Tähän alle määritelmiä, kiitos!
Huuhaan syvin olemus?
11
965
Vastaukset
- potaskaa
koko hoito!!
se on ollut, huuhaata on ollut pelkkä nimi.
Onkos vaihtunut vain sefun nimi vai myös sukupuoli ja jos on niin miksi?On vaihtunut, tai sitten ei - siis nimi ja/tai sukupuoli, ja jos on, niin mistä minä tiedän, miksi?
- puutaheinää
alusta loppuun!
- Jassu
on ihan pelkkää huuhaata.
- Doe 10
Ehkä Sokrates osaisi tähän vastata.Itse työnnän tänne joskus mielettömiä ajatuksia,jotka eivät kuitenkaan kaikkien lukijoitten mielestä ole niinkään mielettömiä ;)) Porukkaa samalla aaltopituudella...?
- Laardibonanza
Huuhaa on alitajunnan tuottamaa rajoittamatonta energiaa, joka yksilön pollan kypsyysasteen mukaisesti tuottaa iloa tai sitten ei.
Huuhaata on kaikki, mitä ihminen tekee. Pystyykö kukaan nimeämään ainuttakaan vapaa-ajan harrastusta, jossa olisi jotain mieltä? Sauvakävelyä ja vesijuoksua on turha yrittää.
Huuhaa käsittelee kaikkia asioita tasapuolisesti poislukien maailman luominen ja Matti Vanhanen.
Huuhaa sopii myös savolaisille.- ruoka on eläväisen energiaa
>Pystyykö kukaan nimeämään ainuttakaan ....>>>>
Miten olisi onkiminen tai marjastus, sienestys,
jos käyttää keräämänsä tuotteet omaksi ravinnokseen?
Tietenkin; mitä on vapaa-aika ja mitä ovat harrastukset!?
Mieti näitä, Laardibonanza...
- hihhulihei
Hiihun haahun on taman palstan syvin olemus.
- masa
Huuhaan syvin olemus on saada kirjoittaa, mitä milloinkin mieleen juolahtaa...
- Samu-75
... kipata muilta palstoilta kaikki epäoleellinen tänne?
Taidan ryhtyä tuumasta toimeen..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101962Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.541821Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971723Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta131224Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198