Luin eräästä luotettavasta amerikkalaisesta terveysalan blogista, jota toimittaa College-tutkinnon omaava Toimittaja, että nuoren naisen suorittama peniksen hierominen liukastevoiteen kanssa on erityisen terveellistä. Olen kuullut, että tällainen palvelu on käytännössä usein seksipalvelun kaltaista, mutta löytyisikö sellaista palveluntarjoajaa, joka pitäisi homman asiallisena, ilman tällaista seksuaalista virettä? On tietenkin mahdollista, että biologis-fysiologisista syistä johtuen laukean, mutta tällöin ohjaisin sperman hierojasta poispäin. Voisin maksaa 5-10 euroa. Kiitos!
Peniksen hieronta, VAIN ASIALLISIA VASTAUKSIA
12
6653
Vastaukset
- hajb
Taidat olla tosiaan delirium tilassa.
- Deli Rium
Kaiken maailman lääkäreitä täälläkin hilluu!
- Deli Rium
EI OLLUT MINUN KIRJOITTAMANI VIESTI YHYHYHYY ON TODELLA ILKEÄÄ VARASTAA TOISEN NIMIMERKKI JNE JNE!
- Jortikka10
Kai se antaa saman vaikutuksen, vaikka hierojana olisi mies, eikö nuori nainen? En minä ainakaan hieroisi kenenkään penistä vitosella.
- likohäntä.
maanisdepreresio masennusta aiheuttaa tommonen pakkolaukeavuuden tavoittelu. jarunkki yleensäkin. lue jaliityniihin 1000000 mieheenjotka lopetti tuonorjuuden.
- Deli Rium
Likohätä, ei, olen narsistinen tuleva sarjamurhaaja. Muahahahaaha
- Haist
Opettele kirjoittamaan ja näytä miltähän alueelta noi miljoona löytyy? Koko maailmasta? Ime munaa
- peenis-aanus
Jaa kyllä itsekin voisin peenis ja aanus hierontaa ottaa ja vähän siitä maksaakin jos vaan joku sellaista palvelua tarjoaisi. Luulisi että rahalla saa ja hevosella pääsee.
- frhmjdrkftukm
Deli Rium. Tuu munaton pelle tänne, niin mä voin hieroa sun naperoasi pesarilla
- Deli Rium
frhmjdrkftukm kyrpänaama, tuu tänne ni murskaan sun ruman naamas nyrkkiraudalla.
- Sopii yrittää
Et murskaa ketään tai muuten teen sinusta idiootti ilmiannon poliiseille.
- lsne
Penis hieronta jos ei seiso vanhan ainoa nautintou
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337482Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213370Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291417Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1821398- 1461285
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1741040- 39986