottamaan ihmisiin, etenkään miespuolisiin.

Kaipaan jotain ihmistä, joka olis turvallinen ja luotettava.

Mulla on kyllä ihana ja mahtava perhe, joka pitää yhtä ja kaikki rakastaa toisia ja ihania ystäviä, mutta tietyistä erilaisista syistä, mitä en jaksa tässä selittää, tunnen välillä itteni jotenki jännästi uhatuks ja kaipaan hirveen paljon jotain turvaa. Tai, että joku sanois, että se välittää musta. En tiiä, en osaa oikeen selittää.
Mutta, en voi saaha sitä turvaa ku en pysty luottamaan oikeen kehenkään.

Mulla on hirveen turvaton ja yksinäinen olo just nyt. Olis vaikka joku joka pitäis mua hellästi sylissä ja sanois, että ei oo mitään hätää...
Jotenki tosi omituinen olo..

Mää pelkään, että menetän jotain tärkeetä tai jotain kamalaa tapahtuu. Tai oon jotenki tosi herkällä päällä nyt, että tuntuu että jos nyt joku mulle vaikka sanoo jotain ni hajoan tai jotenkin ääh, en osaa selittää... Tunnen itteni just nyt tosi heikoks, väsyneeks ja jotenki sellaseks että muserrun ihan just. En siis mitään itke, mut mulla on vaan hirveen semmonen heikko olo henkisesti, et jotenkin tarvisin toista henkilöä auttamaan, että saan piettyä itteni koossa, mutta ei oo ketään semmosta henkilöä. Sit samalla jotenkin häpeän itseäni ja tunnen vähän itseinhoa. Mua painaa joku, mut en oikeen tiiä et mikä.

En tiiä mihin paikkaan tää kuuluu, mut ei se mitään, laitoin nyt tänne. Ja en tiedä miks. Tuntu siltä vaan, että jotenkin halusin purkaa tätä omituista oloa johonkin.

1

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan finaalissa

      Samat fiilikset. Mua painaa monikin asia, pääasiassa ihmissuhteet. Ja vähän oma terveys. Oikeastaan silleen asiat kunnossa, on oma asunto ja työtä jne, mutta sisältä pakahdun. Just miten kuvailet, että joku sanois, ettei oo mitään hätää.. Ja vois vaan luottaa niihin sanoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe