... ei tietyiltä aikajaksoilta ole KRP:n myymillä CD:llä? Sieltä puuttuu ihan oikeesti paljon sellaisia tilityksiä, mitkä näkyy jonkun muun kuulustelupöytäkirjoissa (mm. eräs tunnettu yritys), mutta rahan vastaanottojan Jouni Kataisen kuulustelupöytäkirjassa/tiliotteessa niitä ei ole (=kaksinkertainen kirjanpito). Miksi ne puuttuu?
Ei kannata sanoa ainakaan mulle, että KRP:llä on tiedossa vaan ja ainostaan syksyn 2007 tiedostoja. Ei varsinkaan kannata sanoa syyksi KRP:n pimentoon joutumista siksi, että Hannu juurikin syksyllä 2007 vaihtoi palveluntarjoajaa, joten siksi ne olisivat jääneet "pimentoon" ja varmuuskopioita ei olisi siten saatavissa. Paskaa puhuvatte, jotka tuollaista väittävät.
Eikä mulle kannata sanoa, että ei se Jyrtsä ollut serkkupoijan Jounin remmissä mukana ja KRP on sen vahvistanut. Eikä kannata serkkupojan uhkailla. Sanoisko noin nätisti, että huipulla tuulee.
Ja mitaan ette voi...
Miksi Jouni Kataisen rahaliikenne...
50
330
Vastaukset
Taitaa käydä niin, että aikaa kuluu ja tomu laskeutuu. Muiskuhan se ääneen täräytti sen Winkkarihuhun, että meidän Jykä on jäsenenä. No puheiden mukaan siellä piti olla paljon muitakin silmään sattuvia jäseniä.
Muutapa sitten ei ole ilmennytkään.
Lopulliseksi totuudeksi jää se, mikä on kaivettavissa Jounin esitutkinta-aineistosta ja oikeudenkäyntipöytäkirjasta. Muuta ei enää esiin tupsahda, se on aika varmaa se.
Huomasin kyllä toisaalta – Ada kulta – että sinulle on taas kerrottu. Mitäpä sinä turhaan kainostelet. Lättää tänne ne kertomukset ja ruoditaan niitä yhdessä. Jykä itse ei ala ääneen riitelemään Suomi24 palstan kanssa, se on ainakin varmaa.;)))Mä oon vähän silleesti, kuin "puun ja kuoren välissä". Lupasin, etten kerro kenen kanssa olen "keskustellu". Vaikka monet mua mollaa, niin siitä huolimati kunnioitan kertojaa. KRP:n CD:ssä lukee varoitus, ettei niistä saisi liikoja huudella (on salassa pidettävää aineistoa), mutta voinhan mä niistä noin niin kuin yleisesti keskustella ja vaikka esittää kysymyksen, jotta miksi ei tiettyjä panoja näy Jouni Kataisen tiliotteissa.
Ja mitaan ette voi...
”…miksi ei tiettyjä panoja näy…”
Sehän on vanhastaan tietty, että panohommat pyritään suorittamaan häveliäästi hieman syrjässä ja muiden katseita vältellen.
En nyt osaa kuvitella suuren mitan salaliittoa, jolla pyrittäisiin varjelemaan Jykän nahkaa. Vallankin, kun virkamiehen pitäisi suorittaa moinen suojelu oman nahkansa kustannuksella.
Iltapäivälehdistö taas ei sääliä tunne. Jos vähänkään on sytykkeitä ja kipinää asiassa, niin posket pullollaan sitä lietsotaan suuremmaksi. Muistissa pitäisi olla edellisen pääministerin tupeensahatut uuniperunat. Tässä jutussa ei taida olla edes sitä kipinää.
Näillä todisteluilla minun täytyy uskoa, että kyseessä lienee pelkkä winkkarilegenda.;)))Niinhän se KRP sanoi medialle, että eipä oo Jyrtsä mukana. Uskoo ken tahtoo. Minä en.
Ja mitaan ette voi...- ;)))
RailiSuominen kirjoitti:
Niinhän se KRP sanoi medialle, että eipä oo Jyrtsä mukana. Uskoo ken tahtoo. Minä en.
Ja mitaan ette voi...Ei kai KRP:n meriselitystä usko kukaan muukaan. Korkeintaan joku vakaumuksellinen kokoomuslainen.
Kaikki merkit viittaavat siihen että Jyrtsä oli mukana toiminnassa tavalla tai toisella. Sen todistamista ei kukaan kuitenkaan edes halua. En minä ainakaan kärtsäyttäisi omaa serkkuani Wincapitasta. Jyrtsähän saisi siinä rikollisen ahneen ja tyhmän maineen, vaikka tuntuisi olevan tekojensa pohjalta ihan järki mies. RailiSuominen kirjoitti:
Niinhän se KRP sanoi medialle, että eipä oo Jyrtsä mukana. Uskoo ken tahtoo. Minä en.
Ja mitaan ette voi..."Uskoo ken tahtoo."
Näin tietysti on. Toisaalta jokusen vuoden jälkeen, jos edelleenkään mitään konkreettista ei edellenkään ole tupsahtanut esille, toivoisin sinun sinun tunnustavan olleesi vääräässä.
Mutta odotellaan ja katsellaan. Jos uutta asiassa ilmenee, kirjoitan kyllä sinulle kauniin ylistyslaulun tällä palstalla.
- markussetä
silloin kun muisku tai hannu kertoo noita ""totuuksia""
ne yleensä on valheita näin on ollut aijemminkin - markussetä
eikä tuolla ole merkitystä kuin winkkarin ajatusmaailmaan
hyvä ois uskotella että enhän minä ollutkaan niin tyhmä kerta
pääministerin sijoitti=)- Katajaan kapsahtaa
Kertooko tuo nyt mitään sijoittajan älykkyydestä, poliitikot eivät ole mitään ruudinkeksiöitä muuten kuin verotusasioissa, niitä kehittelevät joka päivä.
Kohta tulee pyramidivero ja ponzillekin keksitään jokin maksu..
APM mittarilla on jo "viisari värähtää" vero = Varainsiirtovero
Varat siirtyy tunkin taskusta ponzzorin taskuun, ns. varainsiirto.
- Ison herran suoja
Missä kohdassa Rkp;n myymää cd:levyä on Jyrki Kataisen nimi ? Ei tietenkään missään koska isoja herroja suojataan.
Kenraalinkin nimi on eri painoksella sovituista syistä.- Revi siitä
Tänään oli Hesarissa Katainen oikein kuvan kanssa. Ei tarvii kaivella mistään levyltä.
Kaimaista ei puhuttu mitään - 7 veljestä
"Missä kohdassa Rkp;n myymää cd:levyä on Jyrki Kataisen nimi ?"
Sitä ei mainita koko levysarjassa. Muita Kataisia Kuopion alueelta on lukuisia. - Myös kuopiosta
Revi siitä kirjoitti:
Tänään oli Hesarissa Katainen oikein kuvan kanssa. Ei tarvii kaivella mistään levyltä.
Kaimaista ei puhuttu mitäänMitä sitten
7 veljestä kirjoitti:
"Missä kohdassa Rkp;n myymää cd:levyä on Jyrki Kataisen nimi ?"
Sitä ei mainita koko levysarjassa. Muita Kataisia Kuopion alueelta on lukuisia.En ole varma, koska oon laiskalla tuulella, enkä viitti kaivaa, mutta löytyiskö se Jyrtsän nimi Tiinan kuulustelupöytäkirjasta/esitutkintamateriaalista?
Ja mitaan ette voi...RailiSuominen kirjoitti:
En ole varma, koska oon laiskalla tuulella, enkä viitti kaivaa, mutta löytyiskö se Jyrtsän nimi Tiinan kuulustelupöytäkirjasta/esitutkintamateriaalista?
Ja mitaan ette voi...En ookkaan niin laiska.
"""""Tiinan kuulustelukertomus s. 197 julkisuuteen
"Koska aikaisempi kuulustelijani Tuija Porvali ei pyynnöstäni huolimatta suostunut kirjaamaan asiassa esiin tuomieni julkisuuden henkilöiden nimiä puolitoista vuotta sitten, niin haluan ne nyt kirjattavaksi.
Vuoden 2007 - 2008 vaiheissa kun tein klubin asiakasrekisterin päivitystä havaitsin, että seuraavat yhteiskuntamme vaikutusvaltaiset henkilöt olivat mukana klubin jäsenenä: Jyrki Katainen ja Esko Hyssälä. Esko Hyssälän perustiedoissa näkyi sähköpostiosoitteena; [email protected].
Sanoin tästä käytetystä sähköpostiosoitteesta Hannulle, että eikö jäsenellä pitäisi olla jäsenen oma sähköpostiosoite. Hannu aikoi olla yhteydessä ko. osoitteeseen ja aikoi pyytää jäsentä ilmoittamaan jäsenrekisteriin oman sähköpostiosoitteensa.
Lisäksi ko. julkisuuden henkilöistä klubissa jäsenenä oli Gustaf Hägglund.
Yhteisöjäsenenä oli eräs paikallisosuuspankki ja muistelen, että kyseessä oli Kxxxx Osuuspankki. Lisäksi jäsenenä oli pankkien johtajia, joka ilmeni siitä, että heidän sähköpostiosoitteeseensa liittyi pankin nimi. Lisäksi muistan, että kun klubi haki työntekijöitä, hakijana oli erään Nordea-pankin kehitysjohtaja, muistaakseni nimeltään Jukka Sxxxx
Heidän jos keiden olisi pitänyt tietä ja varmistaa klubin toiminnan laillisuus Tällaisilla henkilöillä kun on kaikki mahdolliset rekisterit ja verkostot käytettävissään ko. tiedon hankintaan ja varmistamiseen, toisin kuin meillä tavallisilla tallaaj illa. Edellä mainittujen ihmisten ja tahojen mukanaolo Wincapitassa osaltaan vahvisti käsitystäni siitä, että klubin toiminta oli täysin laillista, vaikka en sitä koskaan itse laittomaksi osannut epäilläkään."""""
Ja mitaan ette voi...
Mukava kertomus. Tosin tätä olemme ruotineet aiemmin jo useaan kertaan.
Esko nyt on vain puoliso, asia lienee sillä kuitattu.
Gusse tuli itse julkisuuteen, kuitataan nyt sekin.
Kovelahden Osuuspankkia on myös muisteltu. Sekin on muisteltu, että pääkonttorista tuli varsin kiukkuinen käsky paikalliskonttoriin hankkiutua eroon moisesta jäsenyydestä.
Tässä Muiskun muisteluksissa se Jykä esiintyi. Muistamme myös, miten Jykän avustaja vastasi sähköpostitiedusteluun, että eipä olla jäseniä. Krp vahvisti asian erikseen.
Nyt meillä on valittavina kaksi tietä: realismi tai salaliittoteoriat.
Salaliittoteorioilla tie on auki hamaan maailman tappiin saakka. Eihän korppi korpin silmää noki. Viranomaiset – ja niitä on paljon – ovat yhteistuumin naamioineet Jykän näkymättömiin. Tämä on hedelmällinen tie, koska mitään väitettä ei tarvitse perustaa faktoihin.
Toinen lähestymistapa on pragmaattinen. Jos Jykä olisi ollut jäsen, jollakin on pakko olla todisteet asiasta. Raha ei nykymaailmassa liiku ilman pankkia. Tämä tieto taas on tiedonhaltijalle ihan kullanarvoista. Jykän jäsenyydellä saisi repäisevät otsikot Iltalehtiin, sillä saisi omat toilailut pestyä vitivalkoisiksi; olihan Jykäkin mukana. Miksi paatuneimmatkin koijarit varjelevat moista salaisuutta oman nahkansakin kustannuksella?
Pragmaatikko väittää, että jos ei ole mitään näyttöä, ei ole tapaustakaan.
Tästä valitkaa. ;)))- Muistamme
kuinka moni poliisi tutki tietokoneelta luvatta hiihtäjän kuolemaa. On poliisikunnassa muitakin, kuin kokoomuksen kannattajia. Tässä tapauksessa olisi löytynyt muutama myyrä. Vaikka olisi tullut potkut, joltain puoluetoimistolta löytyisi työmiehen homma tai vaikka parlamentaarikon ura.
- Ei muutu ei.
Mä en vain tajua sitä, miksi noi paperit salattiin noin pitkäksi aikaa? Ei siinä vaan ole mitään järkeä. Mutta ihan sama lopputulos, Hannukainen se vain kus etti kaikkia kunnon ponzilla eikä se siitä mihinkään muutu. Eikä muutu Hannukainen.
- Entä muut
"Miksi Jouni Kataisen rahaliikenne ei tietyiltä aikajaksoilta ole KRP:n myymillä CD:llä?"
Tätä kysyit jo aikaa sitten. Silloin kysyin sinulta, onko muiden vastaavien sponssien rahaliikenne luettavissa siltä CD:ltä. Jos se ei ole, niin Kataista on kohdeltu ihan kuin muitakin vastaavassa asemassa olleita.
Vastasit, että teillä on remppa meneillään, etkä nyt jouda kaivamaan laatikoista niitä levyjä ja tarkistamaan. Onko se remppa nyt jo ohi, siitähän lienee jo parisen vuotta aikaa. Joko nyt ehdit kaivamaan esiin miten muiden suursponssien rahaliikenne on näkyvissä?- Pitkään jo odottanut
No Raili, onko se remppa jo ohi ja oletko jo ehtinyt tarkistaa onko Jounia kohdeltu toisin kuin muita suursponsseja mitä tililiikenteen julkisuuteen tulee?
Vai kuluuko sinulla nykyään kaikki aika Tuksu Tukiaista ruotiessa julkimopalstalla? Pitkään jo odottanut kirjoitti:
No Raili, onko se remppa jo ohi ja oletko jo ehtinyt tarkistaa onko Jounia kohdeltu toisin kuin muita suursponsseja mitä tililiikenteen julkisuuteen tulee?
Vai kuluuko sinulla nykyään kaikki aika Tuksu Tukiaista ruotiessa julkimopalstalla?Remppa on ollut ohi jo aikapäiviä sitten.
Onko sulla ne KRP:n CD:t? Jos on niin ymmärrät että tuhansia ja taas tuhansia sivuja on jaettu eri CD:lle. Eli niitä CD:tä pitäisi vaihtaa ja etsiä kaikkien kohdalta kaikki tilitapahtumat. Jos käyt läpi noin kolmen tuhannen henkilön kuulustelupäytäkirjat ja kohdistat ne, niin se on melkoisesti aikaa vievä tehtävä. Mieti ite, jotta paljonko aikaa se vaatii. Siihen ei riitä sata tuntia, siihen ei riitä tuhat tuntia, siihen ei riitä kymmenen tuhatta tuntia... jne. jne..
Yksittäisiin juttuihin voi saada "kontaktin" tilitietoja seuraamalla ja selaamalla aineistoa, jotta kenen tiliotteessa näkyy vastaava siirto, mutta kirjalliseen muotoon puettaessa se vaatisi hirveen työmäärän. Se vaatisi copy/pastetta ja sen jälkeen pitäisi vielä selitellä. Ja toisekseen niitä tiliotteita ei voi kopata tänne. Tai voi, mutta sen jälkeen KRP:n siipiveikot olisi ovellani.
Jos joku esittää selvän väitteen, että mm. eräs tunnettu yritys on laittanut Jounin tilille rahaa, niin sen pystyn sanomaan ihan siitä syystä, että kulustelupöytäkirjassa tuon yrityksen johtajisto näyttää tiliotteensa ja kertoo laittaneensa rahaa Jounin tilille sijoitettavaksi WinClubiin/-Capitaan. Jounin tiliotteissa tuollaisia ei näy, koska se on tynkä. Seurasin erään yrityksen kuulustelupöytäkirjassa esittämiä tiliotteita/suorituksia ja todellakaan, niitä ei Jouni Kataisen tiliotteesta löydy.
Jos mun pitäisi todistaa Jounin tiliotteiden olevan tynkiä, niin mun pitäisi kopata ne kaikki tänne. Siis noin 30.000 sivua. Eihän siitä mitään tulisi ja toisekseen saisin syytteen, jos niin tekisin.
Ja mitaan ette voi...- Selitän uudelleen
RailiSuominen kirjoitti:
Remppa on ollut ohi jo aikapäiviä sitten.
Onko sulla ne KRP:n CD:t? Jos on niin ymmärrät että tuhansia ja taas tuhansia sivuja on jaettu eri CD:lle. Eli niitä CD:tä pitäisi vaihtaa ja etsiä kaikkien kohdalta kaikki tilitapahtumat. Jos käyt läpi noin kolmen tuhannen henkilön kuulustelupäytäkirjat ja kohdistat ne, niin se on melkoisesti aikaa vievä tehtävä. Mieti ite, jotta paljonko aikaa se vaatii. Siihen ei riitä sata tuntia, siihen ei riitä tuhat tuntia, siihen ei riitä kymmenen tuhatta tuntia... jne. jne..
Yksittäisiin juttuihin voi saada "kontaktin" tilitietoja seuraamalla ja selaamalla aineistoa, jotta kenen tiliotteessa näkyy vastaava siirto, mutta kirjalliseen muotoon puettaessa se vaatisi hirveen työmäärän. Se vaatisi copy/pastetta ja sen jälkeen pitäisi vielä selitellä. Ja toisekseen niitä tiliotteita ei voi kopata tänne. Tai voi, mutta sen jälkeen KRP:n siipiveikot olisi ovellani.
Jos joku esittää selvän väitteen, että mm. eräs tunnettu yritys on laittanut Jounin tilille rahaa, niin sen pystyn sanomaan ihan siitä syystä, että kulustelupöytäkirjassa tuon yrityksen johtajisto näyttää tiliotteensa ja kertoo laittaneensa rahaa Jounin tilille sijoitettavaksi WinClubiin/-Capitaan. Jounin tiliotteissa tuollaisia ei näy, koska se on tynkä. Seurasin erään yrityksen kuulustelupöytäkirjassa esittämiä tiliotteita/suorituksia ja todellakaan, niitä ei Jouni Kataisen tiliotteesta löydy.
Jos mun pitäisi todistaa Jounin tiliotteiden olevan tynkiä, niin mun pitäisi kopata ne kaikki tänne. Siis noin 30.000 sivua. Eihän siitä mitään tulisi ja toisekseen saisin syytteen, jos niin tekisin.
Ja mitaan ette voi...Mahdoitkohan ymmärtää väärin mitä sinulta aikaa sitten pyysin? En pyytänyt käymään kolmea tuhatta tiliotetta läpi, vaan pyysin vertaamaan Jounia muihin vastaaviin suursponsseihin. Eli esimerkiksi Pauliin, Ristoon ja Timoon.
Jos noilta kolmeltakaan ei ole tilitietoja julkistettu täydellisinä, niin silloin ei ole perustetta laillasi väittää, että Jouni oli saanut poliisilta jotain erikoiskohtelua.
Oho! miehen uutisessa olikin totta toinen puoli.
WC-paperit oli loppu köyhästä taloudesta ja Jykä oli etsinyt joka nurkan. Vaatekaapin perukoilta - Jumalan kiitos - löytyi vuosia sitten vaalikamppanjamateriaaliksi tehty painettu WC-paperirullan. Siinä pytyllä istuessaan Jykä oli tavaillut vanhaa slogania: " Muista pyyhkäistä pipsit pois".
Kyynel siinä herahti, niin Jykä muisteli. Minkä eilen pipseinä pyyhkäisi, sen tänään joutuu karvaasti nielemään. Tämä olkoon opetuksena kaikista WC-papereista. ;)))
Jäikö sinulta - Oho !-mies- juttu kertomatta?- jhdkdkd7278378
valuuttakauppias kirjoitti:
Oho! miehen uutisessa olikin totta toinen puoli.
WC-paperit oli loppu köyhästä taloudesta ja Jykä oli etsinyt joka nurkan. Vaatekaapin perukoilta - Jumalan kiitos - löytyi vuosia sitten vaalikamppanjamateriaaliksi tehty painettu WC-paperirullan. Siinä pytyllä istuessaan Jykä oli tavaillut vanhaa slogania: " Muista pyyhkäistä pipsit pois".
Kyynel siinä herahti, niin Jykä muisteli. Minkä eilen pipseinä pyyhkäisi, sen tänään joutuu karvaasti nielemään. Tämä olkoon opetuksena kaikista WC-papereista. ;)))
Jäikö sinulta - Oho !-mies- juttu kertomatta?Ei jäänyt.
- JaakkoSeppo
Raili Suominen kirjoitti:
"Ja toisekseen niitä tiliotteita ei voi kopata tänne. Tai voi, mutta sen jälkeen KRP:n siipiveikot olisi ovellani."
KRP:n Sepoilla ei ole mitään asiaa ovellesi, vaikka myisit noita tiedostoja, elleivät sitten ole puutteessa ja pyrkimässä vällyjesi väliin.
Oikeuskansleri on päätöksellään vahvistanut nuo 3200 onnetonta lainsuojattomiksi eikä Seppojen kannata ruveta enää kuseksimaan omiin saappaisiinsa.
Kaikki tiedostot, jotka ovat olleet julkisesti myynnissä saa julkaista ihan missä huvittaa, siinä ei ole Jaakko Jonkilla eikä Sepoilla enää sanan sijaa.Niihin on laitettu tällainen varoitus:
""""Siltä osin kun kuulusteluissa käsitellään englantilaisen
Moneybookers -pankin oikeusaputeitse Suomen viranomaiselle
antamia tilitietoja, on näitä tietoja käsiteltävä käyttörajoituksen
alaisina tietoina (Laki kansainvälisestä oikeusavusta
rikosasioissa 27 §).
KÄYTTÖRAJOITUKSEN ALAINEN
Laki kansainvälisestä oikeusavusta
rikosasioissa 27 §"""
Niihin on lyöty leima kuulustelupöytäkirjaan, mikä on salassa pidettävää tietoa. Eli joitakin asioita sentilleen ja noin niinkuin kirjanpidollisesti on mahdoton kommentoida. Niistä voi muodostaa oman mielipiteen ja jutella sellaisen kanssa, kellä on noi samat CD:t. Jos jotakin kommentoit forumilla, niin saat sen sata kysymystä, mihin pitäisi vastata. Ja niihin ei aina voi vastata ton salassapidettävyyden kannalta.
Yleisesti voi keskustella, mutta kerropa vaikka, että se ja se on kertonut antaneensa Kataiselle niin ja niin paljon fyrkkaa. Kataiselta se tapahtuma puuttuu, mutta antajalla on tilisiirto siitä, joten olettaa sopii, että kuinkahan paljon Jounin kuulustelupäöytäkirjasta puuttuukaan kirjaamistapahtumia, jos ei kerta vaikka muutaman huntinkaan kirjaukset Jounin kohdalla ole saatavilla. Siis noita on tuhottoman paljon, jotka ovat Jounille rahnoo syöttäneet, mutta ne eivät näy Jounin kohdalla.
Ja mitaan ette voi...- Joko sais vastauksen
RailiSuominen kirjoitti:
Niihin on laitettu tällainen varoitus:
rikosasioissa 27 §).
rikosasioissa 27 §"""
Niihin on lyöty leima kuulustelupöytäkirjaan, mikä on salassa pidettävää tietoa. Eli joitakin asioita sentilleen ja noin niinkuin kirjanpidollisesti on mahdoton kommentoida. Niistä voi muodostaa oman mielipiteen ja jutella sellaisen kanssa, kellä on noi samat CD:t. Jos jotakin kommentoit forumilla, niin saat sen sata kysymystä, mihin pitäisi vastata. Ja niihin ei aina voi vastata ton salassapidettävyyden kannalta.
Yleisesti voi keskustella, mutta kerropa vaikka, että se ja se on kertonut antaneensa Kataiselle niin ja niin paljon fyrkkaa. Kataiselta se tapahtuma puuttuu, mutta antajalla on tilisiirto siitä, joten olettaa sopii, että kuinkahan paljon Jounin kuulustelupäöytäkirjasta puuttuukaan kirjaamistapahtumia, jos ei kerta vaikka muutaman huntinkaan kirjaukset Jounin kohdalla ole saatavilla. Siis noita on tuhottoman paljon, jotka ovat Jounille rahnoo syöttäneet, mutta ne eivät näy Jounin kohdalla.
Ja mitaan ette voi...No mikä on tilanne Paulin, Timon ja Riston osalta? Onko heiltä täydelliset tilitiedot? Jos ei ole, niin sittenhän Jouni ei ole saanut mitään erityiskohtelua vaan häntä on kohdeltu kuten muitakin.
Tätä olen kysellyt jo yli kaksi vuotta. Mahtaisikohan vastausta herua, nyt kun remppakiireetkin ovat ohi. Joko sais vastauksen kirjoitti:
No mikä on tilanne Paulin, Timon ja Riston osalta? Onko heiltä täydelliset tilitiedot? Jos ei ole, niin sittenhän Jouni ei ole saanut mitään erityiskohtelua vaan häntä on kohdeltu kuten muitakin.
Tätä olen kysellyt jo yli kaksi vuotta. Mahtaisikohan vastausta herua, nyt kun remppakiireetkin ovat ohi.Noi CD:t ovat sitä aikakautta, kun Hannulle luettiin syytteet. Se taas tarkoittaa sitä, että silloin ko. CD:llä esiintyvien henkilöiden osalta esitutkinnan on pitänyt päättyä. Ei poliisi ole voinut julkaista sellaista esitutkintamateriaalia julkaisuissaan, missä esitutkinta on vielä kesken. Eikä niitä siten ymmärtääkseni voi edes käyttää oikeudessa todisteena. Joten oikeesti on ymmärrettävää, että tiettyjen henkilöiden kohdalla on puutteita, mutta Jounin kohdalla niitä ei pitäisi tuossa vaiheessa enää olla. Jounilta ei ole saatavissa järkeenkäyviä tilitapahtumia.
Äkkipäätä tulee mieleen, että Jouni on käärinyt rahat perstaskuun ja ei ole tilittänyt niitä eteenpäin. Edelleenkin Jounin kuulustelukertomus on tynkä isolla T:llä.
Niihin on laitettu tällainen varoitus:
rikosasioissa 27 §).
rikosasioissa 27 §"""
Ja mitaan ette voi...Olettaisin, että nyt sotket kahta asiaa, Ada-kulta. Tuo CD satsi julkaistiin Kailajärven esitutkinta-aineisto perusteella. Silloin muiden keskeisten winkkarikoijareiden esitutkinta oli vielä kesken ja näiltä osin aineistoa luonnollisesti ei kokonaisuudessaan voitu julkaista.
Nyt pitäisi hankkia Jounia koskeva syyte ja oikeudenkäynnin pöytäkirjat. Jospa ne asiat sitten loksahtelevat paikalleen.
Jyrstkästä ei ole löytynyt jälkeäkään - paitsi Muiskun puheet - ne haaveet taidat saada kuopata.valuuttakauppias kirjoitti:
Olettaisin, että nyt sotket kahta asiaa, Ada-kulta. Tuo CD satsi julkaistiin Kailajärven esitutkinta-aineisto perusteella. Silloin muiden keskeisten winkkarikoijareiden esitutkinta oli vielä kesken ja näiltä osin aineistoa luonnollisesti ei kokonaisuudessaan voitu julkaista.
Nyt pitäisi hankkia Jounia koskeva syyte ja oikeudenkäynnin pöytäkirjat. Jospa ne asiat sitten loksahtelevat paikalleen.
Jyrstkästä ei ole löytynyt jälkeäkään - paitsi Muiskun puheet - ne haaveet taidat saada kuopata.Enpä hautaa. Tiinan ja eräiden muiden lisäksi Jyrkin mahdollisesta mukana olosta on kertonut mm. Hannu ja Uoti. Uotihan oli eka Hannun juristi. Enkä unohda sitäkään, että eräs tyyppi alkoi täällä meuhkaamaan (epäilen, että Jouni) ja uhkailemaan, mikäli en pidä turpaani kiinni.
Ymmärtänet, että mun pilkunnussijan ja hyvin muistavan on vaikea unohtaa. Silloin tällöin muistuttelen asiasta, josko joskus tärppää.
Noi CD:t ovat sitä aikakautta, kun Hannulle luettiin syytteet. Se taas tarkoittaa sitä, että silloin ko. CD:llä esiintyvien henkilöiden osalta esitutkinnan on pitänyt päättyä. Ei poliisi ole voinut julkaista sellaista esitutkintamateriaalia julkaisuissaan, missä esitutkinta on vielä kesken. Eikä niitä siten ymmärtääkseni voi edes käyttää oikeudessa todisteena. Joten oikeesti on ymmärrettävää, että tiettyjen henkilöiden kohdalla on puutteita, mutta Jounin kohdalla niitä ei pitäisi tuossa vaiheessa enää olla. Jounilta ei ole saatavissa järkeenkäyviä tilitapahtumia.
Äkkipäätä tulee mieleen, että Jouni on käärinyt rahat perstaskuun ja ei ole tilittänyt niitä eteenpäin. Edelleenkin Jounin kuulustelukertomus on tynkä isolla T:llä.
Ja mitaan ette voi...Tynkä on ja tynkänä myös pysyy, se lienee pakko hyväksyä. Esitutkinnassa kertyvästä materiaalista poliisisetä liittää esitutkinta-aineistoon vain sen, minkä poliisi katsoo relevantiksi syyteharkinnan osalta. Muu ei tule koskaan julki.
Tosiasiat on vaan pakko hyväksyä sellaisina kuin ne ovat. ;)))
Salaliittoteorin veivaaminen on kuitenki sulaa hulluutta. Ei tässä maassa ole sellaista auktoriteettia, että pystyisi sulkemaan kymmenien kenttätyötä tekevien poliisien suut. Jos Jouni esitutkinassa porukalla piiloteltaisiin jotakin, asia varmasti vuotasi iltapäivälehtiin.
Saat haudata haaveesi suuresta salaliitosta, valitettavasti. ;)))RailiSuominen kirjoitti:
Enpä hautaa. Tiinan ja eräiden muiden lisäksi Jyrkin mahdollisesta mukana olosta on kertonut mm. Hannu ja Uoti. Uotihan oli eka Hannun juristi. Enkä unohda sitäkään, että eräs tyyppi alkoi täällä meuhkaamaan (epäilen, että Jouni) ja uhkailemaan, mikäli en pidä turpaani kiinni.
Ymmärtänet, että mun pilkunnussijan ja hyvin muistavan on vaikea unohtaa. Silloin tällöin muistuttelen asiasta, josko joskus tärppää.
Ja mitaan ette voi...Odotellaan sitten, jospa se soppa joskus happanisi. ;)))
Ymmärrät kuitenkin, että Tiinan, Hannun, Jounin ja Uotin intressissä olisi käräyttää Jyrtskä ja kaikki mukana olleet isokenkäiset. He eivät mitään hyödy salailusta. Toisaalta klubin parasta puolustusta olisi, että olihan mukana Jyrtskäkin. Jos valtionvaraministeri ei nähnyt touhussa mitään hämärää, niin miten me muut olisimme voineet pitää sitä rikollisena.
Tätä isokenkävirttä Trölli veisasi täällä vuosia, tosin huonolla menestyksellä. Niitä isoja kenkiä ei vaan löytynyt, löytyi tolleroita.valuuttakauppias kirjoitti:
Tynkä on ja tynkänä myös pysyy, se lienee pakko hyväksyä. Esitutkinnassa kertyvästä materiaalista poliisisetä liittää esitutkinta-aineistoon vain sen, minkä poliisi katsoo relevantiksi syyteharkinnan osalta. Muu ei tule koskaan julki.
Tosiasiat on vaan pakko hyväksyä sellaisina kuin ne ovat. ;)))
Salaliittoteorin veivaaminen on kuitenki sulaa hulluutta. Ei tässä maassa ole sellaista auktoriteettia, että pystyisi sulkemaan kymmenien kenttätyötä tekevien poliisien suut. Jos Jouni esitutkinassa porukalla piiloteltaisiin jotakin, asia varmasti vuotasi iltapäivälehtiin.
Saat haudata haaveesi suuresta salaliitosta, valitettavasti. ;)))En hautaa. Mulle ei riitä, että KRP sanoo, että eipä Jyrtsä ollut mukana. Haluan, että Jyrki ihan ite omin sanoin vastaa suoraan kysymykseen, eikä huuda, kuin pikkukakara KRP:tä apuun. KRP:n kertoma ei riitä ihan siitäkään syystä, että KRP:ltä hyvin tod.näk. puuttuu viimeisen 4000 jäsennen tiedot ihan siitä syystä, että Hande vaihto palveluntarjoajaa syksyllä 2007. Eipä sen Kustunkaan tietoja olisi poliisilla ollut, jos ei Kustu ite olisi tullut julkisuuteen ja kertonut hölmöilleensä.
Ja mitään ette voi...- Hyvä Raili !!!
RailiSuominen kirjoitti:
En hautaa. Mulle ei riitä, että KRP sanoo, että eipä Jyrtsä ollut mukana. Haluan, että Jyrki ihan ite omin sanoin vastaa suoraan kysymykseen, eikä huuda, kuin pikkukakara KRP:tä apuun. KRP:n kertoma ei riitä ihan siitäkään syystä, että KRP:ltä hyvin tod.näk. puuttuu viimeisen 4000 jäsennen tiedot ihan siitä syystä, että Hande vaihto palveluntarjoajaa syksyllä 2007. Eipä sen Kustunkaan tietoja olisi poliisilla ollut, jos ei Kustu ite olisi tullut julkisuuteen ja kertonut hölmöilleensä.
Ja mitään ette voi...Hyvä Raili.
Perusteissasi on vinha perä äläkä anna palstan trollin estää ajatustesi kulkua. - Jo kaatui
RailiSuominen kirjoitti:
Noi CD:t ovat sitä aikakautta, kun Hannulle luettiin syytteet. Se taas tarkoittaa sitä, että silloin ko. CD:llä esiintyvien henkilöiden osalta esitutkinnan on pitänyt päättyä. Ei poliisi ole voinut julkaista sellaista esitutkintamateriaalia julkaisuissaan, missä esitutkinta on vielä kesken. Eikä niitä siten ymmärtääkseni voi edes käyttää oikeudessa todisteena. Joten oikeesti on ymmärrettävää, että tiettyjen henkilöiden kohdalla on puutteita, mutta Jounin kohdalla niitä ei pitäisi tuossa vaiheessa enää olla. Jounilta ei ole saatavissa järkeenkäyviä tilitapahtumia.
Ja mitaan ette voi...Eli ymmärsinkö nyt kiertelystäsi oikein, että Jounia ei olla kohdeltu mitenkään Paulista, Ristosta eikä Timosta poikkeavasti ja että kaikkien tilitiedot on julkaistu puutteellisina? Jos Jouni ei ole saanut erikoiskohtelua, siihen kaatuu teoriasi, että hän oli Jyrkin bulvaani.
- näin se menee
RailiSuominen kirjoitti:
Enpä hautaa. Tiinan ja eräiden muiden lisäksi Jyrkin mahdollisesta mukana olosta on kertonut mm. Hannu ja Uoti. Uotihan oli eka Hannun juristi. Enkä unohda sitäkään, että eräs tyyppi alkoi täällä meuhkaamaan (epäilen, että Jouni) ja uhkailemaan, mikäli en pidä turpaani kiinni.
Ja mitaan ette voi...Eiköhän se todistustaakka kulje niin päin, että Tiina todistaa Jyrkin olleen mukana. Jyrkin ei ennen sitä tarvitse edes reagoida hänestä esitettyihin väittämiin.
näin se menee kirjoitti:
Eiköhän se todistustaakka kulje niin päin, että Tiina todistaa Jyrkin olleen mukana. Jyrkin ei ennen sitä tarvitse edes reagoida hänestä esitettyihin väittämiin.
Jyrtsähän ei koske tikullakaan tällaisiin lietelantapuheisiin. Niitä kommetoimalla haju vain tarttuisi Jyrtskän teflonpintaan.
Ulostuloa voisimme odottaa vasta sitten, kun Iltis vetäisee lööpin, että ministeri oli Winkkarin jäsen. Tästä olemme vielä aivan yhtä kaukana kuin WinCapita oli oikeasta valuuttakaupasta. ;))))näin se menee kirjoitti:
Eiköhän se todistustaakka kulje niin päin, että Tiina todistaa Jyrkin olleen mukana. Jyrkin ei ennen sitä tarvitse edes reagoida hänestä esitettyihin väittämiin.
Kyllähän se Jyrtsä reagoi. Hänen avustajansa kommentoi väittämiä ja lopulta pyydettiin KRP:täkin hätiin.
So sorry, mutta en usko, että tuossa asemassa oleva herra ei voi vastata ihan ite pienen ihmisen esittämään kysymykseen, jotta onko se ollut mukana, vaiko eikö ole ollut mukana. Vastaamaan pitää saada KRP puuttellisine tietoineen ja avustaja laittaa asialle selittelemään. Eikö olisikin helppoa sanoa, että ei ole osaa, eikä arpaa, jos kerta on "syytön"? Miksi hän ei niin tee?
Se vaatisi vaan pari sekuntia, kun Jyrtsä vastaisi kysymykseen. Miksi hän ei niin tee vaan käyttää juoksupoikiaan seli-seli-selittelyssä?
Ja mitaan ette voi...- Näin toimisin
RailiSuominen kirjoitti:
Kyllähän se Jyrtsä reagoi. Hänen avustajansa kommentoi väittämiä ja lopulta pyydettiin KRP:täkin hätiin.
So sorry, mutta en usko, että tuossa asemassa oleva herra ei voi vastata ihan ite pienen ihmisen esittämään kysymykseen, jotta onko se ollut mukana, vaiko eikö ole ollut mukana. Vastaamaan pitää saada KRP puuttellisine tietoineen ja avustaja laittaa asialle selittelemään. Eikö olisikin helppoa sanoa, että ei ole osaa, eikä arpaa, jos kerta on "syytön"? Miksi hän ei niin tee?
Se vaatisi vaan pari sekuntia, kun Jyrtsä vastaisi kysymykseen. Miksi hän ei niin tee vaan käyttää juoksupoikiaan seli-seli-selittelyssä?
Ja mitaan ette voi...En minäkään hänen asemassaan vastaisi kaikkiin hänelle tuleviin kyselyihin. Niitähän sitten piisaisi eikä loppua näkyisi. Eikä kyselijältä pyyhkiytisi piinttymänsä mihinkään, eli olisi turha harjoitus. Sitten kun omisi vakava väite takana ja jotain todisteitakin, niin siinä vaiheessa reagoisin. Pelkkä talousrikollispiirien rehvastelu ei vielä riitä todisteeksi.
Näin toimisin kirjoitti:
En minäkään hänen asemassaan vastaisi kaikkiin hänelle tuleviin kyselyihin. Niitähän sitten piisaisi eikä loppua näkyisi. Eikä kyselijältä pyyhkiytisi piinttymänsä mihinkään, eli olisi turha harjoitus. Sitten kun omisi vakava väite takana ja jotain todisteitakin, niin siinä vaiheessa reagoisin. Pelkkä talousrikollispiirien rehvastelu ei vielä riitä todisteeksi.
Nimenomaan hänen asemassaan olevan henkilön pitäisi henkilökohtaisesti ihan ite vastata kansalaisten ja median esittämään kysymykseen. Jos media tai yksityishenkilöt kysyy, niin sitten tyrkytetään KRP:n kertomaa avustajan avittamana. Vaatisiko se oikeesti paljon aikaa, jos se ite sanoisi, että ei ole mitään tekemistä kusetuksen kanssa? Korkeintaan tohon menisi muutama sekunti. Nyt niitä sekunteja, minuutteja, tunteja, vuorokausia tuhrataan siihen, että avustajat (kansan rahoittamat) ja KRP:n (kansan rahoittamat) antamaa lehtileikettä tarjoillaan asiaa tiedusteleville.
Jyrkin pitää itse vastata. Ai ei uskalla vai? Käviskö silloin samat, kuin Kanervallekin valehtelusta kiinni jäädessään?
Ja mitaan ette voi...- Eikä tarvitse
RailiSuominen kirjoitti:
Nimenomaan hänen asemassaan olevan henkilön pitäisi henkilökohtaisesti ihan ite vastata kansalaisten ja median esittämään kysymykseen. Jos media tai yksityishenkilöt kysyy, niin sitten tyrkytetään KRP:n kertomaa avustajan avittamana. Vaatisiko se oikeesti paljon aikaa, jos se ite sanoisi, että ei ole mitään tekemistä kusetuksen kanssa? Korkeintaan tohon menisi muutama sekunti. Nyt niitä sekunteja, minuutteja, tunteja, vuorokausia tuhrataan siihen, että avustajat (kansan rahoittamat) ja KRP:n (kansan rahoittamat) antamaa lehtileikettä tarjoillaan asiaa tiedusteleville.
Jyrkin pitää itse vastata. Ai ei uskalla vai? Käviskö silloin samat, kuin Kanervallekin valehtelusta kiinni jäädessään?
Ja mitaan ette voi...Kansalaisia on 5,5 miljoonaa. Ei todellakaan tarvitse hänen asemassaan vastata jokaiselle joka jotain keksii kysyä. Ei siinä muuta ehtisikään tehdä kuin kansalaisille vastailla. Ministereille tulee helposti sadoittain viestejä päivittäin kansalaisilta.
Tämä linja etenkin, kun taustalla on vain talousrikollispiirien uho. RailiSuominen kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Ei yllä kirpun ääni taivaaseen, Ada-kulta. ;)))
”Kaikki tiedostot, jotka ovat olleet julkisesti myynnissä saa julkaista ihan missä huvittaa...”
Tietysti näin, ihan jetsulleen,
käännän kelkan ja jenkan teen.
Mitenkä se oli se intimiteettiisuoja, sotujen varjelu ja viattomien suojelu. Nythän sinä kehoitat Railia rikokseen, mistä aiemmin suu vääränä syyttelit Krp:tä.;)))- Todella ihmetyksen a
Narsistille riittää usein yksi ainoa kysymys. Oletko narsisti?
Todella ihmetyksen a kirjoitti:
Meinasitkos kauankin jaksaa? ;)))
- Psrintteri
Meinasitkos kauankin jaksaa? ;)))
- JaakkoSeppo
Valuuttakauppias:
"”Kaikki tiedostot, jotka ovat olleet julkisesti myynnissä saa julkaista ihan missä huvittaa...”
Tietysti näin, ihan jetsulleen,
käännän kelkan ja jenkan teen.
Mitenkä se oli se intimiteettiisuoja, sotujen varjelu ja viattomien suojelu. Nythän sinä kehoitat Railia rikokseen, mistä aiemmin suu vääränä syyttelit Krp:tä.;)))"
Mihin ihmeen rikokseen tässä nyt ollaan yllyttämässä?
KRP on myyntiinpannut ja rahastanut 3200 ihmisen henkilötietorekisterillä ja - laeista piutpaut - koko poliisiorganisaatio, laillisuusvalvojat, EOK:n toiminnanjohtaja sekä n. 99,99 % Suomen kansasta eivät ole ko. toiminnassa havainneet mitään rikollisuuteen viittaavaakaan.
3200 lainsuojattomiksi määriteltyä uskaltanevat olla hieman eri mieltä, mutta kerrankos ne rikolliset ovat olleet eri mieltä yhteiskunnan koneiston kanssa.
Ei muuta kuin nettiin vain koko paska tai sitten myyntiin rikollisille vaikka ulkomaille sopivaan hintaan per identiteetti.
Jyvitellä kannattaa noita identiteettejä mm. varallisuuden, yhteiskunnallisen aseman, julkisuusstatuksen, uskonnon, ihonvärin, iän ym. mahdollisesti vaikuttavien tekijöiden mukaan.
Esim. tavallinen tuulitakki-identiteetti 2 eurokaista, virkamies 6 ekua, kellokkaan kilohinta voisikin sitten olla viitisenkymmentä hopearahaa ja täll´tappaa etiäpäin.
Ministerin taikka kanisterin tiedoista voikin jo pyytää muutamia satosia taikka pistää vaikkapa huutonettiin kelluskentelemaan.
Vaikeapa tuosta on virkamiesten lähteä syyttelemään kun kuulusteluissa rätkäisee komisarion nokkakarvojen juureen nipun papereita, joissa poliisin ylin johto ja oikeuskansleri vakuuttavat, ettei mitään rikosta ole todellakaan tapahtunut.
Pullakahveet tarjoilee konstaapeli kanttiinissa, anteeksi pyytelee häiriötä ja toivottelee onnea identiteettibisneksille.
Saiskohan tuohon toimintaan vaikkapa vienninedistämistukea joltakin instanssilta kun tahtoo tuo kauppa ulkomaille tökkiä perinteisillä markkinoilla?
Innovaatiopalkinto siitä ainakin pitäisi rapsahtaa ja kutsu Linnan juhliin... talousneuvoksen arvonimikin on haarukassa.
Positiivisella asenteella vain etiäpäin.http://www.okv.fi/fi/ratkaisut/?page=21
”Apulaisoikeuskanslerin sijainen kiinnitti vastaisen varalle keskusrikospoliisin huomiota henkilötietolain asiaa koskevien säännösten velvoittavuuteen.”
Oikeuskanslerin virasto kertoi siis poliisille, että olkaapa tarkempia ensi kerralla.
Yksityinen kansalainen voi myös toimia korrektilla tavalla ja vältellä naapurin sotun levittelyä. Poliisi on myös vast’edes tarkempi. Mitä poliisi edellä, sitä kansalainen perässä.
Nyt Kuikka huutelee, että läskiksi vaan, kun ruma sana kaikaa, läskiksi vaan tätä ruokotonta aikaa.
Ei näin. Tehkäämme oikein ja pyrkikäämme hyvään. ;)))- Kiinnostavaa kuulla
http://www.okv.fi/fi/ratkaisut/?page=21
”Apulaisoikeuskanslerin sijainen kiinnitti vastaisen varalle keskusrikospoliisin huomiota henkilötietolain asiaa koskevien säännösten velvoittavuuteen.”
Oikeuskanslerin virasto kertoi siis poliisille, että olkaapa tarkempia ensi kerralla.
Yksityinen kansalainen voi myös toimia korrektilla tavalla ja vältellä naapurin sotun levittelyä. Poliisi on myös vast’edes tarkempi. Mitä poliisi edellä, sitä kansalainen perässä.
Nyt Kuikka huutelee, että läskiksi vaan, kun ruma sana kaikaa, läskiksi vaan tätä ruokotonta aikaa.
Ei näin. Tehkäämme oikein ja pyrkikäämme hyvään. ;)))Narsistille riittää usein yksi ainoa kysymys. Oletko narsisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056