Varmin ehkäisy..

ittuuntunut mies

ON SE KUN PAPIN AAMEN kirkossa kajahtaa! Tai ehkä sen jälkeen vielä muutamia kertoja mutta kun lapsi on syntynyt-seksin saa unohtaa-

26

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnHalua

      Olisikin niin, minä taas kärsin siitä, että naiseni haluaa kokoajan, vaikka hän on saanut lapsen. Itse en halua enää ollenkaan.

      • miksi?

        Ihan totta vai onko provo? Miksi et halua? Kysyn, koska oma mieheni on paljon haluttomampi kuin minä, eikä osaa sanoa siihen syytä. En minäkään koko ajan halua, 1-2 krt viikossa olisi hyvä. Mies haluaa kerran kuussa, jos sitäkään.


      • Oeyusta
        miksi? kirjoitti:

        Ihan totta vai onko provo? Miksi et halua? Kysyn, koska oma mieheni on paljon haluttomampi kuin minä, eikä osaa sanoa siihen syytä. En minäkään koko ajan halua, 1-2 krt viikossa olisi hyvä. Mies haluaa kerran kuussa, jos sitäkään.

        Vastaus tähän on hyvin helppo. Mies on liikaa soppautettu lastenhoitoon =)

        Marssita miehesi metsälle, kalastamaan, ropaamaan autoa tai mitä vaan muuta miehekästä kuin lastenhoitoa =) Alkaa sex maistumaan =)


    • NäinMeillä

      Älkää aina tulko valittamaan tänne kun olette taluttaneet väärän naisen alttarille. Kyllä niiden täyspäisten naisten kanssa seksi jatkuu ihan entiseen malliin myös avioliitossa.

      • Vitun apinat

        Jatkuu vai? Saat siis kerran vuodessa edelleen?


    • ittuuntunut mies

      Eikö täällä saa avaututa?..Ärsyttää kun vaimo unohtanut seksin täysin..ja ei tunu sitä kaipaavat..Minun sitten tuhjättävä turvonneet pussini yksin..ei vaimoa kiinnosta senkään hyväily..hoh hoijaa..Mihin katosi entinen seksistä nauttiva vaimo?Kotitöitä teen ja hoidan lastakin,Jos vaimo ei lähe perheneuvolaan asiaa setvimään-erohan tässä tulee vääjäämättä---

      • 2 krt päivässä

        Jos vaimosi on tajunnut, että et olekaan niin kovin hääppönen tai olet itse huomaamattasi muuttanut tyyliäsi sängyssä huonompaan suuntaan?


      • miksi?
        2 krt päivässä kirjoitti:

        Jos vaimosi on tajunnut, että et olekaan niin kovin hääppönen tai olet itse huomaamattasi muuttanut tyyliäsi sängyssä huonompaan suuntaan?

        Ymmärrän ittuuntunutta miestä, koska meillä tilanne on tosiaan toisinpäin. Ennen seksiä oli, nykyisin vain harvoin, eikä meillä ole edes lapsia. Itse en ole kropaltani muuttunut, vaan edelleen sporttinen, mies kyllä lihonut, joten liekö se syynä. Ei edes itse tunnista mitään ongelmaa, vaan aina kun otan asian esille, hänen mielestään nyt juuri on vian sattunut olemaan hiljaisempi jakso työstressin takia. Kun huomautan, että tilannetta on jatkunut useamman vuoden oli stressiä tai ei, hän sanoo, ettei voi ottaa asiaan kantaa, koska ei muista miten usein ollaan oltu. Lopuksi hän syyttää asiasta minua jollakin ihmeellisellä kiemuralla. Keskustelu on täysin mahdotonta. Jättää en aio enkä pettää, mutta en voi väittää etteikö asia hiukan söisi mieltä. Minusta täällä saa avautua näistä asioista, kun ei oikein kavereillekaan viitsi ja mies ei ymmärrä ollenkaan koko asiaa.


      • kokemus-k

        "Eikö täällä saa avaututa?.."

        Toki saa. Lähinnä vain kritisoin sitä että asiasta syytetään vain ja ainoastaan naimisiinmenoa. Kyllä se nainen on ollut ihan sama nainen ennen ja jälkeen papin aamenen. Epätoivottu käytös on vain tullut esiin hänellä jostain syystä sen jälkeen. Mutta ei niin käy läheskään kaikilla naisilla. Meillä ainakin seksi on lähinnä parantunut yli kymmenen avioliittovuoden aikana.

        "Mihin katosi entinen seksistä nauttiva vaimo?"

        Jos vain papin aamen sai hänet lopettamaan seksin niin ei hän niin halukas ollut ennen sitäkään. Lähinnä esitti sellaista.

        "Jos vaimo ei lähe perheneuvolaan asiaa setvimään-erohan tässä tulee vääjäämättä--- "

        Näin se valitettavasti on. Seksittömyys syö suhteesta myös ne muut myönteiset tunteet.


      • mek

        Mitä sinä valitat täällä vaan sanot suoraan muijallesi että tämä suhde on ihan perseestä kun seksi ei toimi ja sitä ei ole riittävästi ja jos puhe ei auta niin kakais vaihtoehto. Ensimmäinen on että hommaat vakinaisen missä seksi hoituu ja toinen on että eroat muijastasi kun teidän parisuhde ei toimi ja jos itä ei saa toimivaksi niin eroat.


      • mek
        miksi? kirjoitti:

        Ymmärrän ittuuntunutta miestä, koska meillä tilanne on tosiaan toisinpäin. Ennen seksiä oli, nykyisin vain harvoin, eikä meillä ole edes lapsia. Itse en ole kropaltani muuttunut, vaan edelleen sporttinen, mies kyllä lihonut, joten liekö se syynä. Ei edes itse tunnista mitään ongelmaa, vaan aina kun otan asian esille, hänen mielestään nyt juuri on vian sattunut olemaan hiljaisempi jakso työstressin takia. Kun huomautan, että tilannetta on jatkunut useamman vuoden oli stressiä tai ei, hän sanoo, ettei voi ottaa asiaan kantaa, koska ei muista miten usein ollaan oltu. Lopuksi hän syyttää asiasta minua jollakin ihmeellisellä kiemuralla. Keskustelu on täysin mahdotonta. Jättää en aio enkä pettää, mutta en voi väittää etteikö asia hiukan söisi mieltä. Minusta täällä saa avautua näistä asioista, kun ei oikein kavereillekaan viitsi ja mies ei ymmärrä ollenkaan koko asiaa.

        TEidän suhde on loppuun kulutettu ja on aika hakea sitä muualta tai erota koska suhde ei toimi.


    • isä kusessa

      Mä kadehdin jos joku saa edes kerran kuussa...

      • Isä.

        Avaruusseksiä en olekaan vielä koittanut, aina vaan tylsästi maassa.


      • mek

        Itse olen ollut naisen saman naisen kanssa jo melkein 25v ja yksi lapsi kohta 20v niin ei ole tarvinnut ilman olla muuten kun välillä olin reisuuhommissa ja kylla seksiä pitää olla 2-5 kertaa jossain muodossa viikossa ja se siitä. Älkää valittako vaan tehkää asia selväksi naiselle ja mieluusti ennen naimisiin menoa niin hyvä tulee.


    • pidä muija pirteenä

      Seksi loppuu usein lasten synnyttyä siksi, että nainen on jatkuvasti väsynyt. Väsyneenä ei jaksa ajatella seksiä vaan toivoo että saisi kerrankin kunnolliset yöunet.

      Miehet auttaisivat asiaa hommaamalla kotiapua tai osallistumalla itse enemmän kotitöihin. Hyvää tekee myös lapsenvahdin hommaaminen vaikka koko viikonlopuksi silloin tällöin, ja vaimo ja mies johonkin hotelliin tai muualle pois kotoa arjesta. Ensin nukuttaisiin väsymykset pois ja sen jälkeen pirteänä seksiä.

      Seksin vaatiminen pistää vihaksi kun haluaisi vain nukkua. Ei mieskään mitään seksiä väsyneenä halua. Juuri eilen vonkasin mieheltä seksiä, teki niin mieli ja yritin kaikkeni mutta kun hän sanoi olevansa väsynyt ja haluvansa nukkua. Harmittaa se, kun toinen ei halua kun itse haluaa, mutta huomenna pannaan niin että seinät kaatuu.

      • mek

        Mies ei ole koskaan niin vasynyt ettei naida jaksaisi tai jos on niin asenteessa on vikaa ja paljon. Mikä sen kivempaa kun pitkän vaikka 12 tunnin työpäivän jalkeen kunnon seksiä kotona niin rentoutuu ja nukkuu paljon paremmin sekstailun jälkeen.


    • jf0wwf000

      taitolaji oli muksuja 4 tai mitä tahansa. pointti ontäs mikä on naisen kunto! ja terv. tila.

    • nii on

      Toiset on kuin kanit ja toiset on lahnoja.Siinä se ero.

    • peitto ei liiku

      Jotkut naiset vaan eivät enää kiinnostu makuukamarihommista vaan elävät äitinä mutta unohtavat oman naiseuden.Valitettavaa,,

    • tiedevastaus

      Kaikkein aktiivisinta on seksi ensimmäisen vuoden aikana, jolloin halut kohtavaat, koska miehen testosteronitaso on hieman normaalia matalampi ja naisen taas korkeampi. Ensimmäisen vuoden ihastuksen tasoittuessa taas naisen testosteronitaso laskee ja miehen nousee ellei lapsi ole tulossa. Tässä vaiheessa todellakin mies helposti haluaa enemmän. Naisella oleva suhteen alkuvaiheen korkea hormonaalinen seksiaktiivisuus tähtää siihen, että tulisi raskaaksi mahdollisimman pian. Miehellä taas hieman normaalia matalampi taso taas autaa kiintymisessä ja suhteen vakiutumisessa ainakin siksi aikaa, että lapsi saadaan alulle.

      Lapsi se vasta seksikriisin laukaiseekin. Isän testosteronitaso romahtaa ja imetys ym. vaikuttavat naisen halukuuteen paljon. Seksi helposti kuolee kokonaan pois, mutta koska miehen testosteroni ja halutaso on yleensä nollaa korkeampi matalasta testosteronista huolimatta, epäsuhta on hirveä. Jokainen syntyvä lapsi romahduttaa testosteronit.

      Eron jälkeen (=miehen palatessa markkinoille) testosteronitaso taas nousee.

      Eli tästä syystä papin aamen (lapsen kastetilaisuudessa) on paras ehkäisykeino, mutta vaikutus on aika lyhytaikainen (kunnes tulee uusi lapsi ja uudet aamenet).

    • pill..

      Mene ja ota vasektomia. Sen jälkeen voi vaimosi unohtaa pillerit ja mitä suuremmalla todennäköisyydellä hän haluaa sinua jos ET ole ihmisenä täysi mulkku.

    • Oikea mies

      Ap mahtaa olla melkoisen kurja sängyssä, jos ei pysty pitämään vaimoaan kiinnostuneena seksistä. Ja vielä melkoisemmin tyhmä, kun kehtaa sitä täällä mainostaa.

      • abu dhabi

        Sinu vaimo tarvita somali mges..on iso burjo.


    • soap like life

      Jotkut naiset vaan ei kiinnostu sekssitä kuin nuorena sen verran että saavat sen miehen ja yhden lapsen.Niitä ON!!!!

    • äiti x 3

      Kurjaa luettavaa. Itse olen 40 nainen ja seksi sujuu kotona muutaman kerran viikossa. Oliskohan yksi syy siihen, että halut ovat tallella, kun nuorempana minä olin se joka ei välttämättä halunnut lapsia hankkia? Onneksi mieleni muuttui ja lapsia on 3. Olen ylpeä äiti ja naisellinen nainen miehelleni.

    • Hajhahohhihooi

      Varmin ehkäisy on ottaa lihava ja nalkuttava valas eukoksi, ja niinhän te olette 90% tehneet. Ehkäisy tosin ei toiminut. Pitäähän teidän saada jotain sisältöä suhteeseenne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe