Tässä yksinäisyys galluppi toivoisin etenkin Helsingistä ja tampereelta vastauksia kiitos!
1. Sukupuoli?
2. Ikä?
3. Asuinpaikka
4. Onko sinulla kavereita?
5. Onko yksinäisyys omavalinta= Sinulla olisi kavereita joiden kanssa mennä mut et halua vai vastentahtoasi?
6.Kauanko olet ollut yksin?
7. Miten vietät vapaa-aikasi?
8. Kiusataanko sinua koulussa/työpaikalla? Jos kyllä niin miten kiusataan?
9. Oletko masentunut?
Yksinäisyys
3
<50
Vastaukset
1. ♀
2. 14 vuotta
3. Uusimaa
4. Ehkä juuri yksi ja muut vain tuttuja.
5. On se vähän niin kuin oma valintani.
6. No siis ainakin 7. luokan.
7. Tietokoneellahan minä.
8. Kiusataan. En oikein osaa sanoa, mutta kyllä se varmasti kiusaamiseksi luokitellaan.
9. En todellakaan! Itsetuntoni on kohentunut paljon syksyyn verrattuna.1. Naaras
2. 20
3. PK-seutu
4. On.
5. Nykyään on, peruskoulussa ei niinkään.
6. Olen ihan pienestä pitäen tykännyt omasta rauhasta, mutta aina mulla on joku kaveri ollut. Laskee miten tahtoo.
7. Pelaan, luen, dataan...
8. Ei, ei mulla toisaalta nyt myöskään ole koulua tai työtä. Joskus yritettiin kiusata mutta mä sanon takasin. Etsivät helpomman uhrin.
9. Vaihtelevasti. En just nyt, mutta näitä jaksoja tulee ja menee.1. Sukupuoli? - Mies
2. Ikä? 19
3. Asuinpaikka - Häme
4. Onko sinulla kavereita? - Muutama.
5. Onko yksinäisyys omavalinta= Sinulla olisi kavereita joiden kanssa mennä mut et halua vai vastentahtoasi? En koe olevani yksinäinen.
6.Kauanko olet ollut yksin? - No, sanotaanko näin, että siitä asti, kun pääsin koulusta.
7. Miten vietät vapaa-aikasi? - Koneella, treeneissä
8. Kiusataanko sinua koulussa/työpaikalla? Jos kyllä niin miten kiusataan? - Ei nyt silleen pahasti, pientä vinoilua on ollut, ei mitään fyysistä.
9. Oletko masentunut? - Olen ollut joskus, mutta se ei ole ikinä ollut kovin pitkäkestoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092586- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,301037Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131011Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920