Elikkä joo mulla on täysin sileä ja finnitön iho, mutta ongelmana on punoittavat tasaiset arvet eritoten posken alaosissa ja leuassa. Ne eivät sisällä ollessa näytä pahalta, mutta hetikun menee aurinkoisella säällä ulos näyttää mun kasvot hirveiltä. Noi arvet on ollu nyt jtn 9kk eivätkä ole vaalentuneet juuri lainkaan. Olin talvella thaimaassa jolloin rusketus peitti arpia mutta nyt iho on taas vaalea joten arvet on samanlaiset kuten ennenkin. Ja huom mulla ei ole varaa mihinkään kasvohiontoihi yms, joten onko mitään muita keinoja mielellään halvempia? :D
Ongelmana pahat arvet
3
102
Vastaukset
- halpaaa
Joo yks halpa on. Odotat niin kauan että ne haalistuu
- ap.
Joo enpä jaksa odottaa ja nää oikeesti ei näytä yhtään kivalta. En odottaisi mitään babyface ihoa näin miehenä, mutta koska aknea minulla ei ole enää olisi kiva että edes vähän näyttäisikin siltä. Käytännössä toisinaan tuntuu että nää aknearvet haittaa mua enemmän kuin se akne silloin aikoinaan :/
- apteekista löytyy
Apteekista saa arpien nopeampaan paranemiseen tuotteita, jotka sisältävät sinkkiä. Sinkkipasta on ainakin halpaa, mutta olisin varovainen kaikenlaisten öljyjä sisältävien aineiden käyttämisessä, jotta saavuttamasi hyvä tulos ei häiriintyisi niistä. Tutki siis tuotesisällöt sekä käyttökohteet ennen ostopäätöstä. Kannattaa kysyä tai/ ja googlata nettiapteekkeja tai kysyä lääkäriltäsi, jolla alunperin kävit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54784- 37779
- 33759