Kohdunsuusta

Papuli

Olen rv 33 4 ja kokeilin huvikseni eilen illalla saunassa kohdunsuuta. Edellisellä kerralla kolmisen viikkoa sitten en edes ylettänyt pohjalle ja tuolloin myös lääkäri varmisti että paikat ovat tukevasti kiinni ja perällä. Nyt kuitenkin ylsin helposti kohdunpohjalle, tunsin jopa vauvan pään siellä kudosten läpi. Kohdunsuuta en tunnistanut ja koko pohja oli vain pehmeää löllöä! En uskaltanut enempää lähteä ronkkimaan mutta meinaako tuo löllö nyt sitä että paikat on nyt ruvenneet pehmetä? Mitään kovaa napukkaa siellä ei tuntunut, tiedän kuitenkin miltä se tuntuu ilman raskautta. Supisteluja ja menkkamaista särkyilyä on ollu tuon kolmisen viikkoa ja vauva on neuvolan mukaan laskeutunut jo pari viikkoa sitten.

2

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napukka

Itse huomasin raskaana ollessani että aina iltaisin oli just tota "löllöä". Kohtu kai laskeutuu aina iltaa myöten vähän, niin mulle selitettiin kun olin paniikissa :D
      Itse en myöskään aina tuntenut sitä kohdunnapukkaa kun oli jotenki vetäytyny sisään päin, paikat kuitenki visusti kiinni. Aamuisin tilanne alakerrassa varmaankin toinen.. Elä kuitenkaan kauheesti ronki ettei vaan pääse tulehduksia syntymään tms..

• Papuli

Okei hyvä! Kiitos vastauksesta, vähän helpotti kun ajattelin jo että saa ruveta pakkaamaan sairaalakassia valmiiksi:) en tosiaan uskalla enää lähteä itse koittamaan paikkoja, ties vaikka menisi puhkomaan niitä kalvoja ennenaikaisesti. Saa epeli tulla ulos itse kun on valmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe