Antaisitko itsesi mustalle miehelle ? Rakastelisin sua niin että rakastuisit minuun! tyydyttäisin sinut varmasti. Ota yhteyttä ;)
Antaisitko itsesi mustalle miehelle?
27
2087
Vastaukset
- misuliisa
En anna
- 11+17
Kuva auttais ehkä. Kerro luonteestasi. Onnea etsintöihin
en täällä jakele kuvia, laitta privaa nii voin harkita jos oikeesti haluat maistaa suklaista unelmaa ;)
- kelpaiskai
No omistatko kik että voi ottaa yhteyttä?
- varattu nainen 36
oon aina haaveillu mustasta miehestä, ne on tosi seksikkään näköisiä:)
- no thanks
En hitossa antas minkään hiilikepin lykkiä
- namu
no thanks kirjoitti:
En hitossa antas minkään hiilikepin lykkiä
Onko provo? Mistä päin olet ja kauanko asunut suomessa, ikä? Oon itse päälle pari kymppinen ja mulla paljon tummaihoisia ystäväviä ja kaks eksää myös tummia, toinen kongosta ja toinen somaliasta. Ja vaikka suhteellisen nuoria molemmat, niin ei silti suomen kielioppi ollu samaa tasoa.
- namu
namu kirjoitti:
Onko provo? Mistä päin olet ja kauanko asunut suomessa, ikä? Oon itse päälle pari kymppinen ja mulla paljon tummaihoisia ystäväviä ja kaks eksää myös tummia, toinen kongosta ja toinen somaliasta. Ja vaikka suhteellisen nuoria molemmat, niin ei silti suomen kielioppi ollu samaa tasoa.
Luulen että KOMEALLA miehellä riittää vientiä ihon väristä ja maasta riippumatta ja makujakin on ihmisillä erilaisia. Itse tykkään tummista piirteistä ja seksi on eläimellisempää ja kiihkeempää ja "hitaampaa" i like :P
- 56e7yrtrgdrestrdtfg
Mustat miehet kuitenkin aika rumia..komea musta mies vastaa rumaa valkoihoista..
Kuka nainen voisi vastustaa komea mustaa adonista jolla on unelmien kroppa! Kysynpä vaan:D Tietenkin makunsa kaikilla!
- juissi456
Voisin antaa vaimoni lainaksi...vaimoni oikein kaunis tummaverikkö ja todellinen kiimapakkaus.
Vähän outo ajatus mulle että ihonvärin perusteella pitäisi määritellä haluaako vaiko eikö?? Mutta tietenkin jos urbaanilegenda "kaikkien tummaihoisten miesten julmetun isoista vehkeistä" pitää paikkansa niin mikä jottei :P
- namu
Se on vähän Sama kun jotku tykkää vaan blondeista, toiset lattareista, joku aasialaisista ja yks tummista. Erillaiset piirteet viehättää eri ihmisiä. :) itse esim en ole ikinä tavannut omaa simää miellyttävää vaaleaa miestä. (siis sin. Silmät, vaaleet hiukset, iho jne) kyllä pitää olla tummat piirteet tai tummaiho (:
- rodeli
Tairat olla homo setämies.
- namu2
Minä? :D olen nainen, 24-vuotta :)
Olisi kiva kuulla tärppäsikö?
Se voi pian olla että kun naisia tunkee ovista ja ikkunoista, ei ehdi vastaamaan ketjuun :)
Minulla on kokemusta useasta mustasta miehestä.
Ja täytyy kyllä sanoa että nämä kaikki omistivat melko isot kalut.
Voiko olla niin että mustilla on suhteessa isommat?
Olen ollut mustan miehen kanssa niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
Aika hyvin olen heidän kanssaan pärjännyt ja nauttinut.- erg1
Minä olen myös kuullut että tummilla miehillä olisi kookkaammat elimet ja olisivat myöskin kestävämpiä sängyssä.
Minun kokemuksella kyllä on myöskin kestävempiä nuo mustat.
Ja nykyään näitä miehiä jo on Suomessakin kohtalaisesti.
Ei tarvitse enään mennä ulkomaille asti.
Ja sekin on harhaa että mustilla on tauteja
Minä olen kaikkien kanssa ollut että paljaalla ovat saanee
tulla sisään saakka enkä ole mitään saanut heiltä.
Toki on tuossa oma riski mutta jokainen harkitsee itse.
Esim jos kondomi suojaa vain puolet kalusta onko siitä hyötyä??Kesä oli kyllä vilkasta aikaa, nyt on parempi rauhoittua ja ottaa uusi vakkari käyttöön.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628