(Omistettu C.G Jungille ja kahdelle uskollisimmalle lukijalleni, eli Kurpizzalle ja VeH:lle, sillä enhän minä itselleni tätä aio omistaa vai mitä Trotski?)
Tavallisen oloisena päivänä mukavan oloiset herrat keskustelevat - kolikoiden kilistessä ja vaihtaessa omistaa - paikassa, jossa tavallinen rahvas useimmiten ei ole arvollinen edes vilkaisemaan parempiensa puoleen...
(Anonyymi) Herrasmies; "Kuulit kyllä käskyn vai lisätäänkö panoksia?"
Lääkäri: "Herrani..., minä en voi tehdä sitä se on rikos ja mitä jos jään kiinni..."
Herrasmies ottaa taskustaan enemmän kolikoita esille ja sanoo;
"Minulla on kavereita korkeilla paikoilla, kiinni jääminen on pienin pelkosi, muutes satun olemaan melko hyvissä väleissä työnantajasi kanssa..."
Lääkäri: "Hyvä on minä teen sen, herra johda minut potilaan luokse."
Molemmat miehet lähtevät kävelemään kohti kartanon takapihalla olevaa autotallia, jonka sisältä löytyy ainoastaan kalliita merkkiautoja, sekä epämääräinen mies joka odotti köytettynä sänkyynsä.
Lääkäri; "Teen tämän ainoastaan lääketieteen ja psykologian kannalta, muuten en ottaisi verirahojanne vastaan..."
Herrasmies katsoo vierestä ja odottaa lääkärin tekevän työnsä... Lääkäri ottaa esiin instrumentit, jotka olivat valmiiksi piilotettu autotallin kätköihin ja aloittaa työnsä kävelemällä "potilaan" pääkopan kohdalle tarkoituksenaan nähdä mitä tämän mieleen on kätketty; Lääkäri kytkee johtoja ja ottaa esiin ruiskun ja toteaa: "Nyt meidän pitäisi pystyä näkemään hänen mielensä unia, mutta emme pysty kuulemaan ääniä, herra."
Herrasmies nyökkää ja pysähtyy katsomaan kuvaa, joka näyttäisi tulevan esiin suoraan "potilaan" (paremminkin "koekaniinin") silmistä näytölle...
(Näytän tilanteen mielen sisältä ja ulkopuolelta * tämä merkintä tarkoittaa että vain unen näkijä kuulee/tiedostaa kohtauksen äänet, maut jne... ulkopuoliset katsojat näkevät vain kuvan *)
Näytölle ilmaantuu säädyllisesti pukeutunut nuori nainen - maiseman ollessa epämääräinen -, joka on verhoutunut punaiseen tähdillä koristeltuun viittaan, herrasmies katsoo naista ihmetellen, kunnes lääkäri sanoo;
"Se on varmaan kohteen anima, en tosin tiedä miksi se pukee neukkulippua..."
* Edessäni seisoi yksi kauneimmista naisista, jonka olin elämäni varrella nähnyt, miksi hän vaikuttaa niin tutulta, mietin itsekseni, kunnes tajusin sen olevan tyttöystäväni; "Miksi pukeudut tuollaiseen", sanoin katsoessani hänen hiuksiansa ja vartaloaan peittävää punaista lippua. *
* "Kuka luulet minun olevan?", neito kysyi hymyillen *
* Eerika (tietäjät tietää), vastasin naiselle, jolloin hänen ulkonäkönsä muuttui... *
* Naisesta tuli hetkessä vanhempi ja hänen selkänsä vääntyi vinoon, kunnes nainen oli kyttyräselkäisen vanhan noita-akan näköinen ja hänen hiuksiensa väri muuttui sinipunaiseksi, jossa oli myös keltaista ja vihreää... *
* "Ei vaan Kaarina (tietäjät tietää)", nainen vastasi sadistinen hymy kasvoillaan *
Lääkäri ja herrasmies hämmästelivät naisen muodonmuutosta, jolloin herrasmies sanoi;
"Alkuperäinen tehtävämme oli löytää parempia aivopesukeinoja, mutta tämän mielikuvitus tuntuu olevan pikkasen liikaa silmilleni..."
(Jatkuu, ehkä...)
Testosteroni tirskuu -suolistotarina
13
59
Vastaukset
Kurpizzalla on vieläkin mielestäni parhaat tarinat, mutta onhan näitäkin kiva lukea. Jatkoa!
Nämä tukijan tarinat ovat aina olleet meikäläiselle niin hepreea kuin vain voi olla.
Hepreaapa hyvinkin. Tietäjät tietää.
Viittaavatko Eerika ja Kaarina natsien marssilauluun Erika, jonka suomennoksen nimi on Kaarina?icepicked kirjoitti:
Hepreaapa hyvinkin. Tietäjät tietää.
Viittaavatko Eerika ja Kaarina natsien marssilauluun Erika, jonka suomennoksen nimi on Kaarina?Tottakai sinä sen tiesit, koska minä = sinä...
Ja Kaarina --> Kaari --> Rainbow(dash120), logiikkaa nääs... Tietäjät tietää...israelin-tukija kirjoitti:
Tottakai sinä sen tiesit, koska minä = sinä...
Ja Kaarina --> Kaari --> Rainbow(dash120), logiikkaa nääs... Tietäjät tietää...Tuo logiikka ei avautunut minullekaan ihan heti, vaikka olenkin sinä.
icepicked kirjoitti:
Tuo logiikka ei avautunut minullekaan ihan heti, vaikka olenkin sinä.
Aivoverenkierrossa on sitten jotakin vialla, jaksatko selvittää mitä?
israelin-tukija kirjoitti:
Aivoverenkierrossa on sitten jotakin vialla, jaksatko selvittää mitä?
Luen Stephen Kingin Tapahtumapaikkana Duma Key:tä, jonka päähenkilöllä on aivovamman aiheuttamia muistivaikeuksia, joten ei mikään ihme, jos asiaan huomiota kiinnitettyäni olen itsekin hiukan sumussa. Brockan afasia on puheentuottamisen häiriö.
Entä jos olen sokea, mutta minulla on Jonkun-jätkän-jonka-nimeä-en-vittu-muista oireyhtymä, minkä vuoksi en tiedä olevani sokea? Entä, jos olen syvästi autistinen, mutten itse huomaa sitä, sillä elän täysin kuvitellussa maailmassa? Minua pelottaa, äiti.
Ehkä sinulla on aivotärähdys? Joka tapauksessa *hysteerisiä aplodeja,* kuten pyysitte, tutkija Tsupik. (tt)icepicked kirjoitti:
Luen Stephen Kingin Tapahtumapaikkana Duma Key:tä, jonka päähenkilöllä on aivovamman aiheuttamia muistivaikeuksia, joten ei mikään ihme, jos asiaan huomiota kiinnitettyäni olen itsekin hiukan sumussa. Brockan afasia on puheentuottamisen häiriö.
Entä jos olen sokea, mutta minulla on Jonkun-jätkän-jonka-nimeä-en-vittu-muista oireyhtymä, minkä vuoksi en tiedä olevani sokea? Entä, jos olen syvästi autistinen, mutten itse huomaa sitä, sillä elän täysin kuvitellussa maailmassa? Minua pelottaa, äiti.
Ehkä sinulla on aivotärähdys? Joka tapauksessa *hysteerisiä aplodeja,* kuten pyysitte, tutkija Tsupik. (tt)Nyt mie muistan! Se on Antonin oireyhtymä! Sokealta henkilöltä ei ainoastaan puutu kyky nähdä, vaan myöskin kyky ymmärtää, näkeekö hän vai ei.
icepicked kirjoitti:
Nyt mie muistan! Se on Antonin oireyhtymä! Sokealta henkilöltä ei ainoastaan puutu kyky nähdä, vaan myöskin kyky ymmärtää, näkeekö hän vai ei.
Onhan noita Cotardin oireyhtymässä sairas uskoo olevansa kuollut tai olematon.
"hiuksiensa väri muuttui sinipunaiseksi, jossa oli myös keltaista ja vihreää..."
Hmm... Raippari? :D Onkohan Raippari muuten tällä hetkellä varmasti ottanut lääkkeitään, kun on ilmestynyt lisää rekisteröityjä nimimerkkejä. XD(Suattaapi jatkuaki tällää lausuttun, okei ehk'ei kannattas kiusata murteita)
Lääkäri katsoi 'herrasmiestä' riivatun näköisenä ja kertoi, että nyt koetta ei lopeteta me aiomme katsoa koko esityksen loppuun ja lopuksi kuulustelemme potilaalta äänet ja muun tarpeellisen, kuten hahmojen henkilöllisyyden...
Herrasmies ei näyttänyt enää tyytyväiseltä, hän sanoi;
"Unet ovat aina symbolisia, miten me selvitämme tämän pääkopan sisällön?"
Lääkäri: "Jätä se minun huolekseni, herra..."
* Minua pelotti äsken edessäni seisoi Eerika ja nyt hänen tilallaan oli epämääräinen vanha hirviö, "Mikä sinä olet?... Kaarina?", kysyin vapisten *
* Kaarina: "Sinun paras ystäväsi ja avunantajasi, jokaisen miehen sisäinen inspiraatio 'anima'" *
* Silloin tajusin tilanteen, tämä on unta, joten hirviö katoaisi jos nipistäisin itseäni ja heräisin, mutta sillä hetkellä Kaarina kielsi minua nipistämästä hän ainoastaan tyytyi sanomaan että minua tarkkaillaan, jos nipistän itseäni minut tapetaan, he eivät ymmärrä puhettamme psyykkeestäsi, mutta käsittävät miltä asiat ulkonäyttävät... *
* Kaarinan kävellessä lähemmäksi maisema muuttui selvemmäksi, tummemmaksi ja pelottavammaksi, silloin Kaarina huusi minulle;
"Älä pelkää, tämä maisema kuvaa sinun tunnetilaasi!" *
* En uskonut sanaakaan, mutta Kaarina näytti tietävän ajatukseni, joten käskin häntä muuttumaan tyttöystäväkseni Eerikaksi, silloin hän sanoi kuvittele niin minä muutun miksi ikinä haluat... *
* Suljin silmäni ja kuvittelin edessäni seisoo Eerika, mutta kun avasin silmäni, Eerika ainoastaan näkyi heikkona hologrammikuvana, jota ei melkein pystynyt ihmiseksi tunnistamaan muuten kuin muodon perusteella. *
* Miten pääsen pois, ajattelin, jolloin hologrammi-Eerika vastasi;
"Ehkä tarkkailijasi väsyvät jos kiertelemme tarpeeksi kauan..." *
* Vastasin haluavani kokonaan pois ja tuhota 'katselijani', silloin Eerika käski kuvitella paikalle apujoukkoja, jotka keksisivät neuvon tilanteeseen... Yht'äkkiä edessäni seisoi vanha intialainen guru, joka sanoi minulle;
"suosittelisin käyttämään hypnoosia, jos he tarkkailevat sinun uneasi ja sinä pystyt kuvittelemaan kaiken ajattele nopeita 0.001 millisekunnin kestäviä hypnoottisia lauseita, joita he eivät ehdi havaita ilman hidastusta." *
* Kokeilin vihjeen toimivuutta, heti aloin kuvitella rentouttavaa maisemaa ja piilotekstejä, jotka käskivät vapauttaa minut köysistä ja elämään orjinani... *
Herrasmies: "Tämä uni muuttuu kokoaján omitúisémmaksi, lopetetaankó tohtori?"
Lääkäri: "Mé emm...é lopetá kátsó minä tóttelen käskyäsí héRra', minä´tapán hänet sinún kúnniasi vúóksí héRra ja vapáuthan sinut héRra."
Herrasmies tajuaa äkkiä jotakin ja ravistelee päätään, hän huutaa; "Me olemme aivopesun kohteina idiootti! Miten tämä suljetaan!"
Lääkäri heitti 'herrasmiestä' kohti autotallissa olevan jakkaran, jonka herrasmies onnistui torjumaan, mutta lääkäri avasi myös köysissä olleen potilaan, jolloin herrasmies tajusi, että hänen kannattaisi paeta pelastaakseen henkensä, heti 'herrasmies' otti juoksuaskelia kohti ovea, mutta "potilas" sulki oven ja lääkäri käveli 'herrasmiestä' kohti sanoen;
"Kúólé úüdén HéRréní édess'!"
'Herrasmies' tajusi tilanteensa ja katsoi ympärillään olevaa esineistöä, ensimmäisenä lukuisia autoja, sitten lääkärin tarvikkeita, jotka olivat liian kaukana, silloin hän päätti avata autonsa ovet taskussaan olleella avaimella ja hyppäsi tuulilasin läpi, se ei tietenkään onnistunut, koska laadukas auto oli kyseessä, niin laadukas ettei ikkunat hajoaisi vaikka ampuisit kiväärillä...
Lääkäri sai 'herrasmiehen' kiinni kuristi tätä kuin stressipalloa niin kauan kuin happea riitti, sen jälkeen lääkäri juoksi toteuttamaan uutta käskyä eli riehumaan "herrain huoneelle" kunnes kuolisi.
"Potilas" pakeni lääkärin aiheuttaman metelin ja sekasorron turvin...
(Loppu! Aplodeja!)- motari
Buu! Buuuuuuu!!!
Hyvä tarina. Ja loppu avaukset ja selitykset kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659