Mikään ei käsittääkseni estä perustamasta ko.alan yritystä. Nämä virkapalleilla istuvat sosiaalitantat eivät saa aikaiseksi todellista lastensuojelua, tyytyvät vain lässyttämään julkisuudessa resurssipulaansa, ja kun puhetta tulee, piiloutuvat yksityisyyden suojan taakse. Sieltä sitten huudellaan rahan perään, tivataan miehiä tulemaan pelastajaksi, so. tekemään se työ jota ei itse uskalleta tai osata. Meidänkin kaupungissa on valtion korvamerkittyä rahaa ollu reilun kymmenen vuoden ajan saatavilla ehkäisevään työhön mutta sitä ei ole haettu ? Siksi ettei vain haavoiteta tai romuteta sitä toimimantonta lastensuojelua. Kaiken kaikkiaan rikollista puuhaa jälleen kerran lain suojissa. Lait ja asetukset ovat näiden työkaluja mutta nekään eivät valitettavasti toimi asian edistämiseksi vaan työpaikkojen, siis virkojen apuna. Hävetkää, iiilimadot ! Toivottavasti viimeisetkin miehet lähtevät mädästä rakennelmasta ja jättävät nämä lässyttäjät piipittämään keskenään hupenevien lihapatojensa ääreeen.
Lastensuojelun yksityistäminen
tervapata !
1
191
Vastaukset
- Uutishanhi
Joko raha haisee nenään? Siellä ne korvamerkityt rahat odottavat ottajaansa.
Huonosti voivivista lapsista saa tuottavia hyödykkeitä:
http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/may/13/troubled-children-investment-extreme-britain-outsourcing-care
Mitä isossa maailmassa tehdään, Suomi seuraa perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.921214Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613