Omistan carina 1.8Gli -96, jossa on ilmennyt nykimistä (3 sylinteri välillä pimee).
Olen vaihtanut huoltoliikkeiden neuvosta mm. Tulp/puol.johdot, Puolan, V.jak.kannen pyör, Tulpat. Välillä toimii et ei mitään ja taas välil S...tana. Huolto/osakustannukset tällä hetkellä 570e (ja kaikki osat alk.per. osia)....
Carinan nykiminen
3
720
Vastaukset
- sakotetaan...
...
- HirviPOWER
Tarkista ilmanputsarilta lähtevä kumiputki ettei ole halkeemia tai reikiä. Mulla nyki ihan hulluna Mazda joskus ja etsin vikaa kauan. Sitten huomasin että ilmanputsarilta lähtevä kumiputki oli alhaalta halki ja teippasin sen kokeeks ilmastointiteipillä ennen kuin ostin uuden ja se auttoi. Mulla on Corolla nyt ja se rupes nykiin kesällä. Mää vaihdoin siihen tulpat,pyörijän,virranjakajan kannen,johdot,ilman putsarin ja bensan suodattimen. Sitten lakkas nykiminen. Jos ei auta niin kannattaa viedä huoltoon että ne laittaa tietokoneeseen kiinni ja kattoo onko kaikki kunnossa. maksaa n. 20€
- kaarina
meillä sama nykimisongelma, viat olivat kuin meidän autosta. puolaa ei ole vielä vaihdettu, kerran käytetty merkkiliikkeessä, jossa testeri ei näyttänyt vikoja. aikaisempi kirjoittaja, ilmoita ihmeessä jos vian aihetuttaja löytyi!! nim. tiedosta kiitollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760