HELSINKI: PERUSTETAAN KOMMUUNI!!

freespirit1

Moikka kaikille! Unelmana oisi 4-7 hengen porukka, vapaamielinen unisex-kommuuni josta muodostuisi jokaiselle se "toinen perhe" :). Suht. halvalla halutaan päästä et max. vuokra per. nenä oisi 400e paikkeilla.
Plussana kasvissyönti, vapaamielisyys päihteisiin, alle 30v ikä ja seurallisuus :)
Elo-syys-lokakuussa oisi kiva päästä muuttamaan.
Mulle voi laittaa viestiä täällä tai mieluummin kik messengerissä nimimerkillä; sweetliness

2

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Der Plääf
    • anttimiessssss

anteeks freespirit ei ole messengeriä käytössä tällä hetkellä! Olen 23-vuotias mies joka erosi vaimostaan 4-vuoden avioliitosta noin kuukausi sitten. nyt toivoisin löytää halvan asumisvaihtoehdon jossa saisin asiani taas kuntoon, uusi työpaikka ja varmaan opiskelupaikkakin. Minulle tämä sopisi vallan hyvin koska vaikka olen päihdemittarilla mitattuna kaljantissuttelija ja pieni pössyttelijä niin en ala tuomitsemaan ketään, kasvoin laitoksessa puolet elämästäni ja siellä tuli tutuksi kaikenlaiset asiat. Toivoisin pikaista yhteydenottoa [email protected]. Pidän ehdottomasti huolta omasta elintilastani eli siivoan omat alueeni ja näin päin pois. en kuitenkaan ala nipottamaan yhtään mistään muiden käytöksestä, sen lupaan.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2534
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      285
      2237
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      144
      1194
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      830
    8. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      815
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    Aihe