Hei!
Olen -99 syntynyt tyttö Helsingistä. Olen luonteeltani luotettava, järjestelmällinen ja ahkera. Tulen erittäin hyvin toimeen eri-ikäisten lasten kanssa ja yleensä lapsetkin tykästyvät minuun. Olen hoitanut tuttavien lapsia paljon, sekä lisäksi olen töissä 4h:lla lastenhoitajana. Olen suorittanut lastenhoitokurssin, jossa perehdyimme eri-ikäisten lastenhoitoon sekä kodin askareisiin.
Olen perusteellinen siivoaja, enkä koskaan jätä mitään kesken. Koulussa kotitalouden numeroni on ollut aina 10.
Voin hoitaa lapsia, siivota sekä laittaa ruokaa (voin esim. leipoa juhliin tms.) viikonloppuisin, iltaisin, sekä koulujen loma-aikoina kuten ihan pian alkavalla kesälomalla. Palkkauksesta sovitaan tapauskohtaisesti, mutta olen hyvin edullinen. Esim. lapsia hoidan n.8 e/ tunti vähän tapauksesta riippuen.
Jos kiinnostuit, laita rohkeasti viestiä niin jutellaan enemmän!
Sähköposti: [email protected]
Lastenhoitoa ja siivousapua Helsinkiin ja Espooseen
Nanny McPhee
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112788- 282424
- 421837
- 511669
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101428- 411401
- 81355
- 521273
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115