Hei,
Olen Niels Kusters ja opiskelen Amsterdamin Ammattikorkeakoulussa Hollannissa. Olen puoliksi suomalainen; äitini on kotoisin Suomesta.
I am currently doing my graduation research at a really cool company called EGG Helmets. At EGG Helmets we have developed and produced a children's helmet that can be used for different sports such as bicycling, water sports and winter sports. The EGG Helmet is completely customizable through 'skins' and 'add-ons'.
You can help me really much by answering a few short questions☺ The questionnaire is anonymous and only takes 5 minutes to fill in. It would be absolutely great for my research to receive this feedback from Finnish parents!
Through this link you can fill in the questionnaire online and the results go directly to me:http://www.thesistools.com/web/?id=410906
Paljon kiitoksia sinulle etukäteen!
Niels Kusters
Kysely alle 14-vuotiaiden lasten vanhemmille
Niels Kusters
1
211
Vastaukset
- Niels Kusters
Kiitos kaikki vastauksista! Tarvitsen enää 30 vastausta kyselyyn vieläkö joku voisi auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565