Noloa mutta ihanaa

tyttö

Olin poikakaverini kanssa meillä katsomassa leffaa,(hän oli silloin 14-vuotias kuten minäkin ja olimme seurustelleet silloin noin vuoden.)Istuimme siinä ihan hiljaa ja tuijotimme telkkaria. Tiesimme molemmat, että vanhempani eivät tule kotiin ainakaan tuntiin.
Ihan kuin tyhjästä, sain pitkän ja ihanan suudelman kaulalleni. Ja sen perään heti toisen. Yhtäkkiä rupesimme riisumaan toinen toisen ja toinen toisen päältä vaatteita, suutelimme edelleen toisiamme aika kiihkeästikikin. Poikaystäväni riisui minulta rintsikatkin ja rupesi koskettelemaan rintojani,se oli taivaallista! Vähän ajan päästä hän otti kortsun ja asetti sen kaluunsa. Laitoin hänen kalunsa suuhuni ja imin sitä kuin viimeistä päivää, poikaystävävälläni oli silmät kiinni, hän selvästi nautti. Sitten poikaystäväni käski minua avaamaan jalkojani haralleen, jotta hän näkisi pilluni. Avasin, ja hän alkoi nuolemaan pilluani. Poikaystäväni ja minä melkein tunsimme orgasmin lähestyvän. Me molemmat vielä suutelimme toisiamme kaulalle, huulille ja vähän joka paikkoihin!
Sitten poikaystäväni työnsi kalunsa pilluuni, me molemmat saimme orgasmin ja poikaystäväni myös laukesi, mutta onneksi meillä oli kortsu! Suutelimme vielä kiihkeästi ja koskettelimme toisiamme. Molemmat sanoimme melkein kuin samasta suusta:-Tämä oli parasta mitä olen koko elämäni aikana kokenut! Poikaystäväni puki kalsarit ja minä puin vain alkkarit ja rintsikat päälleni. Olimme molemmat tosi hikisiä. Sitten yhtäkkiä ovi kolahti ja vanhempani astuivat sisään ovesta. Kun äitini ja isäni näkivät meidät puolialastomina sohvalla hikisinä, he tiesivät heti mistä oli kysymys ja vähän nauroivatkin. Poikaystäväni puki päälleen nopeasti, tervehti vanhempiani ja lähti. Tunsin sisälläni, että isä ja äiti pitävät tästä saarnan. Mutta eivät pitäneet, onneksi! Illalla sain vielä viestin poikaystävältäni, jossa luki:Oot ihana

0

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        90
        1260
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        151
        1056
      3. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        63
        797
      4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        14
        750
      5. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        290
        706
      6. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        60
        694
      7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        688
      8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        39
        661
      9. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        60
        648
      10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

        Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
        Ikävä
        42
        634
      Aihe