Miten lopettaa runkkaaminen

kertokaa

Laitan tän nyt tännekkin. otsikossa se tuli. Olen 14v poika ja olen runkkaillut vähän yli vuoden ja nyt siihen on tullut addiktio. Runkkaan 1-5 kertaa päivässä ja jos en runkkaa koko päivänä mulle tulee kauheita vierotusoireita. Miten pääsen tästä addiktiosta pois?

55

13874

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyennäkönen

      No, lääketieteen ja liturgian sekä sosiaaliseksologian tohterina sanoisin että ainoa tepsivä keino on pippelin lyhentäminen sellaiseen mittaan että siitä ei saa otetta.

      • Anonyymi

        entä jos on tyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä jos on tyttö?

        Mitä vittua


    • Cancer

      Leikkaa koko kyrpä pois

      • Anonyymi

        Itekki


      • Anonyymi

        Mäki


    • tillintallin +

      Saunareissulla lyöt löylykauhalla kunnon tällin herkkumutterin päähän....lähtee halut ainakin hetkeksi !! Voi olla,että jopa viikoksi !!!!!!!!

      • Oravasalyer666

        Älä oo mobillilaitteilla tai tietokoneella. PASKINTA on se että se kasvaa ja on vaikee mennä ihmisten ilmoilla kun pitää aina yrittää mennä kyykkyyn tai istumaan että voi kutistaa


    • Hässimisasiantuntija

      Mulla ois tällänen neuvo että liimaa se pippelis tohon jalkaan kiinni ni vaikeaksi menee.

    • mäpämä

      Vähennä sitä aina pikkuhiljaa

    • orders

      Keksi jotain muuta tekemistä, jos oot yksinäs ni se on nii helppoo et siihen sortuu sit aina. Mee ihmisten ilmoil, vietä aikaa kavereitten kaa.

    • tiedän

      Ei tosta "addiktiosta" tuon ikäisenä taida päästä pois.
      Se nyt on vaan niin,että kyllä pakko on runkata...ei voi mitään.

      Monet miehet runkkaa vielä parisuhteessakin ollessaan,kun ei vaan saa riittävästi.
      Ja vaikka saisikin,niin runkkaamisessa on se "jokin".

      • Nomijuttu

        Sinun iässäsi 1-5 kertaa vuorokaudessa on ihan normaalia. Jatka samaan malliin. Kyllä se iän karttuessa vähenee ihan sopivaan määrään niin, ettei se enää aiheuta syyllisyyden tunteita.


      • Anonyymi

        Vedä nyt kirjaimellisesti käteen täällä todella taistellaan asian puolesta ja pienikin positiivinen asia asiaan liittyen on suoraa pään aukomista. Vaikka se olisi kuinka terveellistä niin omat sääntöni eivät salli sitä tehtäväksi yhtä lailla kun en voi ketään tappaakaan, koska käteenveto on tietämäni suurin synti. Mutta aina suurimpaan syntiin sorrun, tulee alakuloisuus ja vahvistan asian, ettei ole väliä sillä mitä vilppiä tulen vielä harrastamaan. ja tulen ennen kaikkea tänne avautumaan.


    • Wlizer

      Mä kerron miten lopettaa. Ensinki elä välitä näistä muista vempuutavista luusereista täällä . Ollaa me tiimi,, okei eli haluat lopettaa runkkaamisen ja oot rohkein mies maailmassa ku myönsit sen.

      Okei nyt kerron, miten lopettaa._ usko ittees, usko voimaan, usko johonki suurempaan kun pariin pikseliin kuvaruudulla, jotka muistuttaa naista.

      Tosimies ei runkkaile , se ettii naisen , se ettii rakkauden^^

      Voima olkoon kanssasi.

      • Anonyymi

        Jos sellasen löytäs, ni loppus niin sanottu fysiologinen itsetutkiskelu seinään. Mutta itsekunnioitus on liian suuri huolimaan ketään. Naiset ansaitsevat parempaa kuin minut, olin kuinka hyvännäköinen tahansa.


    • jukka1930

      LOPETA HETI TAI ALKAA KASVAAN KARVOJA KÄMMENIIN!!!

      • Anonyymi

        Mitä pahaa siinä on ite en haluu ainakaa olla mikää kalju kaapo vaa mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on ite en haluu ainakaa olla mikää kalju kaapo vaa mies

        Jep


    • dfsfd

      Iän myötä helpottaa. Jos tuntuu hyvälle niin anna mennä.

    • runkku poika

      Hahh.ihme tyyppi ku haluu käteenvedosta eroo.sehän on pojille ihan luonnollista

    • 4544

      Miksi pitäisi lopettaa? Jos touhusi ei ole karannut täysin käsistä (et ajattele muuta kuin kyseistä toimitusta tai muuta vastaavaa), anna mennä vaan. Ihan normaalia se on.

    • kertokaas

      Nyt olen ollut kaksi ja puoli päivää runkkaamatta ja mieli tekee kokoajan. Pillut ja tissit vaan pyöriimielessä

    • terapianläpikäynyt12

      jos kerran päivässä kaataa etikkaa nupin päälle etikkaa niin runkkaushalut pienenee.. js haluja kuitenkin esiintyy yhä työnnä etikkapullo anaaliisi pohja edellä niin että tunnet vatsan pohjassasi kutinaa , jos nännisi kovettuvat.. olet saavuttanut optimaalisen syvyyden ja voit huoletta jjatkaa terapiaa seuraavan kuukaudden. Sen jälkeen runkkaushimosi vähenemät niin että 5x viikossa riittää

    • Dkrbfjriejbfjeidid

      Laita teippiä kaaseihi ja repäse ne ku tekee mieli runkata

    • Rrrunk

      Pölyimurilla voi jatkaa jos ei käsi käy.

    • oravaslayer666

      Myös haluan sanoa, että runkkaaminen aiheuttaa ujoutta ja erakoitumusta, mutta suosittelen kaikista kommentoijan kommenteista tuota vähennystä. Ihan sama asia kun tupakanpolton lopettaminen. Oletkos jo lopettanut 🤔

    • Munmulkku

      Mulla on toi sama juttu ja oon 12v

    • hom

      hommaa muija

      • Munmulkku

        En ikin


    • Lyö lekalla kyrpään nii ei onnistu sen jälkeen

    • Runkkaa ihan rauhassa.

    • Anonyymi

      Älkää ihmeessä lopettako runkaamista, se on todella mukavaa.... Jos se kyllästyttää alla heistella omia alusvaatteita ja maistelemaan sprmaa, voi kun se on ihanaa.... 😀😈😈🤣

    • Anonyymi

      Sanoas muuta, minä teen niin joka päivä ja se on todella mukavaa.... Alkaa vain maistelemaan sprmaa ja haistella omia alusvaatteita... 😉😀

    • Anonyymi

      hanki muija

    • Anonyymi

      hanki apua

    • Anonyymi

      Toi on aivan normaalia kun hormoonit jyllää.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi lopettaa? Ei tarvitse.

    • Anonyymi

      Et voi selvästikkään enää kääntyä hiekkalaatikolle. Sanon, että se on menoa nyt, josta et tule millään konstein pääsemään eroon, et edes vaihtamalla sitä pienempään vilppiin esim nuuskaan tai viinaan. Siitä pääsee eroon vain kuolemalla, mutta hyvätuuriset 99% väestöstä eivät tee sitä, en ainakaan ymmärrä miksi parisuhteessa pitäisi niin tehdä, jos olet supermies sekä pystyt ihmeisiin hommaa muija se on samalla ainut ja 100% ilman masturbointia. Silloin ei kukaan vedä vahingossakaan käteen. Varma tapa lopettaa runkkaaminen on hommata muija, niin minäkin pääsin eroon tuosta suuresta paheesta, joka alkoi 13 vuotiaana ja loppui kun menetin poikuuteni 16 vuotiaana. En ole ikinä enää sortunut runkkaamaan 16 vuotiaasta lähtien ja varsinkaan tulisi tällaiselle keskustelupalstalle avautumaan siitä, että olen 18 ja neitsyt, mikä on valitettavan totta. En edes ole saanut pillua humaltuneelta muijalta jotka jakavat itseään tarkoituksella. Aina kun hengaan niiden kuumimpien sinkku muijien kanssa, he ihmettelevät, että "Kuinka kukaan noin hyväluonteinen, täydellisen vartalon omaava komistus voi olla sinkku." Ja todellisuudessa he eivät edes henkensä uhalla uskoisi minun olevani neitsyt. Joten älkää muijat joiden ainut miesihanne olen tulko kyseenalaistamaan näitä asioita, koska syy löytyy teistä, ei minusta. Kaikkihan kuvittelisivat, ettei runkkaamisen lopettaminen ole mikään saavutus, vaan isestään selvyys. Ja vaikka lupailen, että minulle kelpaa vain tietynlaiset yksilöt. Enkä huoli ketä vaan, niin syypää olen minä ja tiedostan asian ja avaan näin: "Mutta silloin kuin pienikin tilaisuus koittaa pokata tai panna, niin kyllä pääsen pokaamaan ja pääsen panemaan, mutta paikan päällä muija ei edes muista kuinka viestitteli kanssani, "just a prank pro!" hmmh, hmmh... nauran tietenkin, en syytä ketään mutta rangaitsen itseäni kuitenkaan rangaitsematta. Olen spiritismiä pelannut ja saanut vastauksen että minulla tulee olemaan muija, ehkä seuraavassa elämässä aikasintaan. Kun en tämän sortumisen jälkeen halua olla kenenkään naispuolisen kanssa tekemisissä, ja vain sen takia, että olen säälittävä runkkari ja oma oli valinta. Sanoin ja vakuutin kaikki siitä, että seuraava kerta tulee olemaan kaikkea muuta kuin oman käden kautta. Minusta tuntui melkeen yhtä vahvalta kuin vetäessäni alkuvuodesta maasta 145 kg ja tiesin auringonpaisteessa kaikkien kavereideni kanssa, että jos joku pahe pääsee valtaan ni se on vaan tuo harmiton kalja. Valitettavasti en edes tykkää humaltumisesta, mutta se on pieni pahe verrattuna runkkaamiseen. Tykkään vain kaljan hyvästä mausta. Mutta nyt musta tuskin tulee vanhaa kunnon juoppoa, rällästäjää, narkkaria tai muutakaan harmitonta addiktiota tule omistamaan. Ja ainut minne voin tulla avautumaan tähän aikaan yöstä on tämä, koska todellisuudessa mulle kelpais kuka vaan mun bodyyn mattchaava. tilanne on mennyt niin pahaksi, ettei minua enää edes vähää hävetä vaan suorastaan vituttaa, kunpa olisin normaali ja menisin baareihin yhden illan jutuille. Olen äärimmäisen sosiaalinen, tykkään iskeä naisia vain yhdellä keinolla ja selvin päin olemalla oma itseni ja kertoa Kyykky, Penkki ja Mavetulokset. muuten ei muijia pokata. Että Penkistä 85 kg mietippä sitä runkkari.

    • Anonyymi

      Jokin vuosi sitten jokin länsi/etelä eurooppalainen alle 18v poika.
      Kuoli runkkaamiseen kuolinsyy oli aortan repeämä?

      Eli jatka hommia jos haluat että sukusi aikuiset hautavaat omaa perikuntaansa?
      Toden näköisesti sinä kuolet ennen tämän vuoden loppua!
      Sitten sukulaiset kysyvät "Mihin se teidän poka kuoli"?
      "No ei kuolinsyytä vielä tiedetä, mutta hän oli jättänyt viestin":
      "Jos kuolen niin sitten kun hautakivi pystytetään. toivoisin että sen päälle laitettaisiin Valko vaseliini purkki".

    • Anonyymi

      Sulla on varmaan kivoja fantsuja runkatessasi, nauti niistä. Kyllä se siitä tasottuu, älä ole huolissasi. Millaista muuten runkkaat ja seisooko se jo valmiiksi ennen kuin olet kädelläsi siihen koskenut.

    • Anonyymi

      Liity nofap yhteisöön. Löytyy netistä, kun googlaat asiasta. Pääset vähentämään runkkua tai lopettamaan kokonaan tän avulla. Tsemppiä!!!

      • Anonyymi

        Ei sitä tarvitse lopettaa, käsi housuun ja loppuu tuollaiset turhat puheet.


    • Anonyymi

      Yhtä hyvin voisit yrittää lopettaa syömisen. Runkkaus ja laukeaminen on perusvietti jota ei voi ohittaa.

      • Anonyymi

        Ja kaiken lisäksi terveellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaiken lisäksi terveellistä.

        Juurikin näin


    • Anonyymi

      Tee joku haava niin jää traumat.

    • Anonyymi

      Kanataa vähä väliii maistaa

    • Anonyymi

      Olen pystynyt olla 3pv ilman runkkaamista, mutta alistun aina jossain 3pv kohilla. Auttakaa minun sosiaaliset suhteet kärsii ja vireystila..

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣😍😍🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😋🤣😋🤣😋🤣😋😍😋🤣😆😛😆🤣😛😛😇🤣😍😇😛😇🤣😛😆🤣😋😋😇🤣🤣😇😋😇🤣😛😇😛🤣😇🤣😛😆😋🤣😇🤣😋😇🤣😋😍😇😛😆🤣😋😇😋🤣😇🤣😛😛😇🤣😍😇🤔😍😇😛😇🤣😛😇🤣😛🥰🤩🤔😇😛🤣😇🤣😛😇🤣😛😇😍🤫😇🤣😛😍😇🤣😇😛😋😍😇😍😇😛

    • Anonyymi

      Runkkaa ittes Nevadaan

    • Anonyymi

      Jos rupee tuntuu et pakko ny tehä sitä, nii mee vaa tekee jotai täysin muuta kiinnostavaa

    • Anonyymi

      vedä käteen vaan sun äidin edessä niin se nkää kuika hyvä sinä olet

    • Runkkaamalla vaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe