Auttakaa!

ei muita

En osaa luottaa mieheeni, suhde on kestänyt reilusti yli vuoden ja päädyn usein miettimään viime vuoden syksyisiä tapahtumia.

Kävi niin, että mies oli exrtempore kaverin kanssa perjantaina juhlimassa, hän soitti minulle la-aamuna ja menin hänen luokseen.. Hän haisi pahasti viinalle ja kysyin, oliko hän ollut jossain edellisenä päivänä. Sain myöntävän vastauksen ja en tiedä mistä, ehkä oman vaiston varassa tai varovaisuuteni johdosta, sain sellaisen aavistuksen ettei kaikki olisi hyvin.. Miehen poistuessa makuuhuoneesta avasin ensimmäisen kerran hänen "yölaatikkonsa" toisen laatikon ja heti päällimmäisenä perällä oli kortsuja! Säikähdin, koska emme käytä.. en myöskään ollut koskaan katsonut hänen mihinkään laatikoihin ja en edes pysty sanomaan miksi juuri avasin sen laatikon, enkä jotain muuta.. Oliko se naisen vaistoa?
Kysyin häneltä kortsuista ja hän näytti yllättyneeltä, että olin sellaisia penkonut. Kyselin miksi ne oli päällimmäisenä (muuta rojua alempana) sanoi ettei tiennyt, menneet kai vahingossa jotain pengoessa tms. ja suuttui minulle.
Uudelleen hänen lähtiessään pois haistoin tyynyliinaa ja siinä haisi voimakas hiuslakka. En käytä yleensä itse ja omani ei mielestäni haisi, mutten voi olla varma, voisiko se olla esim.kampaajan jäljiltä sen tuoksuinen vai että oliko se ilmiselvä merkki, että valehtelen itselleni... Siitä en sanonut miehelle mitään.

En tiedä, mitä ajatella.. olen monta kertaa jäänyt miettimään tätä ja olemme riidelleet tästä aiheesta useita kertoja. Hän vannoo, ettei ole anasainnut tuollaisia epäilyjä ja ettei kestä niitä enää, jos en lopeta.

En kestä ajatella, että olisin sellaisen kanssa, joka olisi jo ainakin kerran pettänyt. Haluaisin tietää, jotta pystyn jatkamaan eteenpäin, jos näin olisi.

9

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjkk

Oliko lakanat vaihdettu, oliko kortsuja käytetty paketista? muuttuuko miehen tarina joka kerta? onko mies etäinen, mites tekstareita, puheluita, käytös muuttunut? ota selvää...

• ei muita

Ei mitään näistä. Paitsi siitä kortsuasiasta ei ole mitään tietoa, siis että niitä oli monia irrallisia, ei siis missään uudessa paketissa. Ja en ollut koskaan katsonut tuota ennen hänen mihinkään laatikoihin tai vaatekaappeihin, niin en tiedä onko ne aina ollut siellä käyttämättöminä.
        Olen myös miettinyt miten syytön mies noihin löytöihin reagoisi. Olisiko sellainen sanonut, että katopa vaan, en ole noita muistanukaan, voin vaikka heittää ne roskiin samantien, koska tiedän ettemme tarvitse niitä. Kunhan sinä olet onnellinen.

• ei muita
        ei muita kirjoitti:

Ei mitään näistä. Paitsi siitä kortsuasiasta ei ole mitään tietoa, siis että niitä oli monia irrallisia, ei siis missään uudessa paketissa. Ja en ollut koskaan katsonut tuota ennen hänen mihinkään laatikoihin tai vaatekaappeihin, niin en tiedä onko ne aina ollut siellä käyttämättöminä.
        Olen myös miettinyt miten syytön mies noihin löytöihin reagoisi. Olisiko sellainen sanonut, että katopa vaan, en ole noita muistanukaan, voin vaikka heittää ne roskiin samantien, koska tiedän ettemme tarvitse niitä. Kunhan sinä olet onnellinen.

Vai ärsyttääkö kaikkia, että toinen "penkoo" tai katsoo luvatta johonkin laatikkoon...

• gsrgsgs

Kyllä hän on sinua pettänyt. Miehen käytös viittaa aika varmuudella siihen ja pettäminen ei ole lainkaan harvinaista. : (

Jätä tuo mies, ennen kuin hän ehtii satuttaa sinua lisää.

• ei muita

Oletko sitä mieltä, että vaistoni on olut oikeassa?

Olen yrittänyt lukea netistä, mistä tietää toisen valehtelevan.. kuulema äänen muutos olisi yksi tällainen piiree. silloin huomasin, että äänen voimakkuus oli normaalia poikkeavaa. Samoin kerran riideltäessä epäluottamuksestani, hän tokaisi, että "miksi tulet, jos tiedät" ja sitten ääni muuttui .. siis teoriassa. :((((

• saa vapaasti
        ei muita kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, että vaistoni on olut oikeassa?

Olen yrittänyt lukea netistä, mistä tietää toisen valehtelevan.. kuulema äänen muutos olisi yksi tällainen piiree. silloin huomasin, että äänen voimakkuus oli normaalia poikkeavaa. Samoin kerran riideltäessä epäluottamuksestani, hän tokaisi, että "miksi tulet, jos tiedät" ja sitten ääni muuttui .. siis teoriassa. :((((

Mun laatikoita saa penkoa ,siellä ei ole luurankoja

• kyynel

Auttakaa.. asia edelleen ongelma.

Pitäisikö luottaa omaan vaistoon, vaikka haluaisi uskoa toisen viattomuuden..

• Kuule...

Jos suhteen alussa on noin suuri luottamuspula, se ei muuta kuin pahene suhteen aikana. Jos ette noin yksinkertaisesta asiasta voi puhua rauhassa ja ilman riitaa ja saa asiaa selvitettyä, voit olla varma että paljon suuremmista asioista joita tulee jatkossa varmasti suhteen aikana eteen, on tosi vaikea keskustella. Oli uskoton tai ei, toimi homma tai ei, suhde ei tule olemaan ruusuilla tanssimista. Tuo jää aina teidän väliin ja kehität itsestäsi vain epäluuloisen, mustasukkaisen puolison. Sitäkö haluat? Miehet on erilaisia.

• En uskois

Aika selvää tuo näyttää olevan että pettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      122
      6598
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5654
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      76
      4416
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      84
      4296
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      92
      4049
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1426
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      79
      1235
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      334
      1227
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      5
      1167
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      978
    Aihe