Niin, että en nyt tiedä olenko katkera vai kateellinen vaiko molempia. Asia on nyt niin, että taidan olla katkera kaverilleni. Minusta tuntuu, että hän on hylännyt minut - sitäpaitsi hän on minun ainoa kaverini. Hän kertoi olleensa yhden päivän interrailiilla yhden toisen Henrin kanssa, johon olen ollut koko lukioajan ihastunut. Hän on myös ollut koko ajan samassa kaveriporukassa kuin minä, mutta en ole uskaltanut tehdä mitään aloitetta, koska olisin rumuuteni takia saanut varmasti pakit. Olen muutenkin vaikeasti estoinen, mikä tekee elämästä muutenkin tosi hankalaa. Se mikä minua tässä mättää on se, että nyt ne kaksi ovat kuin parhaat kaverukset! Jos paras kaverini on jossain tekemässä jotain hieman erikoista, niin tämä Henri on hänen mukanaan aina. Jos tilalla olisi joku muu porukasta, se ei haittaisi. Eikä ´´bestikseni´´ tunnu välittävän enää minusta. Hän ei ota minuun yhteyttä oma-aloitteisesti, vaan vastaa viesteihini viiveellä. Taustalla on se, että sain viime syksyn tienoilla keskivaikean masennusdiagnoosin. Kun katsoo kaverinin toimintaa diagnoosini jälkeen, josta hänelle heti kerroin, näyttää siltä, että se antoi hänelle ´´luvan´´ alkaa rellestämään. Ennen diagnoosiani hän oli ihan mukava ja kunnollinen ja jne, mutta sitten hän alkoi rellestämään. Hän mm. kertoi yhdessä viestissä, että kaveruuteni minun kanssa on estänyt häntä hankkimasta tiettyjä kokemuksia, vaikka en ole häntä missään ikinä estellyt. Viestin jälkeen hän alkoi rellestää muun kaveriporukan (jonka osa en ole ikinä ollut, vaan olen ollut sivussa), tämä sisältää muuten jokaviikonloppuiset baarikäynnit ja muutamat kännit joihin minulla ei edes ole varaa tai haluakaan. Tämän takia olen kokenut itseni kolmanneksi pyöräksi ja eristäytynyt muusta porukasta, vaikka olisin halunnut olla osa sitä. Tämä on osaltaan saanut muun ryhmän luulemaan minua ylimieliseksi, vaikka tilanne on toisinpäin: tunnen itseni liian huonoksi olemaan heidän seurassaan. Mitä minun pitäisi tehdä?
Miten päästä eroon tästä kamalasta ja kalvavasta tunteesta?
jounituovinen95
1
179
Vastaukset
- youdeservebetter
Kysy suoraan mikä mättää. Loppujen lopuksi helpompaa kuin noissa ajatuksissa uiskentelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768