Moikka kaikille! Unelmana oisi 4-7 hengen porukka, vapaamielinen unisex-kommuuni josta muodostuisi jokaiselle se "toinen perhe" :). Suht. halvalla halutaan päästä et max. vuokra per. nenä oisi 400e paikkeilla.
Plussana kasvissyönti, vapaamielisyys päihteisiin, alle 30v ikä ja seurallisuus :)
Elo-syys-lokakuussa oisi kiva päästä muuttamaan.
Mulle voi laittaa viestiä täällä tai mieluummin kik messengerissä nimimerkillä; sweetliness
HELSINKI: PERUSTETAAN KOMMUUNI!!
2
360
Vastaukset
- anttimiessssss
anteeks freespirit ei ole messengeriä käytössä tällä hetkellä! Olen 23-vuotias mies joka erosi vaimostaan 4-vuoden avioliitosta noin kuukausi sitten. nyt toivoisin löytää halvan asumisvaihtoehdon jossa saisin asiani taas kuntoon, uusi työpaikka ja varmaan opiskelupaikkakin. Minulle tämä sopisi vallan hyvin koska vaikka olen päihdemittarilla mitattuna kaljantissuttelija ja pieni pössyttelijä niin en ala tuomitsemaan ketään, kasvoin laitoksessa puolet elämästäni ja siellä tuli tutuksi kaikenlaiset asiat. Toivoisin pikaista yhteydenottoa [email protected]. Pidän ehdottomasti huolta omasta elintilastani eli siivoan omat alueeni ja näin päin pois. en kuitenkaan ala nipottamaan yhtään mistään muiden käytöksestä, sen lupaan.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916