Elisan lasku

mikä mättää

Kylläpä oli mukava saada eka kertaa Elisalta lankapuhelimen lasku, kun siinä ei ole ollenkaan laskutettu puhuttuja puheluja! Ei siis harmaata aavistusta miten paljon maksaa kyseisten kuukausien puhelut. Mitenhän tällainen on nyky teknologian aikana mahdollista? Olen yrittänyt löytää Elisalta sivua mistä laskun löytäisin vaan turhaan.

12

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sää sillä

      tiedolla teet ???

      Hommaa kuule matkapuhelin ja siihen joku "pölinä"-liittymä. Saat jutella yötä päivää vaikka itsesi kanssa puhelimen välityksellä etkä maksa kuin pienen kiinteän kuukausimaksun verran. Ja ei tarvii päätä vaivata moisella tiejolla, toki senkin tiedoin voi kaivaa älypuhelimen muistista jos ehdottomasti haluaa.

    • Se vain on näin

      ..kyllä sieltä tulee , nyt ovat vain laskuttaneet perusmaksut..älä sitten ylläty..nyt oli perusmaksutkin nousseet 30 %..saa nähdä paljonko puheluhinnat ?

    • mikä mättää

      No katsos ,kun kiinnosta seuraavan laskun suuruus , kun puhelujen hinnat nousi, ja kaksi kuukautta nyt laitetaan samaan laskuun.
      Aikaisemmin oli vain kuukausi, ja silloin sai puhua vaikka kuinka kauan myös. Vaan nyt laitettiin minuuttitaksa, eikä ole tullut katsottua kellosta kauanko on puhunut, että osaisi edes arvioida hintaa.
      Selviskö sinulle nyt mitä tarkoitan?

    • Hei mikä mättää,

      Elisan lankaliittymien saldokertymä on mahdollista tarkastaa asiakaspalvelustamme. Voit kirjautua Palstalle osoitteessa palsta.elisa.fi ja lähettää minulle asiakastietosi profiilistani elisa.to/kukkatippa, niin voin tarkastaa kertymän sinulle. Puhelimitse kysely onnistuu asiakaspalvelumme numerosta 01013 0240.

      Laura / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • mikä mättää

      Miksi en itse voi sitä tarkista? Miksi pitää olla välikäsi tuossa asiassa? Kyllä asiakas numeron olen huomannut,vaan mielestäni kyseinen asia ei vaadi soittoa minnekkään päin,vaan pitäsi nykyteknologialla olla mahdollista tarkistaa itse.

    • Saldoton

      Kirjauduin sinne ja viestiä väänsin saldokyselystä. Huh mikä urakka, saa nähdä tuleeko vastausta.... Pitäisi kyllä helpommin tieto kulkea !

    • ihme ja kumma

      Kiinnostais minunkin kysellä mitä on tullut puhuttua. Kerroppa kuin kauan saldon kyselyyn vastauksen saanti kesti!

    • Moi mikä mättää,

      lankaliittymän saldokertymää ei ole tosiaan näkyvissä mistään asiakkaalle. Sen voi tarkstaa ainoastaan soittamalla asiakaspalveluumme. Tarkempaa syytä en osaa tähän sanoa.

      Jarkko / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • mikä mättää

      Kiitos Jarkko!
      Nytpä tuonkin sitten tietää!
      Mitäs sellainen soitto maksaa, että saa tietää mitä pitää maksaa?
      Tuntuu tosi kummalliselle!

    • Asiakaspalvelun puhelinnumero on 01019 0240. Avoinna Ma-Pe 8-19, La 10-16:30. Kyseessä on normaalihintainen kotimaanpuhelu, joka ei kuitenkaan sisälly puhepaketin minuutteihin, koska kyseessä on 010-alkuinen puhelinnumero.

      Jarkko / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • Saldoton

      Kuten edellä selviää, vastausta saldokyselyyn ei ole tullut! Muutenkin sivusto oli sekavaa sekametelisoppaa. Täytyy ottaa tuo numero, jos sinne yrittäisi soittaa.

    • mikä mättää

      Joo ei kiitos ,en aio tuollaiseen rahojani tuhlata.Pitää sanoa liittymä irti ja katsoa sellainen firma josta selviää lasku ilman maksua.

      Ajatellaan näin , että jos menen kauppaan, ja tarvitsen myyjän palvelua , niin hän kirjoittaa sinulle laskun ajasta jonka hän käytti ,kun palveli sinua.? Eikös tuossa maksullisessa asiakaspalvelu numerossa ole tuollaisesta kyse?. Siellä töissä? olevat ilmeisesti eivät saa palkkaa siltä ajalta ,kun ei puheluita tule? On se käsittämätöntä rahastusta firmoilta ,nuo maksulliset numerot.
      Voinko minä laittaa numeroni maksulliseksi? Että kun tuttavat soittavat , he joutuvatkin maksamaan minulle soitetuista puheluista!!! Kummallista hommaa, sanon minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      335
      11367
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      81
      2438
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2340
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1974
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1890
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1424
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1384
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1369
    Aihe