Aion asustella lapinkodassa talvikalastuksen ja riekonpyynnin merkeissä ja etsin hyvää lämpöhaalaria, jotta kaminaa ei tarvitsisi eldata koko ajan. Puita kuluu mahdottomasti. Löysin varuste.netistä Ocean lämpöhaalari EN 471 VL 3, muita vain halpiskaupoista. Onko kellään suosituksia?
Lämpöhaalari talvitelttailuun?
3
249
Vastaukset
- rrrrepa
Haalari käy niille jotka menevät yöksi kotiin, aika hankalaympäri vuorokauden käytössä huussissa käynteineen yms.
- Maasai
Aion hiihtää järvelle, joten käytän normaalia kerrospukeutumista. Haalarin vedän päälle, kun kodassa alkaa palella. Puuta on hyvä säästää, aikaisemmin olen joutunut toimittamaan leiriin rekikuormallisen halkoja muutaman viikon välein.
- janttarius
Haalari auttaa ulkoiluun kylmällä,mutta nukkumiseen hankkisin kunnon makuupussin.
Haalari on hyvä kun et jaksa enää polttaa nuotiota,mutta haluat vielä istuksia hetken.
Mutta nukkumiseen kunnon villakerrasto tai muu hegittävä ja kunnon eristävä makuupussi.
Ja makuualusta on avainasemassa siinä,miten hyvin uni tulee ja jatkuu.
Maasta/lumesta ei saa nousta kylmää,tai vilu kapajaa.
Makuualustan on oltava riittävän eristävä,jotta alta ei nouse kylmää.
Tätä ei moni tajua riittävän hyvin.
Luottavat vain makuupussin kertoimiin,mutta unohtavat sen,että maa on kylmää talvella ja vielä pitkälle kesään.
Eli kunnolla paksu makuualusta auttaa paljon siihen,miten miellyttävää nukkuminen on.
Kunnollisella makuualustalla voi jopa säästää makuupussin paksuudesta hiukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291