Moikka kaikille! Unelmana oisi 4-7 hengen porukka, vapaamielinen unisex-kommuuni josta muodostuisi jokaiselle se "toinen perhe" :). Suht. halvalla halutaan päästä et max. vuokra per. nenä oisi 400e paikkeilla.
Plussana kasvissyönti, vapaamielisyys päihteisiin, alle 30v ikä ja seurallisuus :)
Elo-syys-lokakuussa oisi kiva päästä muuttamaan.
Mulle voi laittaa viestiä täällä tai mieluummin kik messengerissä nimimerkillä; sweetliness
HELSINKI: PERUSTETAAN KOMMUUNI!!
2
361
Vastaukset
- anttimiessssss
anteeks freespirit ei ole messengeriä käytössä tällä hetkellä! Olen 23-vuotias mies joka erosi vaimostaan 4-vuoden avioliitosta noin kuukausi sitten. nyt toivoisin löytää halvan asumisvaihtoehdon jossa saisin asiani taas kuntoon, uusi työpaikka ja varmaan opiskelupaikkakin. Minulle tämä sopisi vallan hyvin koska vaikka olen päihdemittarilla mitattuna kaljantissuttelija ja pieni pössyttelijä niin en ala tuomitsemaan ketään, kasvoin laitoksessa puolet elämästäni ja siellä tuli tutuksi kaikenlaiset asiat. Toivoisin pikaista yhteydenottoa [email protected]. Pidän ehdottomasti huolta omasta elintilastani eli siivoan omat alueeni ja näin päin pois. en kuitenkaan ala nipottamaan yhtään mistään muiden käytöksestä, sen lupaan.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807