Mikään ei käsittääkseni estä perustamasta ko.alan yritystä. Nämä virkapalleilla istuvat sosiaalitantat eivät saa aikaiseksi todellista lastensuojelua, tyytyvät vain lässyttämään julkisuudessa resurssipulaansa, ja kun puhetta tulee, piiloutuvat yksityisyyden suojan taakse. Sieltä sitten huudellaan rahan perään, tivataan miehiä tulemaan pelastajaksi, so. tekemään se työ jota ei itse uskalleta tai osata. Meidänkin kaupungissa on valtion korvamerkittyä rahaa ollu reilun kymmenen vuoden ajan saatavilla ehkäisevään työhön mutta sitä ei ole haettu ? Siksi ettei vain haavoiteta tai romuteta sitä toimimantonta lastensuojelua. Kaiken kaikkiaan rikollista puuhaa jälleen kerran lain suojissa. Lait ja asetukset ovat näiden työkaluja mutta nekään eivät valitettavasti toimi asian edistämiseksi vaan työpaikkojen, siis virkojen apuna. Hävetkää, iiilimadot ! Toivottavasti viimeisetkin miehet lähtevät mädästä rakennelmasta ja jättävät nämä lässyttäjät piipittämään keskenään hupenevien lihapatojensa ääreeen.
Lastensuojelun yksityistäminen
tervapata !
1
111
Vastaukset
- Uutishanhi
Joko raha haisee nenään? Siellä ne korvamerkityt rahat odottavat ottajaansa.
Huonosti voivivista lapsista saa tuottavia hyödykkeitä:
http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/may/13/troubled-children-investment-extreme-britain-outsourcing-care
Mitä isossa maailmassa tehdään, Suomi seuraa perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901