Kadonneet-palstalla oli tänään ilmoitus, että Holstinmäellä tienlaidalta löydetty kuollut punaraitainen kissa. Minä kuljen usein bussilla Kellon ohi ja pari kertaa olen nähnyt nätin punaraitaisen kissan leikkivän aivan tienvieressä. Sydäntä on kylmännyt ja melkein olen hypännyt pois bussista pelastaakseen kisuparan joutumasta auton alle.
Tänään mustavalkoinen kissa leikki aivan tien vieressä n. 2-3 km Haukiputaan keskustan risteyksestä etelään.
Hyvät kissanomistajat, jos asutte lähellä isoja teitä, älkää päästäkö kissojanne vapaasti ulos, ennen pitkää kissa jää auton alle. Jos asutte vähän kauempana tiestä, leikkauttakaa kissanne, niin ne pysyvät lähipiirissä, eivätkä lähde teille seikkailemaan henkensä kaupalla.
Tie tappaa kissat!
10
268
Vastaukset
- Hellokitty11
Hyvät kissan omistajat. Älkää päästäkö niitä kissojanne ulos ylipäätään. Kissojen luonteeseen kun kuuluu merkata reviiriään kusemalla ja paskomalla ja tämähän tapahtuu yleensä oman kotipihan ulkopuolelle!
Suoraan sanottuna vi****aa haistella ja siivota näitä jätöksiä. Kissahan on suht syytön tähän ongelmaan koska syyllinenhän on se puupäinen omistaja jonka korvienvälissä ei tapahdu juurikaan mitään kun asiasta hänelle mainitsee...
Jopa suomen laki sanoo kissojen irtipitämisen asutusalueella olevan laitonta, maalaisjärkikin sanoo asiasta yleensä jotain.
Komppaan myös ylläolevaa kommenttia. Jos kissaansa normaaliälyllä arvostaa,ei häntä ulos laske yliajettavaksi, potkittavaksi, tms rääkättäväksi. - Late Lapista.
Myös oikea kunnon METSÄSTÄJÄ tappaa irtokissan tavatessaan!
Late Lapista.- jamie muualta
late lapista ei ole kunnon metsästäjä,, late on kunnon runkkari.-- kunto on sen poika
- kisu kisu
late lapista on lahopää ukko
ei kissaa saa tappaa
vain villikissan
kissat on söpöjä
antakaa niille elämä - vatipää
Ei voi käsittää tätä ihmisten kissojen pitoa, aamuvarhain lenkillä näin kolme eri kissaa irti pellolla, siinä saa sitten kuovit,lehtokurpat jotka pesii pellonlaidoille pusikkoon koittaa rauhassa hautoa munia.
Olette te kissan omistajat helvetin itsekkäitä typeryksiä kun pidätte kissanne vapaana.
Huomen aamulla kiikaroin kissat .222:sen linssin läpi.- asetti
Tuokin on niin kaksipiippuinen juttu,minä luulen että kissat pyytää siellä pellolla hiiriä ja myyriä,on niistä hyötyäkin,ei pääse kovin valloilleen tuo jyrsijäkanta.Se tuntuu ihmeelliseltä että valitetaan linnuista(en tosin hyväksy niiden tappamista)mutta eikös miehet/naisetkin kulje aivan innolla tappamassa lintuja tussarien kans,miksi se hyväksytään?Se on VÄHÄN mitä kissa saa lintuja kiinni verrattuna mitä ihminen tekee:(
- eipäätäkohtaollenkaa
siellä kiikaroit tissinimijä, mutta et kauaa-- luoti voi osua ennemmin sinuun, koska sun kuulama paistaa -- mun kissa kulkee vapaana, ja jos ei niin otetaan 3006 käyttöön ja sun pallipäästä lentää veret sängelle-- olen itsekäs vitun kissanomistaja-- mikä sinä olet-- vitun tissipoeka
- ILIMANPÄÄTÄ
---RAUKKA-RAUKKA--RAUKKA--RAUKKA--
- ori-pro
haukiputtaalla ei ole ku raukkoja äitinpoikia--
- smarttilainen
Kyl minäkin tapan kissat kun tulevat lasten hiekkalaatikolle tarpeilleen. Ei ole mukava lasten leikkiä kun kissan kakkaa hiekan seassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205